Skocz do zawartości

Rejestracja auta z kierownica po prawej stronie


rubel123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

 


Nie kwestionuję fotoradarów. Odniosłem się tylko do tych odległości między samochodami, które są mierzone fotoradarami, jak tu zostało napisane.

 

Z mojej strony ja to widzę tak - i bardzo dobrze że tak robią, jak nie masz ograniczenia - dotyczy to większosci autostrad, to zap.....asz ile wlezie i jak nie utrzymasz odległości to wypadki wyglądają jak na fotkach wyżej lub znacznie gorzej, a tak mają bat na tych debili co siedzą na zderzaku, sam byłem świadkiem takiego wypadku, jak GLem siedział na klapie nowej s-ki, ona nagle wpadła w wodę i wyhamowała, GL nie chcąc wlecieć jej w tył odbił w prawo, rzuciło go na bok, nie opanował auta i poleciał przez 3 pasy taranując 2 osobówki , wpadł w bandę zwijając jej z 10m, ogólnie nikomu nic się nie stało, ale 3 auta rozbite i bana na 4h zablokowana. gdyby utrzymał dystans dopasowany doprędkości - pewnie nic by się nie stało.

 

Ponadto nie jest to straszne, gdyż co kilka km, lub przed każdym wiaduktem masz namalowane pasy w poprzek drogi ,pozwalają szybko zweryfikować czy masz odpowiednią odległość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 187
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Temat zszedl troche na fotoradary ale co do "anglikow" to nie polecam na polskie drogi.

Nie mowiac juz o drogach lokalnych gdzie naprawde trzeba zachowac mega ostroznosc przy wyprzedzaniu, jakakolwiek brawura moze sie skonczyc tragedia.

Nie wspominajac o tym ze jak ktos nie jezdzil takim autem to przyzwyczajenie do odleglosci szczegolnie lewej strony zajmuje troche czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tylko czekam aż bedzie mozna rejestrować bo chce sobie kupić Subaru Impreza bo tu sa za polowe ceny niz w PL czy DE jeżdzę ponad 8 lat Anglikami i jak dla mnie to mega dobrze mi sie jeździ i w Polsce tez jeździłem i nie było problemu. ObWiam sie tylko ze ubezpieczalnie przywala takie kwoty ze nie bedzie sie opłacało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,tylko że Ty masz już jednak te 8 lat doświadczenia w poruszaniu się takimi autami.Teraz sobie wyobraź co może być jak takie Subaru sprowadzi sobie jakiś nie doświadczony kierowca ? nie daj Bóg jakiś młody narwany.Strach pomyśleć co będzie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co nigdy nie jeździli z kiera po prawej stronie nie powinni nigdy dostać prawa wsiąść za kółko bo kaplica bedzie od razu. Wiem jak dałem sie mojemu tacie przejechać 40 lat za kołkiem po lewej stronie stwierdził ze w życiu by sie nie przestawil i cieżko mu było sie przyzwyczaić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie widzę różnicy wiedzy autami z UK a PL w lampach przeciwmgielnych

 

A ja widzę zasadniczą. Po prostu w UK masz ją z drugiej strony, a jest ona po to, żeby Ciebie było widać a nie którą stroną dajesz autu za sobą po gałach.

W wiekszosci aut powiedzmy europejskiej wersji, masz ją z lewej strony (kierowcy) po to żeby wysuwająć dzioba wysunał się tez zadek z świecaca lampą (jak jest potrzeba) , w autach UK , będziesz miał ją tez po stronie kierowcy, tyle że po przekładce , masz ją już z prawej strony, wtedy będziesz bardziej widoczny jak już cię zepchną z drogi i polecisz do rowu.

 

Pomijam auta z lampą po środku zderzaka, klapy i ew. motocykli :) (choć one nie posiadają )

 

Amerykanie wogóle nie mają przeciwmgielnego tylnego (tzw. fog-tail-lamp ) i jakoś żyją, kieruki mają ze stopem i też nikomu to tam nie przeszkadza, obrysowe z kierunkiem i też spoko,  a już największy HIT naszej policji i diagnostów to stwierdzenie że lampy usa oślepiają.... wiekszej durnoty nie słyszałem, poniżej tak po krótce, narysowane odcięcia reflektorów...

 

post-3212-0-05313600-1413556492_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A ja widzę zasadniczą. Po prostu w UK masz ją z drugiej strony, a jest ona po to, żeby Ciebie było widać a nie którą stroną dajesz autu za sobą po gałach.

W wiekszosci aut powiedzmy europejskiej wersji, masz ją z lewej strony (kierowcy) po to żeby wysuwająć dzioba wysunał się tez zadek z świecaca lampą (jak jest potrzeba) , w autach UK , będziesz miał ją tez po stronie kierowcy, tyle że po przekładce , masz ją już z prawej strony, wtedy będziesz bardziej widoczny jak już cię zepchną z drogi i polecisz do rowu.

 

jak dla mnie to czy jest z lewej czy z prawej to i tak daje po gałach jak baran jakiś jedzie na przeciwmgielnych jak nie ma mgły i wymiana tych lamp jest bez sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


jak dla mnie to czy jest z lewej czy z prawej to i tak daje po gałach jak baran jakiś jedzie na przeciwmgielnych jak nie ma mgły i wymiana tych lamp jest bez sensu

 

ehhh

 

Drogowych świateł też nie potrzebujesz ? one też po gałach dają.

 

Przeczytaj jeszcze raz o co chodzi z umiejscowieniem lamp przeciwmgielnych, bynajmniej nie o oślepianie i z której strony oślepiasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsce jak zawsze kur.a ze wszystkim problem w innych krajach nawet w Niemczech nie trzeba przerabiać nic (wiem wiem zaraz ktoś napisze że oni mają lepsze drogi to fakt) ale wszedzie nie mają też autostrad i angliki jeżdzą bez przekładania świateł itd tylko wiecznie w PL problem ze wszystkim. Nawet tu w UK  rejestrujesz "left hand drive" i nie musisz nic przerabiać i jakoś nie ma problemu że lusterka elektryczne kończą zakres ruchowy, albo ze "fog light" po złej stronie itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 




w polsce jak zawsze kur.a ze wszystkim problem w innych krajach nawet w Niemczech nie trzeba przerabiać nic (wiem wiem zaraz ktoś napisze że oni mają lepsze drogi to fakt) ale wszedzie nie mają też autostrad i angliki jeżdzą bez przekładania świateł itd tylko wiecznie w PL problem ze wszystkim. Nawet tu w UK rejestrujesz "left hand drive" i nie musisz nic przerabiać i jakoś nie ma problemu że lusterka elektryczne kończą zakres ruchowy, albo ze "fog light" po złej stronie itd
podobnie w Japonii - tam możesz mieć kierownicę po której stronie chcesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomnę inna kwestię mianowicie jazda na światłach przez 24h w PL jak to miało nie być rząd się srał że to ograniczy ilość wypadków GÓWNO prawda popatrzeć można na statystyki wcale się nie zmniejszyły po wprowadzeniu tego chorego przepisu wypadków jak było dużo tak i jest dalej i nie o światła tu chodzi ale to temat rzeka. Ja bym tylko chciał żeby wkoncu nasz jeba.y rząd przestał nam polakom rzucać kłody pod nogi i zaczął ułatwiać życie we wszystkich płaszczyznach życia nie mówie tylko o rejestracji anglików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko chciał żeby wkoncu nasz jeba.y rząd przestał nam polakom rzucać kłody pod nogi i zaczął ułatwiać życie we wszystkich płaszczyznach życia nie mówie tylko o rejestracji anglików

 

http://youtu.be/uiBEJTsV7R8

Ogladnij do konca a moze marzenia sie kiedys spelnia

Sorry ze troszke offtopic ale warto obejrzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomnę inna kwestię mianowicie jazda na światłach przez 24h w PL jak to miało nie być rząd się srał że to ograniczy ilość wypadków GÓWNO prawda popatrzeć można na statystyki wcale się nie zmniejszyły po wprowadzeniu tego chorego przepisu wypadków jak było dużo tak i jest dalej

 

 

Nie bierzesz jednego pod uwagę, jeśli chodzi o statystyki, ,że aut w PL ciągle przybywa, ruch się zagęszcza, więc powiedzmy 4 tys zabitych w roku 2005 i 4 tys zabitych w roku 2013 nie jest sobie równe. 

Światła dzienne/obowiązek jazdy na mijania jeśli się nie posiada dziennych, uważam za dobry i wcale nie potrzeba złej pogody by docenić ten przepis, wjedż latem w odcinek przez las przy słonecznej pogodzie i zobacz jaka jest różnica przy ciemnym aucie, z jakiej odległości je widać np...

 

post-4530-0-59710800-1413614942_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kepke, osobiście nie wyobrażam sobie, by ktoś miał zarejestrowany w Polsce samochód i jeździł na lewostronnych reflektorach.

Jeśli chodzi o obowiązek jazdy na światłach w dzień, to także zawsze byłem za nim. Jest to jedna z tych rzeczy, z których inne państwa powinny brać z nas przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 




Kepke, osobiście nie wyobrażam sobie, by ktoś miał zarejestrowany w Polsce samochód i jeździł na lewostronnych reflektorach.

 

Ja też sobie nie wyobrażam. Bo jeśli przeoczyłeś moje posty to przypomnę ja pisałem o światłach przeciwmgłowych a nie o lampach przednich które to lampy muszą być wymienione bezdyskusyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


w polsce jak zawsze kur.a ze wszystkim problem w innych krajach nawet w Niemczech nie trzeba przerabiać nic

 

 

 


Ja też sobie nie wyobrażam. Bo jeśli przeoczyłeś moje posty to przypomnę ja pisałem o światłach przeciwmgłowych a nie o lampach przednich które to lampy muszą być wymienione bezdyskusyjnie.

 

Dobrze że doprecyzowałeś :) bo już widzę polizei meistra poklepującego Cię po ramieniu przy kontroli drogowej, jak zauważy że po zjechaniu z promu nie nakleiłeś ograniczników na lampach :)

 

Po za tym , kupiłem kilka aut w UK, i wymagania co do opon mnie rozbroiły, co koło to inna opona, jedyny wspólny mianownik to rozmiar :) czy na wyspach sami kamikadze mieszkają, czy ja miałem kilka razy pecha ?  Zaznaczam - kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym , kupiłem kilka aut w UK, i wymagania co do opon mnie rozbroiły, co koło to inna opona, jedyny wspólny mianownik to rozmiar :) czy na wyspach sami kamikadze mieszkają, czy ja miałem kilka razy pecha ? Zaznaczam - kilka razy.

 

tbreak nie miałeś pecha tylko mega dużo osób tutaj ma w dupie na jakich oponach jeżdżą jaki jest stan ogumienia itd spotykam się z tym codziennie w pracy jak mi sie uda znaleźć fotkę opony to wrzuce na jakich u mnie w pracy zjeb.ni ludzie jeżdżą i jeszcze zdziwieni przyjeżdżają że coś z hamulcami chyba nie tak bo się ślizgaja to ręce opadaja.

 

p.s. znalazłem fotke opony runflat bez komentarza :mur1:

post-3759-0-89641200-1413660266_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojego 10 letniego doświadczenia jedyne co zauważyłem to ze: jeżdżą na czterech innych oponach, światel czasami nie włączają nawet w nocy, itp.. Ale jedno wiem na pewno : jeżdżą bardzo przepisowo czasami nawet za bardzo i chyba to powoduje ze tych wypadków jest mniej niż w PL..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...