Skocz do zawartości

Honda Civic EG3


Emil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje byłe e39 1996r. 2,5 b - przebieg jak sprzedawałem 340tys - olej 5w30 - zero wycieków, śmigał wzorowo, jak na R6 przystało. Żałuję sprzedaży, ale cóż, życie, może kiedys wrócę do marki. :wink:

Ojca e34 1989r. 2,5 R5 metalowy kolektor - 430tys przebiegu - olej pełen syntetyk ( nie pamiętam parametrów) równiez zero wycieków jazda bezawaryjna. Obydwa auta na gazie. To tak z palca. Sorky za OFF - 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


v-teców
nie ma czegoś takiego jak v-tec, jest vtec  - sorry za czepialstwo :)

Co do awaryjności... mój miał przebieg w granicach 200 tys właśnie i był po wymianie uszczelniaczy i pierścieni, ale umówmy się, że w silnikach, które pracują cały czas na obrotach rzędu 8-9tys taka wymiana jest nieunikniona prędzej czy później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Co Ty ćpiesz?! Odpal se swojego diesla i upajaj sie klekotem błota.

 

sobie Maciuś sobie, odezwał się właściciel, który sam posiada plastikowego strucla :P Pamiętaj że mam jeszcze benzynę i niczego nie ćpam :P IV gen jest lżejszy o blisko 100 kg od VI ... ale co ja tam się znam w końcu nigdy żelazka nie miałem w rodzinie i Accord-a 2.0i LS to samo ... :rotfl:

 

 

 


Masz podobne szanse co w trabancie.

 

dobrze że nie słuchałeś :P

 


Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi...

 

pamiętaj że były jeszcze 1.6 125KM :P dodatkowo 1.6 160KM często gęsto były tak katowane, że te 125 jeździły o niebo lepiej niż te 160 ...

 

 

 


Dawaj więcej fotek tez jestem ciekaw jak to wyjdzie. Nie ma co się rzucać Panowie czy to pierwsza czy dwudziesta generacja hondy - japońce to i tak plastikowe zabawki bez duszy z silnikami kręcącymi się pod niebiosa

 

to po remoncie silnika nawet nie podjeżdżaj do mojej kosiarki :rotfl:

p.s: trochę zaczyna się znów dyskusja nad wyższością świąt :rotfl:

 

 

 


Co do sparingu pomiędzy Golfem II vs Civic D14 to aż nie chce mi się wierzyć, no ale skoro sprawdzone.

 

co z tego że koni kupa jak kierowca du** :D

Ja objeżdżałem masę samochdów swoim padłem, ale co z tego ?

 

 

 


1.4 n15 objeżdzało te padła bez problemu - nawet w wersji zdławionej na niemcy

 

bueheheh, to Twoje 1.4 N15 było ostatnie na SSS swego czasu, nawet za moim struclem ... :rotfl:

 

 

 


E tam zabawka, prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie

 

najlepsze jest to, że jak R6, V6 i V8 już kończy, to szlifierka dopiero się rozkręca, w końcu mało to aut gdzie obrotomierz jest wyskalowany do 10k rpm ? Ja znam takich parę, oczywiście mowa o serii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi...

 

 

 

 

 

Aż 200kilo różnicy? Może skrzynie też miałeś długą? 

civic  1.6 160km vs golf mk4 1.8T 150km ida tak samo,malo kto dba juz o te silinki w civicach sa strasznie zajezdzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takiego 1.8 turbo to ja robiłem mielone na śniadanie moim byłym D15 po mini me. I to nie seryjne a pomodzone wg właściciela na około 200KM. Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz ale akurat moi znajomi dbają o auta, ja sam wręcz przesadnie podchodziłem do tematu samochodu dzięki.czemu przejezdzilem bezawaryjnie 2 lata po czym auto sprzedałem. Dopiero z 2.8 V6 w MKIV miałem problem i zasypiajac start dostałem o jakieś 2 długości na odcinku około 700m.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takiego 1.8 turbo to ja robiłem mielone na śniadanie moim byłym D15 po mini me. I to nie seryjne a pomodzone wg właściciela na około 200KM. Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz ale akurat moi znajomi dbają o auta, ja sam wręcz przesadnie podchodziłem do tematu samochodu dzięki.czemu przejezdzilem bezawaryjnie 2 lata po czym auto sprzedałem. Dopiero z 2.8 V6 w MKIV miałem problem i zasypiajac start dostałem o jakieś 2 długości na odcinku około 700m.

czy ja pisalem ze wlasciciel tego civica byl mi znajomy???

chcialbym widziec jak ten twoj d15 robi mielone z tym 1.8 T,bo chyba nie byles nigdy na zadnym race dragu....wiec nie mamy o czym mowic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

civic 1.6 160km vs golf mk4 1.8T 150km ida tak samo,malo kto dba juz o te silinki w civicach sa strasznie zajezdzone

 

porównanie z czapy ... 1.6 do 1.8 jeszcze turbo ... to tak jak rozwiercić to 1.6 do 1.8 i zrobić pełną obróbkę na wyczynowy silnik ... takie samo porównanie z czapy ...

 

 

 

Z takiego 1.8 turbo to ja robiłem mielone na śniadanie moim byłym D15 po mini me.

 

przecież to wtedy ma 115KM ... bez przesady ...

 

 

 

Ale sie pompujecie :D Poezja to jest móc używać 3 biegów do przodu... 1,3,5... z kazdej predkosci, znacie co to takiego w kosiarce? :D

 

kpisz czy drwisz ? spokojnie tak da radę dokręcając na biegach ... ale no tak jak się nie miało nigdy japońca to tak jest :P

 

 

 

Rojass czym aktualnie jeździsz?? i które D15 konkretnie miałeś, że robiłeś AGU w golfie?

 

D15B2 na D15Z6 ... 90KM na 115KM ... wiem bo pomagałem przy jednej takiej przekładce ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


w hondzie z małym silniczkiem, z trójki dało się ruszyć(równo z innymi na światłach) i kręcić do 110km/h, znacie to w półtraktorach? :wink:

 

na 3 do 110 :D słabizna :D u mnie 3 kończyła się na prawie 150 z racji długiej skrzyni ( szczególnie właśnie trójki :D )

W ogóle ta skrzynia była dziwna 1-51km/h, 2-102km/h, 3-150 parę/h ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kpisz czy drwisz ? spokojnie tak da radę dokręcając na biegach ... ale no tak jak się nie miało nigdy japońca to tak jest

No z Ciebie akurat drwie... Co mozsz wiedziec majac dotyczas Daihatsu 1.0? :D

 

w hondzie z małym silniczkiem, z trójki dało się ruszyć(równo z innymi na światłach) i kręcić do 110km/h, znacie to w półtraktorach?

Na codzien... Od 40 do 200 na 4, znacie to w kosiarce?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Od 40 do 200 na 4, znacie to w kosiarce

 

lekko. Co prawda od dołu słabo idzie ale im wyżej....

 

Ja aktualnie objerzdzam eclipse ze 160km silnikiem. Okrutnie je katuje a autko i tak pięknie się odwdzięcza - zero awarii od 3 lat. tylko leje benzynę, gaz i olej wymieniam raz na dwa lata:-p ale powolutku przymierzam się do drugiego autka, może do wakacji się uda i nad morze już polecę furką z koniem na mase i 5.0 pod maską. :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...