mlody1921 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam mam zamiara wygłuszyć bagażnik bo mx3 jest cienko wygłuszona bardzo cienko i pytanie jakich mat użyć stosunek jakości do ceny zeby był dobry zwykłe maty bitumiczne soundala czy moze app miękkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon_max Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Co do app to nie wiem jak z miękkimi ale miałem twarde i przez zime zaczynają odpadać Niedługo też głuszę bagaja i zdecyduje się na rolke soudala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 ja miałem APP twarde na drzwi w poprzednim mx3 i powiem że wypas nic nie odpadało wygłuszyło ładnie byłem zadowolony ale jak sie chciałe dostać do drzwi to trzeba bylo je pokruszyć i namęczyć sie zeby wyczyścić ale na wieksze otwory ładnie sztywne było ale na bagaj co dać zeby naprawde dobrze wygłuszało i sie wykładało na zagięciach [ Dodano: 2009-02-10, 19:18 ]a co sądzicie zeby w miejsce gdzie będa plastiki dać maty wygłuszające z filcem http://www.allegro.pl/item548210548_apama_...em.html#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Ja mam drzwi soudalem/tytanem zrobione i jest ok. Na chwile obecna pięknie, jest i bagaj trochę zrobiony od zeszłego roku, teraz bagaj zrobiony do porządku, podłoga i trochę dach Maty z filcem są drogie, może lepiej wykleić matami a pod tapicerkę dać sam filc. Zapłacisz kupę taniej a i efekt będzie na podobnym/tym samym poziomie. Takie moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon_max Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A jak się mają takie filcowe maty do wilgoci w aucie? Pewnie chłoną wilgoć a to skótkuje niemiłym zapachem. Może jestem w błędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1grzecho Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 też mam zamiar zająć sie bagaznikem u siebie ale czekam na wiosne co do tasmy dekarskiej tupu soudal, to czy jesli uzyje soudala do bagaznika to czy da to jakieś efekty? będzie to zauwazalne? robił ktos to juz kiedys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 U siebie nie mam filcu, lecz inny materiał pod tapicerka drzwi przednich, tam wody nie widziałem, nie skrapla się. Za to po zrobieniu bagaja matami, zauważyłem po zdjęciu osłon/plastików na których jest fabrycznie filc przyklejony, ze na matach była rosa (przy nadkolach, nigdzie indziej), ale jakiejś wilgoci wielkiej nie było, ten filc jest chyba czymś impregnowany, bo robiłem test i nie 'pije' wody , choć z przodu na plastikach identycznie wyglądający filc już 'pije' wodę i musiałem suszyć [ Dodano: 2009-02-10, 21:05 ]1grzecho, ja robiłem co napisałem dwa posty nad Twoim pewna różnica jest oczywiście na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1grzecho Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 kuuudlaty, a jak z tym soudalem w bagaju?? przyniesie to efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Owca126 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Nadkola itp powierzchnie pionowe można dać mata z filcem na podłogę raczej odpada.Co do materiału to jak tano to Soudal czerwony czy srebrny wedle uznania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1grzecho Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 pewna różnica jest ciekawi mnie jak soudal ma sie do wytłumienia bagaznika? drzwi mam nim u siebie zrobione i jestem ciekaw jak sprawa ma sie z bagaznikiem. co do drzwi to spełnia swoje zadanie, chociaż jesli chodzi o drzwi to spełnia on bardziej role robienia komory zamknietej pod głosnik no i tłumi wszelki rezonans, ale jak ma sie sprawa z bagajem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swampshark Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 pewien znajomy wytłumił soudalem cały bagażnik w mercedesie 190tce gdzie jak wiadomo ciężko jest się przebić subem do kabiny. Przyniosło to bardzo dobry efekt. Możesz spokojnie użyć tej taśmy do wytłumienia swojego bagażnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 hmm własnie bo to nie tylko ma służyć tylko do audio chce troszke wyciszyć autko w środku bo u mnie jak np. jede i jest mokra jezdnia to bardzo okrutnie z tyłu słychać w nadkolach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1983 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 To może ja. Co do APP według mnie lipa, a zwłaszcza zima, nic tylko twarde to takie jak plastiki pewnie nie jeden się o tym przekonał, teraz jestem zdania ze lepiej dołożyć i kupićcoś porządnego np soudal kosztuje +- 100-110 zl a za 119 zl mamy Standartplast Vibroplast Shop PackageLekka mata o niskiej częstotliwości rezonansowej wykonana z gumy butylowej i aluminium.Nie ma konieczności podgrzewania. Waga około 3kg/m2. W opakowaniu 8 mat o łącznej powierzchni 0,8m2. A jak się zakręcisz to można taniej kupić. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 no dobra czyli soudal jeżeli mówicie ze wytłumi jak trzeba to pewnie macie racje teraz pytanie czy aluminiowe kłaść w bagaj chodzi też oto ze jak plastiki nie przestaną grać to pojdą w kosz, myslałem zeby byłożyć bagaj folią na folie dać koc obiciowy i pokryć go żywica i jak sie ułoży pod bagażnik to na to dać na klej jeszcze raz kocyk jak myślicie takie rozwiązanie było by dobre ?? bo np w audi czy vw w bagażniku niema plastików tylko takie fajne materiały i one przy basie przynajmniej nie trzeszczą czy może taka mate http://www.allegro.pl/item549577857_mata_g...ka.html#gallery wszystko w głowie mialo wygladać tak kocyk obiciory + zywica + kocyk obiciowy na gotowo i pod to maty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 To i ja podchodzę do tablicy. W poldolocie w serii miałem maty z filcem Ryby nie pływały w aucie ani nic takiego. Nie zauważyłem żadnych oznak zbierania wody przez ten filc. Tak ogólnie to wyglądało to tak. Blacha a na to filc i do filcu przyklejona mata bitumiczna. Wydaje mi się że ten filc to również warstwa termoizolacyjna. Przy różnicy temperatur dochodzących do 20 stopni na powierzchniach bezpośrednio wystawionych na działanie takich różnic skrapla się woda. Przerobiłem to na drzwiach. Za każdym razem jak rozbierałem drzwi zimą w środku mata była mokra. Filc można powiedzieć ogrzewa tą blachę nie dając osadzić się na niej wody. Wydaje mi się że filc nie jest złym materiałem na podłogę i jak nie mamy zamiaru wylewać wody w środku to trawka nam nie urośnie pod nogami.Co do tych nadkoli. Nie ma możliwości wrzucenia jakiś plastikowych nadkoli od zewnątrz? Do większości (co nie oznacza do wszystkich) aut można coś dokupić. U ojca np. nadkoli nie było. Po założeniu dużo lepiej. U mnie znowu jakiś dziad mi wyrwał prawe plastikowe nadkole Takie coś może jeszcze poprawić zabezpieczenie antykorozyjne podłogi. Wylepienie od spodu blachy jakimś szuwaksem daje dość dobry efekt. Nie słychać kamyczków odbijających się od podłogi i ogólnie jest ciszej. Sam będę musiał postawić swojego do takiej roboty bo głośno u mnie jak diabli.Dziękuję za uwagę.Dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 heh no to teraz mam sieczkarnie w głowie wiadomo ze mata i wyciszy auto i poprawi walory muzyczne powiedzmy ze poleci soudal tylko pytanie co zrobić z tymi nieszczęsnymi plastikami 1. wywalenie powiekszy bagaznik 2. przestana grać plastiki (co mnie niemiłościwie denerwuje) ale niechce stracić na wyglądzie po otwarciu bagażnika zeby sie maty w oko rzucały macie może jakiś pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 W pasku tez grały. a niektóre jeszcze graja , ja znalazłem rozwiązanie w matach soudala, pianką jaką stosuje się pod panele podłogowe, 'moherowa' taśma izolacyjna (na łączeniach plastików, gdzie o siebie ocierały), a w kilku miejscach spray sinuslive, gdzie już nie pomagało nic ale parę miejsc zostało z którymi nadal walczę [ Dodano: 2009-02-10, 23:43 ]Aha, jeszcze pod niektórymi śrubkami dawałem oringi małe które miałem w garażu, w 3 miejscach pomogło [ Dodano: 2009-02-10, 23:45 ]Wszystkie chwyty dozwolone pomysłowość i dostępne materiały jak najbardziej na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 no tak walka to podstawa ale fakt faktem wywalenie plastików powiększy bagażnik co da wiecej miejsca dla oriona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 a moze zamiast mat zastosowac cos "plynnego" ?? Wydaje mi si9e ze dokladniej sie rozprowadzi iwejdzie w kazdy zakamarek a i efekt bedzie taki sam jak przy matach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Co do APP według mnie lipa, a zwłaszcza zima, nic tylko twarde to takie jak plastiki pewnie nie jeden się o tym przekonał, teraz jestem zdania ze lepiej dołożyć i kupićcoś porządnego np soudal kosztuje +- 100-110 zl a za 119 zl mamyStandartplast Vibroplast Shop Package To ładnie pojechałeś " coś porządnego " i soudal ? hehe to samo siano jak APP .Dynamat , Stinger itp. to są porządne maty głuszące PozdrO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ja sie nie znam ale wytłumacz mi różnice między Dynamatem a App albo stingerem bo jeżeli jest az taka to niema co głuszyć bagażnika innymi matami skoro nie przyniesie to pożytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Co do APP według mnie lipa, a zwłaszcza zima, nic tylko twarde to takie jak plastiki pewnie nie jeden się o tym przekonał, teraz jestem zdania ze lepiej dołożyć i kupićcoś porządnego np soudal kosztuje +- 100-110 zl a za 119 zl mamyStandartplast Vibroplast Shop Package To ładnie pojechałeś " coś porządnego " i soudal ? hehe to samo siano jak APP .Dynamat , Stinger itp. to są porządne maty głuszące PozdrO STP tez nie sa złe a nie zbankrutujesz na wygłuszeniu bagaznika nimi w stosunku do Stinger/Dynamata. Ostatnio liczyłem jak to sie przekłada na koszty np. Dynamat Extreme vs. STP Jedna mata Dynamat Xtreme z Bulk Packa kosztuje w granicach 90 PLN, natomiast do powierzchni, ktora pokryje potrzeba ok. 4 mat z Standartplast Vibroplast Shop Package a te wychodza w ok. 60 PLN. Czyli wyklejac bagaznik matami STP zapłacimy ok 66% ceny jaka bysmy zapłacili robiac to Dynamatem Xtreme. Warto jednak popatrzec w kierunku STP (nie jest soudal czy APP) a to do czego zostały stworzone robia rowniez dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ja sie nie znam ale wytłumacz mi różnice między Dynamatem a App albo stingerem Dynamat , Stinger , jest to typowa mata do wygłuszania samochodów ( chodzi głównie o sprzęt CA)Soudal to jest , mata dekarska do klejenia , uszczelniania kominów itp.APP - podobno mata wygłuszająca pod CANapisałeś porządna a soudal , app i podobne sa raczej w tej samej lini, czyli takie sobie i do bagażnika mogą być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 to jakich mat używają firmy które robią auta, bo wyglada mi to na coś w stylu BOLL, APP bo zawsze 2 sztuki w aucie w bagażniku sie znajduja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 to jakich mat używają firmy które robią auta,To zależy pewnie od grubości portfela właściciela fury Ale mając porządną firmę na pewno bym nie kleił Boolem , App POzdrO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.