bogus1984 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Siemanko, sprawa z autem rozwiązana, padł wybór na zgrabne BMW e36 w wersji Compact. Bardzo sympatyczne autko, choć do CA trzeba trochę pokombinować, ale nie o tym Autko pływa na koleinach, miała luz na jednym drążku, po skasowaniu tej usterki niewielka poprawa. Diagnoza - luz na maglownicy, choć nie stuka na nierównościach, nie brzęczy, jednak luz jest i auto mocno myszkuje niestety. Jako że auto ma prowadzić się dobrze i nie stwarzać nerwów, chciał bym wymienić magiel. Nie mam przekonania do regeneracji niestety, jakoś mi się to nie widzi... Oryginał z pewnej ręki, który nie ma żadnych luzów by się przydał, wiadomo - allegro... Już kiedyś zamówiłem "idealną" przekładnię do e34 i szkoda gadać, moja stara była 2x mniej zużyta. Z mojej wiedzy, do e36 pasują maglownice z e46 - nowsze auto, mniej zlatane, większe prawdopodobieństwo trafienia czegoś dobrego. Może jest na Forum osoba, która ma możliwość załatwienia bardzo dobrej, nie zużytej maglownicy ? Może ktoś zajmuje się rozbiórką aut z UK, czy rozbitych ? Bardzo mi zależy na pewnym towarze, bo to spory wydatek dla mnie na obecną chwilę, a bezpieczeństwo ? Na tym nie oszczędzimy - nie wolno. Bardzo bym prosił o jakieś informacje w temacie, lub kontakt na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Angol ma inną maglownicę. Nie pasuje P&P Regeneracja nie jest niczym złym.Podstawa to oddać to do firmy, która wie co robi.Z firmy wysyłamy maglownice do Auto Rege i nie było z nimi problemuGłównie z E39, bo te często mają luz Nie wiem czy aby na pewno będzie pasować magiel z E46. Compact był dłużej produkowany niż pozostałe modele E36, ale wydaje mi się, że jak już to ze zwykłej E36 będzie magiel pasować. Z obu modeli(E36 i E46) maglownice powinny leżeć, jak coś to mogę zapytać szefa(firma Luk&Luk z Raciborza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 No to palnąłem się z tymi z UK, bo myślałem, że może są tylko obrócone o 180 stopni, także odpada. Z e46 pasują P&P, są "szybsze" po prostu, a tak identyczne. Regeneracja gdyby wyszła z 500 zł, to może i bym zaryzykował, ale szczerze, to wolał bym z młodszego auta oryginał, można je w okolicach 400 zł kupić, zresztą, najważniejsze, żeby pracowała wzorowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Polecam tak jak cursor napisal zeby oddac to do regeneracji a napewno bedziesz bardziej zadowolony nizeli masz kupowac ori uzywane,nigdy nie wiadomo kiedy to ori padnie a takto masz zregenerowana maglownice i to czuc odrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Podpytam szefa jak z awaryjnością przekładni z E46 i E36. To on zajmuje wysyłaniem tego do regeneracji i sprzedażą części używanych, więc lepiej orientuje się jak z awaryjnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Rozumie, tylko jak byłem przy regeneracji pomp wtryskowych, to mi się teraz źle kojarzy słowo regeneracja... Najlepiej by było wyłapać z ostatnich e46 żeby siedziała w aucie, wtedy można wyczuć, czy jest luz, czy nie ma. Na pałkę nie kupię, bo dać 400-500 za zdzierka, to już oczywiście lepiej swoją zregenerować. Cursor, popytaj, będę wdzięczny i mądrzejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assesino Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Najlepiej by było wyłapać z ostatnich e46 żeby siedziała w aucie, wtedy można wyczuć, czy jest luz, czy nie maLuzu na maglu nie wyczujesz jak auto stoi i jest na części,jak będzie luz to równie dobrze może to być drążek lub końcówka, a z takim autem to raczej nie pojedziesz na ścieżkę żeby wyeliminować luzy na tych częściach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiceq Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 W Kobyłce, ul Nadmeńska 8r jest solidny fachowiec od magli, nie słyszałem jeszcze o osobie niezadowolonej z jego usług, Pan Marek Bohacz, zawsze możesz zadzwonić i zapytać jakie to koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Najlepiej by było wyłapać z ostatnich e46 żeby siedziała w aucie to szukaj z coupe, które były klepane najdłużej jeśli masz 100% pewności że będzie wszystko tak jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Luzu na maglu nie wyczujesz jak auto stoi i jest na części,jak będzie luz to równie dobrze może to być drążek lub końcówka, a z takim autem to raczej nie pojedziesz na ścieżkę żeby wyeliminować luzy na tych częściach. Nie gadaj takich rzeczy. Zawsze wyczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Regenerowałem maglownicę i w E39 i w golfie IV, ta z e39 była gdzieś w Zielonej Górze regenerowana, natomiast z golfa IV w Dąbrowie Górniczej, obie regeneracje były bez zastrzeżeń. Zero luzów i wycieków, a w e39 to mi już tak zdupcał płyn wspomagania, że starczyło na przejechanie 50km i trzeba było otwierać nową butelkę Regenerację polecam, ale w sprawdzonym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.