Skocz do zawartości

Subwoofer Pioneer 1200W za 180zł opłaca się?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pytanie może trochę głupie, ale nie znam się zbytnio na cenach. Tak jak w temacie, głośnik Pioneer, modelowy 1200W, kształt skrzyni bardzo podobny do modelu TS-WX303. Nie znam dokładnego modelu, bo głośnik i skrzynia były kupione osobno. Dzięki za wyrozumiałość i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, poprawiłem się i przywitałem w odpowiednim dziale. Wiem, wiem, w jednym z poradników jest, by nie pytać, czy coś się opłaca. Tak więc wiedziałem o tym zakazie i niestety zlekceważyłem go.

 

Rozkręciłem i okazało się, że głośnik jest troszkę większy, model TS-W308D4. Skrzynia kupiona, ale jakaś No-name.

 

Zdjęcie tuby wrzucam na zewnętrznym linku, ponieważ jest problem z rozszerzeniem:

 

http://www.tinypic.pl/5phdoxaaazx9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Skrzynia kupiona, ale jakaś No-name.

 

Na dodatek jeszcze to BR , czyli musisz liczyć na nadzwyczajne szczęście by była o odpowiednim litrażu i strojeniu .

 

 

 


model TS-W308D4

 

Czyli 2x4 ohmy , czytaj wzmacniacz będzie musiał kosztować ze 2x tyle co przy opcji 2x2 lub 1x4 ohm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach