Skocz do zawartości

Blacha na duzy otwor technologiczny,Golf Mk III


Rekomendowane odpowiedzi

Wieksza jest różnica w sztywnosci alu blachy pomiedzy 1,0mm a 1,5mm, anizeli pomiedzy 1,5 mm a 2,0mm - przerabiałem temat naocznie ostatnio i zapewniam do takich otworów jak w wieksozsci drzwi, styknie 1,5mm, no chyba ze ktos ma naprawde duze otwory. Tak czy siak wzmocnienia ceownikami niezbędne, bez tego sztywnosci nie uzyskacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blachę 1,5-2mm się ciężko gnie, a tam trochę trzeba porzeźbić.

Ja dawałem płaskowniki 2mm ( 5cm szerokości ) i je profilowałem przy zsuniętej szybie w drzwi, tak żeby płaskownik alu był jak najbliżej szyby, prowadnicy, ale żeby czasem nie ocierał. Na to dałem blachę jak pamiętam 0,8mm ( może i było to 1mm, ale nie pamiętam dokładnie ) dla łatwego gięcia. Blacha miała robić jako powierzchnia do naklejenia maty, a płaskowniki miały dać sztywność tej "konstrukcji nośnej" pod maty. Na to poszły dwie warstwy GMS-07

Z cieńszą blachą prostsza o wiele robota, a z 2mm to w kowala można się bawić.

 

Nie polecam nierdzewki ze względu na koszmar z gięciem. Jak by okładać młotkiem na kowadle, to może by szło, ale szkoda zachodu, bo nie będzie lepiej niż z blachą alu, a więcej się narobisz.

 

Co do ceny, to ja płaciłem za kawałek na oboje drzwi ( wersja auta 5D ) jakoś 11, czy 12zł ( płaci się za wagę ).

http://www.stalkwas.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...