Skocz do zawartości

Audi A3 by hehepack :)


hehepack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehepack bądź...oryginał.

Miałem cholerną ochote kiedyś sprowadzić sobie to to:

Speakers

jakos tak w gnatach czuję, że ...powinno, no i miłe wspomnienia z ta firma mam.

 

P.S. swego czasu zachwycałem się wnętrznościami ich (co prawda old) piecykiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 719
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Miałem cholerną ochote kiedyś sprowadzić sobie to to:

Speakers

 

Ciekawe głośniki muszę przyznać, niestety w googlach nie znalazłem ceny pojedyńczych głośników, jedynie cały zestaw odseparowany ale to koszt ok. 800 euro :zakrecony:

 

Beyme mam w ofercie ale musiałbym dopytać o samochodówkę.

 

Spytaj i daj znać :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że obecne wygłuszenie nie do końca daje radę pomału kompletują się niezbędne elementy do kolejnej poprawki drzwi,

 

będą też pewne zmiany na przodzie, więc jest to niezbędne.

 

są maty (STP , GMS 06 , gms 02) i żywica, brak jeszcze blachy alu i czasu :(

 

tu się nasuwa jeszcze jedno pytanie.,. jaką grubą alu dać ?? bo mam 0,8 i jest za cienko.

 

2 mm starczy ??

 

poglądowe foto i podziękowania dla K@mila :zdrowko:

 

IMG_0242.JPG

 

IMG_0245.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę potrzeby używania grubszej blachy, bo to tylko obciąży Ci drzwi.

Na twoim miejscu dodałbym tylko na całych drzwiach siatkę z płaskowników (tudzież blachy 2mm) i wszystko zanitował.

Później tylko dobrze wykleić matami, 1 warstwa STP byłaby wystarczająca, ale możesz dać dwie.

Najważniejsze to solidnie zamontować dystanse.

Dlaczego konkretnie chcesz poprawiać drzwi? Co z nimi nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam blache 0,8 i wpada w rezonans.

 

myślę dać blachę pasami takimmi szerokimi na około 5 cm i po 1 cm odstępu i na to maty pewno dwustronnie.

 

dystans siedzi ok, ale może pod nowe woofery trzeba będzie go w innym wymiarze, , będę musiał to uwzględnić.

 

myślałem o takiej:

blacha alu

 

 

utyją góra 1-2 kg sztuka więc powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, możesz spróbować grubszej, ale w tym wypadku poleciłbym Ci wycinać pasy po np. 10-15 cm i nakładać po 2-3 cm na siebie, coś takiego jak narysowałem:

 

http://img339.imageshack.us/img339/3622/blachau.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Te czarne kropki to nity.

Ta blacha ryflowana nie będzie wiele sztywniejsza od normalnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam blache 0,8 i wpada w rezonans.

 

Zakładając, że to prawdziwy rezonans, a nie coś jakby, to chyba wg. fizycznego punku widzenia, wystarczyłoby ją troszkę zmodyfikować.

Jak z piszczącą kredą po tablicy. Łamiesz ją na pół i już nie piszczy :zawstydzony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to nie ciężka robota :P i też będzie blacha i żywica też,

 

Ta blacha ryflowana nie będzie wiele sztywniejsza od normalnej.

 

ale tańsza ;P

 

 

 

wpada w rezonans bo jest zbyt giętka na środku , to w końcu tylko 0,8mm .,.

 

mam nadzieję że tym razem będzie wystarczająco pancernie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siatkę z płaskowników

Sinsi ma rację , moim zdaniem powinieneś podzielić drzwi na 3/4 części w pionie i w tych miejscach dać płaskowniki , póżniej jeden w poprzek i na o blacha nawet 0.8mm spokojnie wystarczy a będzie dużo sztywniej niż w pasach czy flanszy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpada w rezonans bo jest zbyt giętka na środku , to w końcu tylko 0,8mm .,.

 

Blacha ulega delikatnym odkształceniom plastycznym na skutek działającego ciśnienia. Ona po prostu drży, bo wpadać w rezonans może dopiero gdy, częstotliwość wymuszająca (gry głośnika) jest zbliżona do częstotliwości drgań własnych tej blachy, to amplituda drgań wtedy rośnie.

Jak będzie Ci się nudziło, puść sobie sinusy i zobacz kiedy najbardziej drży ta blacha :wink:

 

Ale i tak grubsza blacha nie zaszkodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę dać blachę pasami takimmi szerokimi na około 5 cm i po 1 cm odstępu i na to maty pewno dwustronnie.

 

Rozwiązanie całkiem dobre i zapewne znacząco wzmocni blachę obecnie zamontowaną w Twoich drzwiach. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie użycie profilu "c" wklejonego na gumę z tuby w analogiczny sposób jak paski, o których piszesz. Bez problemu zakupisz c10 o ściance grubości 1mm lub c18 ze ścianką 0.5mm

post-4056-0-19179400-1319579077_thumb.jpg

post-4056-0-45614600-1319579091_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem - blacha aluminiowa 1,5mm na większości powierzchni drzwi.

Rozwiązaniem było zaaplikowanie kilku płaskowników o grubości około 5mm i szerokości około 30mm. Do dostania w Castoramie np.

Poprawa - znacząca.

Gdybym miał robić drzwi od zera, przede wszystkim zamykałbym każdy otwór technologiczny osobnym płatem blachy, dodatkowo wzmacniając go w miarę potrzeby wspomnianym płaskownikiem. Oprócz tego rzecz jasna maty.

Rozwiązanie sztywne i relatywnie lekkie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...