Skocz do zawartości

Granie w Volvo V40


deco88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 2 miesiące temu...

Witam, już raz zamiescilem tutaj temat z moim system a teraz pokaże jak wyglada to po wymianie wszystkich podzespołów. 

 

 

Śledzę codziennie forum także mysle ze podzespoly które wybralem dzieki tematom i wpisom tu zamieszczonym sa w miare dobre ;)

 

Auto się nie zmienilo i zostało Volvo V40 99r. 1.8 benzyna

Jednostka sterujaca także bez zmian - Alpine 9835 - kupiona na forumowej giełdzie :)

 

Subwoofer - Rockford P3D2-12 600 W RMS (kupiony jako nowy) spięty w 4 Ohmy w skrzyni BR strzelina od mastaha (jesli ktoś potrzebuje skrzyni to śmiało mogę go polecić bo skrzynka zrobiona na tip top :)

 

Wzmacniacz - dwukanałowy Rodek R2200N 630 W RMS w mostku - udało mi się zdobyć ładna sztukę ;)

 

Kondensator - Hifonics HFC-1000 1F 

 

Kable głośnikowe do suba 4mm2 OFC + wtyki bananowe.

 

Kable RCA - Kicx rca50 OFC 3x ekran

 

Kable zasilające - 2x4,5m spawara OFC 35mm2 - plus i minus pociagniety z aku. Klemy zabezpieczone smarem miedzianym.

 

Zrobiłem też BIG3 w sumie to BIG2 :P bo pociagniety jest minus z aku do karoserii i minus z aku do silnika - spawara OFC 50mm2

 

Oprawa bezpiecznika - Hollywood + bezpiecznik ANL 80A

 

Nie pytać czemu nie ma zrobionego przodu :P Nie ma i w tym aucie go nie będzie. Wszystkie głośniki są fabryczne. W drzwiach siedza 13 także żeby wsadzić 16 trzeba ciąć blachę a tego nie chce robić zważając na to ze za jakiś czas auto leci na alledrogo :P

 

Teraz czeka mnie +- 25h wygrzewania głośnika :)

 

Trochę fotek jakie udało mi się zrobić podczas montażu :)

post-13428-0-95669600-1435610504_thumb.jpg

post-13428-0-20400100-1435610523_thumb.jpg

post-13428-0-50336200-1435610765_thumb.jpg

post-13428-0-75862200-1435610776_thumb.jpg

post-13428-0-25438200-1435610789_thumb.jpg

post-13428-0-28127500-1435610799_thumb.jpg

post-13428-0-35154500-1435610817_thumb.jpg

post-13428-0-48409400-1435610830_thumb.jpg

post-13428-0-70207000-1435610840_thumb.jpg

post-13428-0-03245800-1435610857_thumb.jpg

post-13428-0-14780100-1435610871_thumb.jpg

post-13428-0-05775800-1435610904_thumb.jpg

post-13428-0-18008100-1435610917_thumb.jpg

post-13428-0-17903000-1435610933_thumb.jpg

post-13428-0-83695200-1435610947_thumb.jpg

post-13428-0-57237200-1435610967_thumb.jpg

post-13428-0-87289500-1435610985_thumb.jpg

post-13428-0-83275700-1435611000_thumb.jpg

post-13428-0-08517200-1435611023_thumb.jpg

post-13428-0-76287200-1435611037_thumb.jpg

post-13428-0-58795200-1435611064_thumb.jpg

post-13428-0-53555000-1435611080_thumb.jpg

post-13428-0-05639000-1435611093_thumb.jpg

post-13428-0-38071500-1435611111_thumb.jpg

post-13428-0-46828200-1435611131_thumb.jpg

post-13428-0-32318900-1435611142_thumb.jpg

post-13428-0-63937100-1435611156_thumb.jpg

post-13428-0-72419000-1435611171_thumb.jpg

post-13428-0-12915200-1435611188_thumb.jpg

post-13428-0-44996700-1435611218_thumb.jpg

post-13428-0-91175200-1435611232_thumb.jpg

post-13428-0-49190000-1435611247_thumb.jpg

post-13428-0-02323100-1435611262_thumb.jpg

post-13428-0-37447800-1435611275_thumb.jpg

post-13428-0-87895700-1435611290_thumb.jpg

post-13428-0-68447300-1435611307_thumb.jpg

post-13428-0-45248800-1435611320_thumb.jpg

post-13428-0-48502600-1435611342_thumb.jpg

post-13428-0-02202400-1435611373_thumb.jpg

post-13428-0-54463400-1435611386_thumb.jpg

post-13428-0-90093500-1435611401_thumb.jpg

post-13428-0-07686800-1435611418_thumb.jpg

post-13428-0-92182800-1435611433_thumb.jpg

post-13428-0-99757600-1435611447_thumb.jpg

post-13428-0-75600100-1435611463_thumb.jpg

post-13428-0-20122400-1435611474_thumb.jpg

post-13428-0-86737400-1435611486_thumb.jpg

post-13428-0-68667700-1435611516_thumb.jpg

post-13428-0-13522200-1435611531_thumb.jpg

post-13428-0-61813700-1435611538_thumb.jpg

post-13428-0-00458300-1435611547_thumb.jpg

post-13428-0-93526200-1435611556_thumb.jpg

post-13428-0-54072200-1435611572_thumb.jpg

post-13428-0-35211500-1435611583_thumb.jpg

post-13428-0-46046700-1435611596_thumb.jpg

post-13428-0-81096900-1435611609_thumb.jpg

post-13428-0-40990600-1435611645_thumb.jpg

post-13428-0-98579000-1435611660_thumb.jpg

post-13428-0-59297600-1435611678_thumb.jpg

post-13428-0-80283900-1435611692_thumb.jpg

post-13428-0-24420800-1435611706_thumb.jpg

Edytowane przez powalla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos 13 mnie nie przekonuja poza tym nie chce ładowac kasy w wygluszenie drzwi skoro i tak niedlugo zmieniam auto :) Bedzie inne auto i wtedy beda 16 i eleganckie wygluszenie :) Na razie gra fabryka w drzwiach plus to co jest w bagaju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Skonczylem wygrzewać suba i dzisiaj wziąłem go na wieksze obroty. Na alpince volume gdzies na 19 z 35max. Level w Rodku gdzies na polowie. Fakt bejs jest mocarny i wykreca śrubki wszedzie ale spadki na kondensatorze sa miedzy 13V a 14,4V masakra. Stawiam ze aku do wymiany lub altek do regeneracji albo cos ze stabilizatorem napiecia. Altek 80A. Aku 65Ah 540A.

Edytowane przez deco88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Dzisiaj się dowiedziałem od znawcy car audio że mam źle podłączony kondzior... Według niego masa nie powinna się łączyć na kondensatorze. Powinno być od pieca do punktu w karoserii i od konda do tego samego punktu w karoserii... Nie wiem ile w tym prawdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być od pieca do punktu w karoserii

Jakiś czas temu też o tym myślałem. Powtarzający się co chwila problem zakłóceń w autach, a problemy powiązane z masą są różne.

Nie zastanawiało mnie podłączenie kondensatora, bo go nie mam, ale jeśli chcielibyśmy podłączyć wszystkie urządzenia w aucie w sposób unikający zakłóceń, to w pierwszej kolejności powinniśmy szczególnie unikać wszelkich pętli masy - "masy z dwóch punktów". Z tego wynikałaby potrzeba brania masy do każdego urządzenia z karoserii, aby ten kawał stali był jedynym węzłem, ale jak na to popatrzymy, to np. eliminacja połączenia masy źródła i pieca może być problematyczna czy sam kształt karoserii też tworzy pętle masy (np. podłoga - lewy słupek B - dach - prawy słupek B - podłoga).

Na tego podstawie, pod znakiem zapytania stoją rozwiązania typu dodatkowe połączenie masy między radiem i wzmacniaczem.

Co do samego konda w CA, to nigdy nie mierzyłem, ale teoria fizyki i doświadczenia niektórych osób pokrywają się - im mniejsza rezystancja połączenia między kondensatorem i odbiornikiem, tym jego skuteczniejsza praca. Niestety, to chyba wykluczałoby zasadność cytowanej przez Ciebie teorii, bo tylko dokładamy sobie połączeń. Jak ich liczba ma realny wpływ na efekt końcowy? Jak pisałem na początku, nie bawiłem się kondem w CA.

Może sam przetestuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...