Skocz do zawartości

Honda Civic EG3


Emil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

eHhhhh i tak wszystko to kwestia kto czego oczekuje.....Jeden Niemiec zrobi 1kkm a inne auto kręci się do 10k rpm i też jest fajnie :D Nie bez powodu są silniki do rajdów do długich tras do jazdy na co dzień do katowania itp itd. Takie porównania totalnie mijają się z celem..czemu? bo kryteria oceniania muszą być takie same. Stwierdzenie, że jak benzyna się rozkręca to klamot ma już koniec mogę tylko odpowiedzieć, że w benzynie zanim auto sie zakuma, że ma wciśnięty gaz to klamot ciśnie pełnym momentem już od dawna :D więc to też po prostu zupełnie inna bajka. Inna sprawa jest z układami V6 V8 itp tam już momencik idzie ślicznie od dołu i trzyma go do końca :D Nie ma co się ciskać i spinac bo wszystko to kwestia priorytetów i wyborów :D

 

PS Oczywiście, że r6 TT 2JZ z supry najlepszy :P nie no żarcik :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


bueheheh, to Twoje 1.4 N15 było ostatnie na SSS swego czasu, nawet za moim struclem ... :rotfl:

 

Sam wspominałeś coś o kierowcy.

Mi raczej chodziło o to ze zdecydowanie łatwiej o zadbanego zdrowego n15 niż te golfy padzinki, które maja problem juz na samym starcie, ze sprzęgłem :)

 

A tak poza tym peace & love - bo mam to w dupie, mistrzem kreski nie jestem więc bawta się dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


hcialbym widziec jak ten twoj d15 robi mielone z tym 1.8 T,bo chyba nie byles nigdy na zadnym race dragu....wiec nie mamy o czym mowic

takim niedowiarkom jak Ty nie mam zamiaru nic udowadaniać. Moje auto z mini-me to lata 2007, czyli 7 lat temu, miałeś w ogóle wtedy prawo jazdy, żeby mówić do mnie w taki sposób ...?

W moim przypadku było to 145KM i 150Nm, krótka skrzynia i waga mniejsza o dobrych kilkadziesiąt kilogramów dawała sporą przewagę nad takim autem jak golf IV 1.8 T, tyle że wtedy właściciele VW stawiali na fashion a nie performance. Teraz jest już nieco inaczej. Coraz mniej VW z kilkunastopstopniowym negatywem na tyle... i bardzo dobrze.


 

 


kacpinio, dnia 26 Lut 2014 - 23:28, napisał:


Rojass czym aktualnie jeździsz?? i które D15 konkretnie miałeś, że robiłeś AGU w golfie?



D15B2 na D15Z6 ... 90KM na 115KM ... wiem bo pomagałem przy jednej takiej przekładce ...

Mi nie pomagałeś, więc może jeśli nie jesteś pewien to wstrzymaj się od odpowiedzi za mnie :)

skopiuję ze strony, bo nie chce mi się pisać od nowa :

 

SILNIK:
- blok D15B7 ( po wymianie pierścieni i panewek)
- głowica D16Z6 ( po wymianie uszczelniaczy)
- kolektor ssący D16Z6
- regulowane kółko rozrządu Skunk2
- uszczelka pod głowicą OEM D16Z6
- skrzynia biegów D13b2 z FD 4.250

UKLAD DOLOTOWY:
- custom Cold Air Intake

UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor ceraminczny 4-2-1
- kompletny układ przelotowy 2.25'' BBP typu catback
- cat converter BBP

ELEKTRONIKA:
- komputer p28
- strojenie crome by Strefa Tuningu ( vtec 4800RPM, odcięcie 8200RPM)

UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia D13B2 (FD 4.250)
- docisk XTD stage 3
- tarcza spiekowa 6 łopatek XTD
- lekkie koło XTD 3.8Kg

 

 

A obecnie latam VW Bora od 4 lat. Oczywiście na gnój, AJM po sofcie na 146KM i 350Nm.

Może kiedyś, jeśli finanse pozwolą, kupię coś weekendowego, ale póki co takiego auta brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sie co spierać i licytować jak dzieci, ( bo bym wam tu pokazał projekt gdzies w necie widziałem ostatnio uturbione R6 albo V12 z dwiema turbinkami itp itd. - to dopiero potencjał)  Każdy ma swoje gusta - kolega woli wysokoobrotowe silniki, a ktoś tak jak ja 6 cylindrowe maszyny z duszą. Niestety rzeczywistośc często zmusza nas do wyboru praktycznego :kwasny:  a szkoda. Tez obecnie pomykam klekotem co prawda nie PD a JTD, lecz to z racji jakichś chwilowych oszczędności :looka:  również może kiedyś jak sytuacja się zmieni wrócę do swoich upodobań i do jazdy tym co lubię.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Ja też nie mówię, że wolę to niż tamto. Chciałbym mieć mocne V8, ale mnie na nie nie stać.

Chodzi o to, że wypowiadają się osoby, które mam wrażenie mają znikomą wiedzę w temacie, a próbują komuś wcisnąć coś, co nie do końca jest prawdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że można, ale nie mam zamiaru inwestować w to auto. Z założenia miał to być dupowóz, który w miarę sprawnie dowiezie mnie z punktu A do punktu B. I w tej roli sprawdza się znakomicie :)

Inna sprawa, że AJM ma najsłabszy wytrzymałościowo dół ze wszystkich TDi z tamtego okresu. Przez chwilę miałem w nim 160KM i 380Nm ale dymił jak Batory :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDI o tyle dobre, że się ładnie czipuja, wszystkie szlaki przetarte jak nie od tego to od innego silnika podpasuje coś, baa nawet z tego co kojarze to seryjne sprzegło wytrzymuje dosc spory moment, czego nie mozna powiedziec o sprzęgle ori w JTD - przynajmniej w pierwszych wersjach JTD tak jak u mnie w bravo. Zreszta chyba z tego co kojarzę to duzo rzeczy pasuje P&P w Vw - zatem tjunerzy maja pole do  popisu. W przypadku JTD sprawa nie jest taka szeroka. Minusem w JTD jest to ze po zmianie softu na jakis wiekszy anizeli +30% -  osprzet typu sprzęgło i dwumas klęka wczesniej niz w przypadku TDI po sofcie. JEdyne wyjscie to wzmocnienie sprzęgła, albo kupno wzmocnionego ( jednak to koszt ok 2500tys)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


JEdyne wyjscie to wzmocnienie sprzęgła, albo kupno wzmocnionego ( jednak to koszt ok 2500tys)

między innymi dlatego mam Nm na takim poziomie. Spokojnie mógłbym mieć górkę na 380-390Nm tylko po co.

Mam prawie płaską charakterystykę momentu, oszczędzam cały zespół sprzęgła, a o to mi również chodziło.

Mój dobry kumpel ma Leona Top Sport z ARL pod maską. Jedno z pierwszych mocno zmodyfikowanych, aktualnie 250KM i w okolicach 500Nm.

Jeździ już kilka lat, ale co chwilę coś. Zawsze to jakaś mniejsza lub większa pierdoła ale autem na wakacyjne wyprawy nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówisz, wszystko w granicach rozsądku.  W TDI każdy w miare ogarnięty tjuner zrobi coś co ma sens, u mnie większe mody wymagają większego grzebania i wiedzy a tej u nas w kraju czasem brakuje. W PL jedynie w sumie Cinek ogarnia JTD i potrafi conieco zrobić. Przykład jego punto z 80km na 220km - jakos tak. Chociaż gdzieś na forum Alfy była 156 1,9JTD zrobiona coś ok 250km, ale tam grube mody poszły, wiem jedynie, że szła równo z GTA. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Jak miałem CRX Del-Sol'a z D16 ze zrobionym CAI (125KM) który srał olejem, reszta seria, z lekkimi kołami, robiłem seryjne 1.8T (golf mk4, A4 B5) bez większego problemu.

Jak to mówią "fura gwizda a kierowca..."

Takich mistrzów prostych zawsze robię jak się ciasno zrobi.Zwykle mi starcza parenaście koników w yarisce :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich mistrzów prostych zawsze robię jak się ciasno zrobi.Zwykle mi starcza parenaście koników w yarisce

O jakich zakrętach piszesz? W Warszawie?  :)

Mistrzowie prostej z 1.8T widząc Del Sol'a myśleli że to kosiarka szwagra z 1.3 na pokładzie i zawsze scenariusz był ten sam - przygazówki, pokazywanie na światła - nici z ecodrivingu  :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Mi nie pomagałeś, więc może jeśli nie jesteś pewien to wstrzymaj się od odpowiedzi za mnie :)

 

Tobie nie ... czy ja pisałem, że Tobie pomagałem gdzieś ? ...

 

 

 


skopiuję ze strony, bo nie chce mi się pisać od nowa

 

to więcej pomodzone niż samo mini-me ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


pretor, dnia 26 Lut 2014 - 22:30, napisał:

hcialbym widziec jak ten twoj d15 robi mielone z tym 1.8 T,bo chyba nie byles nigdy na zadnym race dragu....wiec nie mamy o czym mowic

takim niedowiarkom jak Ty nie mam zamiaru nic udowadaniać. Moje auto z mini-me to lata 2007, czyli 7 lat temu, miałeś w ogóle wtedy prawo jazdy, żeby mówić do mnie w taki sposób ...?
W moim przypadku było to 145KM i 150Nm, krótka skrzynia i waga mniejsza o dobrych kilkadziesiąt kilogramów dawała sporą przewagę nad takim autem jak golf IV 1.8 T, tyle że wtedy właściciele VW stawiali na fashion a nie performance. Teraz jest już nieco inaczej. Coraz mniej VW z kilkunastopstopniowym negatywem na tyle... i bardzo dobrze.

kazdy mowi po sobie jaki to fashion odwala,

widze ze staruszek z Ciebie i doswiadczenia w dragu masz tyle co mikolaj prezentow w worku,pisalem Ci jasno o porownaniu 160 seryjnej z Civica a Mk4 1.8T ,takie jak ty miales autko z taka moca i waga to sie znajdzie wiele aut po takich samych lub podobnych modach co dawalo by wiecej rezultatow w jezdzie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Skończ już się kompromitowac. Tyle ode mnie w temacie.

 

http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=14&start=0 - to jest mini-me ... a nie pomodzone kółka, wałki, wydechy i itp.

Pisz wszystko a nie skrótowo.

Bo ja sobie mogę napisać, że objeżdżałem wszystko z 1.3 pod maską ... dodam później że zrobione to i sro i wyjdzie, że było 250KM ...

Potem jest właśnie to:

 

 

 


pisalem Ci jasno o porownaniu 160 seryjnej z Civica a Mk4 1.8T

 

seria na serię ... a jak już napisałeś mini-me to pisz że modzone i nie będzie niedomówień ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...