Skocz do zawartości

instalacja routera TP-LINK


Grzegorz.D
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj kupiłem router w/w firmy model to  TL-WR720N no i jest problem bo nie potrafię go zainstalować,nie bardzo wiem co jest nie halo, więc prosze was o pomoc i cierpliwość bo jestem laikiem w tym temacie. Poniżej dodaje screen z trzema obrazami 1-to problem, 2 i 3 ustawienia z komputera

post-12739-0-15862600-1413103513_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn z neti?

Nie znam się zabardzo ale ostatnio instalowałem tp linka i internet mi chodzi:)

Konfigurowałem go następiująco:

 

 

 

Enkapsulacja - PPPoA VC-Mux

VPI - 0

VCI - 35

 

T ochyba było wszystko

 

A kabelek z telefonu podpinałem pod gniazdo ADSL

 

Jak nie dajesz rady to dzwoń do działu pomocy netii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Grzegorz ma router od netii + w/w Tp-linka więc twoje ustawienia nie przejdą. A netia prawdopodobnie mu nie pomoże bo ich router działa i wszystko jest ok, a dalej musi martwić się sam. 

 

Ustawienia które widać na ostatnim screenie są poprawne i net już powinien śmigać. Istnieje możliwość że netia na swoim routerze wprowadziła jeszcze filtrowanie MAC, ale wtedy też da radę zrobić żeby działało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloguj się na router i ustawiaj. Musisz mieć login i hasło do logowania się do neti jeśli nie masz musisz dzwonić do neti na pomoc techniczną a potrzebne dane prześlą ci sms. Masz w tymrouterze coś takiego jak szybki start? jeśli tak to skorzystaj z tej opcji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach