czarek2222 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Zaczne od początku posiadam radyjko seryjne blaupunkt w fiat grande punto z wyprowadzonym rca,wzmacniacz hifonics triton IV jakos tak się to pisze.Okablowanie położone zgodnie ze sztuką i mimo to nie moge sobie poradzić z piskiem.po włączeniu zapłonu słychać pisk pomogło to ograniczyć połączenie mas radia i wzmacniacza a najlepiej jak zewre mase wzmacniacza z masą kabla sygnałowego..Zauważyłem że piszczy przez około 15 sekund potem słychać jak by sie coś przełączyło w okolicy silnika i pisk ustaje .Ale po uruchomieniu silnika wszystko powraca i nawet wraz ze zwiększającymi obrotam pisk delikatnie rosnie.Dodam ,że jak mase podałem prosto z aku do wzmaka i radia pisk był jeszcze wiekszy.Brak mi pomysłu już bo na wszyskie sposoby to podpinałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 a najlepiej jak zewre mase wzmacniacza z masą kabla sygnałowego..Zauważyłem że piszczy przez około 15 sekund potem słychać jak by sie coś przełączyło w okolicy silnika i pisk ustaje Chyba sam sobie odpowiedź dałeś Dobre kable to podstawa i tyle. Coś Ci sieje, podmień RCA i zobacz czy coś dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafaelTS Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Hej:) Zapoznaj się z tym http://www.strefacaraudio.pl/topic/11020-zaklocenia-swist-silnika-szumy-w-glosnikach-poradnik/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek2222 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Chyba sam sobie odpowiedź dałeś Dobre kable to podstawa i tyle. Coś Ci sieje, podmień RCA i zobacz czy coś dało.kable sygnałowe mam już wyciągnięte z progu i nadal to samo ,może delikatnie mniej kable to hollywood tylko te najtańsze ale zastanawia mnie co to jest ,że po kilkunastu sekundach po włączeniu zapłonu coś słychać jak sie przełączy i pisk ustaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Moze to JTD i swiece przestaja grzać/ slyszysz przekaznik... Moim zdaniem to wina radia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 A po odpaleniu silnika znów sie pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek2222 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 to benzynka w głośnikach piszczy nawet jak odepne od radia sygnałówki wtedy jeszcze głośniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sprawdz wszystkie opcje z linka. Slaby punkt to wyciagniete rca z radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek2222 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 racja słaby ale nawet bez radia piszczy więc radio nic tu nie wnosi przestudiowałem te porady,tylko co to za przekaźnik słychać co sie przełącza i pisk ustaje, bez zapłonu też gra czysto jutro zapodam inne żródło pod wzmak .Jak silnik chodzi to lipa straszna może to wina alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 racja słaby ale nawet bez radia piszczy więc radio nic tu nie wnosi przestudiowałem te porady,tylko co to za przekaźnik słychać co sie przełącza i pisk ustaje, bez zapłonu też gra czysto jutro zapodam inne żródło pod wzmak .Jak silnik chodzi to lipa straszna może to wina alternatora. Jak odlaczysz RCA od radia to normalka, kabel robi za antene i zbiera co popadnie. Jak slaby sygnal po RCA z radia i w dodatku niezbyt dobry kabel sygnalowy to tez bedzie sialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek2222 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Jak odlaczysz RCA od radia to normalka, kabel robi za antene i zbiera co popadnie. Jak slaby sygnal po RCA z radia i w dodatku niezbyt dobry kabel sygnalowy to tez bedzie sialo. odpięty sygnałowy od wzmacniacza tez piszczy byłem teraz i piszczy spod takiej okrągłej kopułki przy silniku i przenosi to na zasilanie słychać tez pracujący alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek50 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Kiedyś miałem podobny problem z piskami w Vectrze A, tylko że piski dotyczyły CB radia, antena zbierała część zakłóceń więc na testy podłączyłem dodatkową masę do maski. Piski zmalały ale to nie było jeszcze to. Również zakładałem jakieś filtry anty zakłóceniowe na zasilaniu co minimalnie poprawiło. Po kilku miesiącach wymieniłem czujnik halla przewody zapłonowe i alternator dałem do regeneracji bo przestał ładować. Poprawiłem masy w instalacji auta i wszystkie bule, piski, trzaski się skończyły.Sądzę, że u Ciebie to jest kilka składowych, ale najprawdopodobniej słabej jakości RCA+ słabe masy + zakłócenia z altka = pisk z głośników. ps. podmień wzmacniacz na inny bo może on ma problem z masą lub kondensatorami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek2222 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Poszperałem troszkę dzisiaj i już całkiem nie wiem o co chodzi, podłączyłem pod kabel sygnałowy inne źródło sygnału zakłócenia były troszkę inne niż z radia doszło do tego jeszcze takie pykanie synchroniczne,a następnie powrót do radyjka seryjnego i nagle nic nie słychać żadnych zakłóceń nawet przy uruchomionym silniku gra fajnie o co tu chodzi pewnie jutro jak będe grzebał przy tym to wszystko powróci.Radio posiadało wyjscie rca ale przez kostkę iso tu jest to tylko przylutowane tak zeby nie było tylu łączeń. Amoże takie coś tylko jak to kupić ;)http://www.aliexpress.com/item/car-DVD-3-colors-optional-piano-black-silver-black-1-4Ghz-CPU-512M-DDR3-support-1TB/1695890137.html http://www.bluepower.se/en/product/audio-video/car-stereo/custom-players/fiat/7-fiat-grande-punto.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lksgrzegorz Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Te wynalazki z linków sobie odpuść. Popraw masy w aucie BIG3 daj inne radio i pozadne kable rca. Może masz rca położone obok głośnikowych lub pod zasilania pompy paliwa, na bank zbiera gdzieś jakaś bzdurę. U mnie w golfowe3 było podobnie jak Pawłem wszystkie masy to problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek2222 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 kable sygnałowe zamówione obecnie mam holluwood i jak założyłem zwykłe nie ekranowane za 15 zł to było mnie zakłóceń ,radio sprawdzone gra ok więc nie bede wymieniał bo blu&me by nie śmigało myślę ,że z masami jest coś nie tak i być może z instalacją w samochodzie alternator lub jakiś przekaźnik ,chodź teraz nic nie zakłóca i gra fajnie.poskładam to wszystko to napisze co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sergio Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Mam podobny problem,Tylko że u mnie piszczy,brzęczy,buczy-nie wiem jak to nazwać już po podłączeniu tylko plus,minus,remonte i jednego głośnika,bez użycia rca.Wzmacniacz to Emphaser EA2500D. Dwa tygodnie temu wywaliłem suba z bagażnika i tak se podłączony wzmacniacz przez ten czas jezdził.Dzisiaj przy próbie podłączenia z powrotem mam objawy jak wyżej. Dodam że wzmacniacz gra,ale tak na 30% swojej mocy.Mo ktoś w czym tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 I jak Czarku - udało się opanować piszczenie w GP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.