gazownik Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Czy ma ktoś z forumowiczów możliwość pomocy w sprawie zakupu takiego turbo . Najlepiej nie popękana używka. Nowa w zależności od ceny, bo one zaporowe są niestety bez znajomości itp. Producent BorgWarner (KKK) ponieważ turbo z kraju kwitnącej wiśni raczej mnie nie intetesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 przerabiałem temat jak wiesz i swojego czasu też szukałem.Szansa trafić na którykolwiek z wymienionych modeli jest mała - chętnych na nie jest dużo, jak coś się trafi to nie idzie z kolei za przyzwoite pieniądze. Z innych możliwości - dobrze zrobiona hybryda - roztoczenie strony zimnej + wirnik od K04-015.Z droższych - zakup Garrett eliminator tylko trochę drogo się robiZ pośrednich - pospawać nowy kolektor i zaadaptować turbo z benzynowego saab'a / volvo. Pod każdym względem lepsze niż KKK montowane w audi - wytrzymałości i charakterystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Z innych możliwości - dobrze zrobiona hybryda - roztoczenie strony zimnej + wirnik od K04-015.Tak , tylko do tego zabiegu muszę mieć dawcę bo ori chcę zostawić jako "wyjście awaryjne" Natomiast dawcę ostatnio gość mi przysłał całes tubos jakos dawcos dos hybridos........7 pęknięć strony gorącej.... o którą jak wiadomo nie jest łatwo. Z droższych - zakup Garrett eliminator tylko trochę drogo się robiDrogo i raczej big turbos mnie nie interesuje Z pośrednich - pospawać nowy kolektor i zaadaptować turbo z benzynowego saab'a / volvo. Pod każdym względem lepsze niż KKK montowane w audi - wytrzymałości i charakterystyki.Teoretycznie pod względem wytrzymałości - racja , ale chcę jak najwięcej P&P żeby w razie np awarii turbos nie być uziemionym na miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 jak masz przerobione mocowania pod volvo/saaba to w razie awarii regeneracja i z głowy. a propo hybrydy - kup cokolwiek, żeby strona gorąca nie była za bardzo zniszczona (popękana) w okolicy zaworu i majster coś wymodzi sensownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 To ile Ty Gaziu chcesz wyciągnąć z tego biednego 1,8? Bo 225PS to chyba miał ten silnik w tt'ce z seryjnym większym turbo. A jak z korbami , wałem itd w tym silniku? Power tune up friendly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 225 miał, ale to nie tylko soft, ale i inne wtryski i jeszcze parę dupereli.przy rozsądnych kosztach można 195km, przy większych okolice 230-245km przy dużo większych około 300 (garrett), przy naprawdę ekstremalnych i 800 się da wprawdzie trochę inny silnik (16v a nie 20v), ale można i jeszcze więcej:http://youtu.be/yR4zBRnjq1I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 To ile Ty Gaziu chcesz wyciągnąć z tego biednego 1,8? Od 220KM / 350 Nm do 240KM / 380Nm , bezpieczną granicą bez kutych korb i bardzo dużych kosztów jest 400 Nm Generalnie musi iść większe turbo , większe wtryski i centralny intercooler , mocniejsza DV (zawór upustowy) i N75 (zawór sterujący gruszką na turbo - gruszką od weastgeate'a) wydechu nie chciał bym ruszać Turbo od 225 /240KM nie pasuje bo takie silniki 1.8 były tylko poprzeczne Seat leon cupra , audi TT , Natomiast największe seryjne turbo we wzdłużnych było w wersji 190 KM i właśnie od takiego można używke wyrwać K03-73 , K04-15 nie była nigdzie seryjnie wkładana i jest big problem ze znalezieniem wprawdzie trochę inny silnik (16v a nie 20v), ale można i jeszcze więcej: Szczęka mi opadła ja zobaczyłem że stracił trakcję przy 150km/h (2:00-2:15) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.