lukaszLDZ Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Moje byłe e39 1996r. 2,5 b - przebieg jak sprzedawałem 340tys - olej 5w30 - zero wycieków, śmigał wzorowo, jak na R6 przystało. Żałuję sprzedaży, ale cóż, życie, może kiedys wrócę do marki. Ojca e34 1989r. 2,5 R5 metalowy kolektor - 430tys przebiegu - olej pełen syntetyk ( nie pamiętam parametrów) równiez zero wycieków jazda bezawaryjna. Obydwa auta na gazie. To tak z palca. Sorky za OFF - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 jedna na milion Akurat praktycznie każde stare r6 jest w kij żywotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 v-teców nie ma czegoś takiego jak v-tec, jest vtec - sorry za czepialstwo Co do awaryjności... mój miał przebieg w granicach 200 tys właśnie i był po wymianie uszczelniaczy i pierścieni, ale umówmy się, że w silnikach, które pracują cały czas na obrotach rzędu 8-9tys taka wymiana jest nieunikniona prędzej czy później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 ale burdel zrobiliście w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi. 1.4 n15 objeżdzało te padła bez problemu - nawet w wersji zdławionej na niemcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Temat przesunalem do "przy piwie" bo Emil i tak fotek zgodnie z obietnica nie dolozyl I jak zechce zrobic temat o INSTALACJI CA w hondzie to zalozy nowy , zgodny z wizja dzialu "instalacje" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A mozna to posprzatac bo temat zbedny tak jak bym tym 1.3 chcial V8 objechac usun zbedne posty i zamknij temat jak beda foty napisze pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Ten niech zostanie, a Ty napisz nowy juz dopracowany (opis i foty instalacji itd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Co Ty ćpiesz?! Odpal se swojego diesla i upajaj sie klekotem błota. sobie Maciuś sobie, odezwał się właściciel, który sam posiada plastikowego strucla Pamiętaj że mam jeszcze benzynę i niczego nie ćpam IV gen jest lżejszy o blisko 100 kg od VI ... ale co ja tam się znam w końcu nigdy żelazka nie miałem w rodzinie i Accord-a 2.0i LS to samo ... Masz podobne szanse co w trabancie. dobrze że nie słuchałeś Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi... pamiętaj że były jeszcze 1.6 125KM dodatkowo 1.6 160KM często gęsto były tak katowane, że te 125 jeździły o niebo lepiej niż te 160 ... Dawaj więcej fotek tez jestem ciekaw jak to wyjdzie. Nie ma co się rzucać Panowie czy to pierwsza czy dwudziesta generacja hondy - japońce to i tak plastikowe zabawki bez duszy z silnikami kręcącymi się pod niebiosa to po remoncie silnika nawet nie podjeżdżaj do mojej kosiarki p.s: trochę zaczyna się znów dyskusja nad wyższością świąt Co do sparingu pomiędzy Golfem II vs Civic D14 to aż nie chce mi się wierzyć, no ale skoro sprawdzone. co z tego że koni kupa jak kierowca du** Ja objeżdżałem masę samochdów swoim padłem, ale co z tego ? 1.4 n15 objeżdzało te padła bez problemu - nawet w wersji zdławionej na niemcy bueheheh, to Twoje 1.4 N15 było ostatnie na SSS swego czasu, nawet za moim struclem ... E tam zabawka, prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie najlepsze jest to, że jak R6, V6 i V8 już kończy, to szlifierka dopiero się rozkręca, w końcu mało to aut gdzie obrotomierz jest wyskalowany do 10k rpm ? Ja znam takich parę, oczywiście mowa o serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 najlepsze jest to, że jak R6, V6 i V8 już kończy, to szlifierka dopiero się rozkręca Jeden lubi wyjący silnik i moc na górze, inny woli moment na dole ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi... Aż 200kilo różnicy? Może skrzynie też miałeś długą? civic 1.6 160km vs golf mk4 1.8T 150km ida tak samo,malo kto dba juz o te silinki w civicach sa strasznie zajezdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Z takiego 1.8 turbo to ja robiłem mielone na śniadanie moim byłym D15 po mini me. I to nie seryjne a pomodzone wg właściciela na około 200KM. Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz ale akurat moi znajomi dbają o auta, ja sam wręcz przesadnie podchodziłem do tematu samochodu dzięki.czemu przejezdzilem bezawaryjnie 2 lata po czym auto sprzedałem. Dopiero z 2.8 V6 w MKIV miałem problem i zasypiajac start dostałem o jakieś 2 długości na odcinku około 700m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Ale sie pompujecie Poezja to jest móc używać 3 biegów do przodu... 1,3,5... z kazdej predkosci, znacie co to takiego w kosiarce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Z takiego 1.8 turbo to ja robiłem mielone na śniadanie moim byłym D15 po mini me. I to nie seryjne a pomodzone wg właściciela na około 200KM. Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz ale akurat moi znajomi dbają o auta, ja sam wręcz przesadnie podchodziłem do tematu samochodu dzięki.czemu przejezdzilem bezawaryjnie 2 lata po czym auto sprzedałem. Dopiero z 2.8 V6 w MKIV miałem problem i zasypiajac start dostałem o jakieś 2 długości na odcinku około 700m.czy ja pisalem ze wlasciciel tego civica byl mi znajomy???chcialbym widziec jak ten twoj d15 robi mielone z tym 1.8 T,bo chyba nie byles nigdy na zadnym race dragu....wiec nie mamy o czym mowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Aaa tam moze kierownik szmelcwagena zapomniał ze sie sciga, a Ty juz atak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 skoro temat jest o niczym to zapytam Rojass czym aktualnie jeździsz?? i które D15 konkretnie miałeś, że robiłeś AGU w golfie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Poezja to jest móc używać 3 biegów do przodu... 1,3,5... z kazdej predkosci, znacie co to takiego w kosiarce? I to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 civic 1.6 160km vs golf mk4 1.8T 150km ida tak samo,malo kto dba juz o te silinki w civicach sa strasznie zajezdzone porównanie z czapy ... 1.6 do 1.8 jeszcze turbo ... to tak jak rozwiercić to 1.6 do 1.8 i zrobić pełną obróbkę na wyczynowy silnik ... takie samo porównanie z czapy ... Z takiego 1.8 turbo to ja robiłem mielone na śniadanie moim byłym D15 po mini me. przecież to wtedy ma 115KM ... bez przesady ... Ale sie pompujecie Poezja to jest móc używać 3 biegów do przodu... 1,3,5... z kazdej predkosci, znacie co to takiego w kosiarce? kpisz czy drwisz ? spokojnie tak da radę dokręcając na biegach ... ale no tak jak się nie miało nigdy japońca to tak jest Rojass czym aktualnie jeździsz?? i które D15 konkretnie miałeś, że robiłeś AGU w golfie? D15B2 na D15Z6 ... 90KM na 115KM ... wiem bo pomagałem przy jednej takiej przekładce ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooski Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 1,3,5... z kazdej predkosci, znacie co to takiego w kosiarce w hondzie z małym silniczkiem, z trójki dało się ruszyć(równo z innymi na światłach) i kręcić do 110km/h, znacie to w półtraktorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 w hondzie z małym silniczkiem, z trójki dało się ruszyć(równo z innymi na światłach) i kręcić do 110km/h, znacie to w półtraktorach? na 3 do 110 słabizna u mnie 3 kończyła się na prawie 150 z racji długiej skrzyni ( szczególnie właśnie trójki )W ogóle ta skrzynia była dziwna 1-51km/h, 2-102km/h, 3-150 parę/h ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 kpisz czy drwisz ? spokojnie tak da radę dokręcając na biegach ... ale no tak jak się nie miało nigdy japońca to tak jestNo z Ciebie akurat drwie... Co mozsz wiedziec majac dotyczas Daihatsu 1.0? w hondzie z małym silniczkiem, z trójki dało się ruszyć(równo z innymi na światłach) i kręcić do 110km/h, znacie to w półtraktorach?Na codzien... Od 40 do 200 na 4, znacie to w kosiarce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 No z Ciebie akurat drwie... Co mozsz wiedziec majac dotyczas Daihatsu 1.0? jakie Daihatsu 1.0 ? Na codzien... Od 40 do 200 na 4, znacie to w kosiarce? w którym aucie niby to masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 w stpupiedziesieciodziewiecioletnim audi 100 2.8 v6... ale to tak jest jak nigdy nie miało sie v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooski Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Od 40 do 200 na 4, znacie to w kosiarce lekko. Co prawda od dołu słabo idzie ale im wyżej.... Ja aktualnie objerzdzam eclipse ze 160km silnikiem. Okrutnie je katuje a autko i tak pięknie się odwdzięcza - zero awarii od 3 lat. tylko leje benzynę, gaz i olej wymieniam raz na dwa lata:-p ale powolutku przymierzam się do drugiego autka, może do wakacji się uda i nad morze już polecę furką z koniem na mase i 5.0 pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Taaa "słabo" to chyba powinno byc ze złotych liter... Kup, kup drugie auto z rozsadnym silnikiem bo w kosiarce juz nie powybierasz raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.