Skocz do zawartości

SQ COMPETITION IN UKRAINE ON 06.20-21


Rekomendowane odpowiedzi

Siergiej was in the competition last year witch was a different format competition. 

 

P.s.  We are going from Lithuania, it's like 700km+ And we'r going not to win it but to have a great time. So if you have a great team, great cars and the distance fot you is ~200km why not to come ? I promise to you there will be a lot to see :) 

Some pictures of the last event. 

http://autozvuk.org/forum2/showthread.php?t=32287&page=11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co autor mial na mysli jesli wolno spytac? Ze ludzie nie beda sie zgadzac z ocenami i na szczescie jest mala grupa ludzi ktora lubi wymieniac sie doswiadczeniami i spedzac czas na takich konkursach?

 

Z ciekawostek regulaminu, uczestnik definiuje poziom glosnosci na jakim maja sluchac sedziowie  - chyba ze cos opatrznie przetlumaczylo z rosyjskiego na angielski :P

Można, ale po co. Cytuj całe zdania, a nie wyrywki. 

 

Jak widać na protokole masz ocenę w skali 1-10 za każdy utwór. Nie jestem w stanie przetłumaczyć oznaczeń na protokole, ale wnioskując m.in. po maxymalnej ilości punktów (60) i jak mi się wydaje bliżej nieokreślonym kryteriom jeżeli chodzi o techniczne granie. To ocena jest na tyle subiektywna, że większość osób może się poczuć dotknięta oceną i podważać autorytet sędziego. Nie jest to bicie piany z mojej strony, tylko realna ocena. Na Easce samochody czasem przegrywały różnicą punktową rzędu 1,5 pkt. przy 260 pkt. 

 

Nie mniej jednak, gdybym miał możliwość to sam bym się przejechał w celu posłuchania czegoś nowego. Do startów w zawodach nie przykładam dużej wagi - mam inne priorytety związane z tym hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


jak mi się wydaje bliżej nieokreślonym kryteriom jeżeli chodzi o techniczne granie

 

Polemizowalbym, tutaj: http://autozvuk.org/forum2/showthread.php?t=32374 poza opisem konkursu sa tez wypisane  piosenki brane do oceny i co kazda z nich ma sprawdzic, wlacznie z rysunkami, wiec chyba dosc okreslone jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ocena jest na tyle subiektywna, że większość osób może się poczuć dotknięta oceną i podważać autorytet sędziego

 

Hmm jakoś do tej pory nikomu nie przeszkadzało jak na Easca Rysiu z ulicy po dwóch "szkoleniach " oceniał auta za grube tysiące.

A Ty podwazasz kompetencje realizatora dźwięku, akustyka czy producenta nagraniowego. Ciekawe...

Tam było obiektywne a tu już subiektywna ocena i pole do niezadowolenia z oceny.

Chyba zbyt mocne słowa Baltosz wytoczyłeś. Zwłaszcza, że Ca na wschód od Nas ma się lepiej i zdrowiej niż u Nas. Tam jest wielu zdolnych kumatych ludzi i sądzisz, że pojechaliby na zawody po łebkach?

 

Zresztą sądzę, że to bardziej chodzi o spotkanie i posluchanie różnych aut a nie ciśnienie na garnki, do kiedy będzie się w ten sposób myśleć to tak, lepsza "technika" Easca.

 

Tylko cofnij się proszę w reakcje i opisy ludzi, którzy się wybrali specjalnie np do Bydgoszczy, nawet tutaj z forum, chcąc posłuchać "najlepszych " aut w kraju i spotykalo ich rozczarowanie, bo zamiast fajerwerków i czarowania dźwiękiem, dostawali do odsłuchu technicznego kastrata na punkty.

 

Następnie zniesmaczeni jechali na spot wsiadali do niezawodniczego auta wrzucili płytę i noga sama chodziła.

 

Wiesz gdzie pies poległ? Tam gdzie ...

.się punkty a priorytetem nie jest wierny przekaz z emocjami kończy się granie.

 

Stąd Ukraińska formuła tak mi się podoba i jak widać, obstaję przy takiej konwencji.

Zresztą nie rozumiem po co wspominać trupa, który sam się zabił swoją rozrywkowo- techniczną konwencją?

 

Przykładów kilka by się znalazło, m.in np dyskutowana przed zgonem kwestia innych nośników plików muzycznych, czy podjęcie współpracy z ludźmi branży muzycznej by oceniali brzmienie a nie instalatorom i dystrybutorom.

 

Nawet AYA zauważyła, potrzebę szkolenia sędziów na żywo na koncertach, by wyczuli feeling muzyki na żywo a nie uczyli się w której sekundzie co ma jebnąć i na którym cm sceny.

 

Jak widać świat nie znosi próżni i są zawsze alternatywy, nawet ciekawsze.

Edytowane przez powalla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jakoś do tej pory nikomu nie przeszkadzało jak na Easca Rysiu z ulicy po dwóch "szkoleniach " oceniał auta za grube tysiące.

A Ty podwazasz kompetencje realizatora dźwięku, akustyka czy producenta nagraniowego. Ciekawe...

Na pewno przeszkadzało nie jednemu - po prostu nie brali udziału. Aby nie było niejasności ja żadnym fanem Easca nie jestem, ani nigdy nie byłem. Na wszelkie eventy jeżdżę po to by się wydywać z ludźmi i pogadać. Nie mniej jednak ocena grania na Easca zakładała ocenę czysto od strony technicznej. Jak było w rzeczywistości nie wnikam. 

 

 

 

Chyba zbyt mocne słowa Baltosz wytoczyłeś. Zwłaszcza, że Ca na wschód od Nas ma się lepiej i zdrowiej niż u Nas. Tam jest wielu zdolnych kumatych ludzi i sądzisz, że pojechaliby na zawody po łebkach?

Nic nie wytaczałem, nie miałem na celu nikogo ostrzeliwać słowami. "zwłaszcza, że ... lepiej, zdrowiej, wielu kumatych" - cieszę się, że nie masz uprzedzeń - ja też nie. 

 

 

 

Zresztą sądzę, że to bardziej chodzi o spotkanie i posluchanie różnych aut a nie ciśnienie na garnki

Przecież sam to napisałem.

 

 

 

Tylko cofnij się proszę w reakcje i opisy ludzi, którzy się wybrali specjalnie np do Bydgoszczy, nawet tutaj z forum, chcąc posłuchać "najlepszych " aut w kraju i spotykalo ich rozczarowanie, bo zamiast fajerwerków i czarowania dźwiękiem, dostawali do odsłuchu technicznego kastrata na punkty.

Zdarzyło mi się słuchać aut przyjemnych brzmieniowo i poprawnych technicznie - chyba do tego się dąży?

 

 

 

Zresztą nie rozumiem po co wspominać trupa, który sam się zabił swoją rozrywkowo- techniczną konwencją?

Przykładów kilka by się znalazło, m.in np dyskutowana przed zgonem kwestia innych nośników plików muzycznych, czy podjęcie współpracy z ludźmi branży muzycznej by oceniali brzmienie a nie instalatorom i dystrybutorom.

Nawet AYA zauważyła, potrzebę szkolenia sędziów na żywo na koncertach, by wyczuli feeling muzyki na żywo a nie uczyli się w której sekundzie co ma jebnąć i na którym cm sceny.

Jak widać świat nie znosi próżni i są zawsze alternatywy, nawet ciekawsze.

Skończmy już na tej twojej puencie, bo miłoby było aby ten temat nie stał się śmietnikiem z powodu twoich negatywnych uczuć do Easca. 

 

Z mojej strony kończę już EOT. Ostatni post w tym temacie.

 

Nie przyjadę choć bardzo bym chciał, mam w tym czasie urlop i nie dam rady. Wszystkim chętnym i zdecydowanym życzę udanej zabawy i ciekawych doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś jechać za granice bez paszportu?

 

Kilka ważnych spraw:

Przepisy wjazdowe
Obywatele RP wjeżdżają na terytorium Ukrainy na podstawie ważnego paszportu, bez konieczności posiadania wizy wjazdowej. Na granicy otrzymują tzw. dokument migracyjny (rejestracyjny), na którego podstawie mogą przebywać na terytorium Ukrainy do 90 dni w ciągu 6 miesięcy z możliwością pobytu 90 dni w ciągu kolejnych 6 miesięcy (uwaga: należy zachować ów dokument aż do wyjazdu z Ukrainy; w razie jego zagubienia służby graniczne mogą żądać zapłacenia kary).
Informacje dla kierowców
 
Obywatel RP ma prawo przebywać na Ukrainie do 180 dni, samochód zaś może użytkować do 60 dni. Po tym okresie samochód musi opuścić terytorium Ukrainy albo należy dokonać odprawy czasowej (w przypadku legalnego prawa do pracy, kontraktu itp.). 
Obywatele RP wjeżdżający na terytorium Ukrainy cudzym samochodem muszą mieć przetłumaczoną na język ukraiński umowę użyczenia, sporządzoną przez polskiego notariusza.
Od grudnia 2003 nie ma już deklaracji celnych na samochód. Obecnie przy wjeździe na Ukrainę straż graniczna sprawdza dowód rejestracyjny samochodu, wbija w paszport kierowcy pieczątkę "TZ" (transportni zasoby) i wpisuje markę i numer rejestracyjny pojazdu.
Przy wyjeździe na pieczątce "TZ" przybijają "ANULOWANO" co oznacza, że dany pojazd "wrócił" z obszaru celnego Ukrainy. Wszystko to zastępuje dawną deklarację celną na samochód 
 
W przypadku stłuczki samochodowej należy wezwać milicję drogową i nie opuszczać miejsca zdarzenia (nie zmieniać położenia aut, nie zjeżdżać na pobocze). W praktyce milicja drogowa podczas spisywania protokołu orzeka o winie strony, która brała udział w kolizji, i akta sprawy przekazuje do właściwego sądu. Gdy za winnego uznany zostanie cudzoziemiec, milicja zatrzymuje prawo jazdy i wydaje w zamian tymczasowe, które uprawnia jedynie do poruszania się po terytorium Ukrainy. W przypadku winy kierowcy polskiego i roszczeń poszkodowanego obywatela Ukrainy należy wszcząć postępowanie z tytułu posiadanej zielonej karty. 
 
Aby uniknąć zatrzymywania i przewlekłych rozpraw w sądzie, cudzoziemcy spisują umowy
z poszkodowanymi o braku z ich strony roszczeń materialnych i moralnych – po wcześniejszym uzgodnieniu wysokości kwoty, jaką sprawca kolizji płaci poszkodowanemu. Jeżeli milicja orzeka, że sprawa dotycząca kolizji drogowej ma trafić do sądu, funkcjonariusze obowiązani są sporządzić trzy protokoły (jeden piszą milicjanci, drugi – poszkodowany, a trzeci – sprawca wypadku).
 
Właściciele samochodów mających legalne zastępcze tabliczki znamionowe, montowane przez stacje diagnostyczne na podstawie decyzji organu rejestrującego, powinni mieć stosowne zaświadczenia, przetłumaczone na język ukraiński. Uprzedzamy jednak, że nawet takie zaświadczenie nie zawsze jest honorowane. Ostrzegamy, że gdy tabliczki są nieczytelne, noszą ślady przeróbek lub samodzielnego mocowania, pojazd może zostać zatrzymany, a przeciwko właścicielowi może być wszczęte postępowanie karne. 
 
 
 
Przepisy celne
Cudzoziemcy mogą swobodnie wwozić na Ukrainę i wywozić z jej terytorium kwotę do 10 000 euro, deklarując ją ustnie. Kwotę wyższą niż 10 000 euro należy natomiast zadeklarować pisemnie, przy czym wywożąc ją należy przedstawić dokumenty 
z banku potwierdzające wypłatę kwoty przekraczającej 10 000 euro. Podobnie ukraińską walutę hrywnę można, deklarując ustnie, wwozić i wywozić w wysokości do 15 000. Kwotę od 15 000 do 50 000 hrywien należy deklarować pisemnie. 
Kwotę powyżej 50 000 hrywien można wywozić jedynie za pozwoleniem Narodowego Banku Ukrainy.
Z Ukrainy można wywieźć
 
Limity na przewóz rzeczy osobistych bez konieczności pisemnego deklarowania (wystarczy ustna deklaracja) w przeliczeniu na 1 osobę: 
- alkohol powyżej 28% - 1L 
- wino poniżej 28% - 2L 
- piwo - do 5L (w 1996 roku było 10L) 
- tytoń - 200g lub 40 papierosów 
- żywność - równowartość 50 EUR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Nazywam się Andrzej Piven. Jestem założycielem formacie SQC Club konkurencji auto dźwięku.
 
Chciałbym zaprosić Państwa do udziału w trzeciej formalny etap konkursu we Lwowie! Wszystko będzie w doskonałej kompleksu hotelowego "Korony Halicka" Tanie, bardzo wysokiej jakości hotel z pięknym terenie, myjnia, restauracja oraz zadaszony dla zawodników!
 
Rejestracja uczestników jest czynna do 18 czerwca 22.00
 
Klasa otwarta 2 - "Profesjonalny" i "Amatorki" Nie ma ograniczeń jakiejkolwiek jednej klasy. Jeśli uważasz, że Twój system jest silny - idziesz do "profesjonalnego". Jeśli system jest silny nedostatchno następnie konkurować w "Amatorzy"
 
Odpowiem na wszelkie pytania! Niestety dla Polski przez Google Translate)

 

 

Привет! Меня зовут Андрей Пивень. Я основатель формата SQC Club соревнований по автозвуку. 

 
Хочу пригласить вас посетить третий официальный этап соревнований во Львове! Все будет проходить в отличном гостиничном комплексе "Галицька Корона" Недорогой очень качественный отель с красивой территорией, автомойкой, рестораном и крытой площадкой для участников соревнований!
 
Регистрация участников открыта до 18 июня 22.00
 
Открыто 2 класса  - "Профи" и "Любитель" Ограничений нет ни в одном классе. Если вы считаете, что ваша система сильная - идете в "Профи". Если же система недостатчно сильна, то соревнуетесь в "Любитель"
 
Отвечу на любые ваши вопросы! Простите за польский язык через гугл переводчик)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello

 

 

Some extra information about the registration and the hotel. 

 

If your planning to stay at the hotel here is a link to it for registration. 
http://www.galkorona.com/main-ru.html


There is a simple registration form 

 

All applications should be sent to the mailbox av.piven@gmail.com
 
Application Form -
 
First name, last name (nick on the forum)
 
Country
 
The car (numberplate, car brand and model)
 
City (town)
 
Composition of the system (optional)
 
 
The participation fee of 500 UAH!  ~87PLN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...