truck Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 To moze na pw oferty niech Marcin posyla zainteresowanym zeby nam tu otomoto sie nie zrobilo ;) Ja tylko wspomniałem Jarku o takiej możliwości. Otomoto ani w jakiegoś handlarza bawić się nie mam zamiaru.Jak ktoś będzie coś chciał to może wspomnieć na pw i będę miał na uwadze, ale jak wspomniałem już tam komuś, to nie jest tak ,że ktoś napisze.... Ja chcę C-klasę... A skąd ja mam ją wziąć? Zepchnąć Niemca do rowu a potem go ładnie spakować jako assitance...? Jest to co jest, jak się zjawi coś ciekawszego gdzie stwierdzę ,że zdrowe technicznie i komuś może posłużyć to dam znać i tyle jeśli chodzi o moją pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Marcin, to by nie było głupie, tylko szukaj takich bez napraw blacharskich co by zdrowe były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Szczerze z Diesli to bym chyba tylko kupił Hyundaia i30 / Kia Ceed 1.6 Crdi 90 KM skrzynia 5b. Dlaczego to auto ?? bo : - brak DPF- brak dwumasy ( kpl sprzegła LUK / Valeo ok 530 zł detal )- turbina bez zmiennej geometrii łopatek- pompa wtryskowa i wtrsyki (generalnie osprzęt ) - BOSCH - łatwo naprawić , tanio można zregenerować . Dobre są jeszcze Toyoty z silnikiem 1,4 diesel, tak jak wspomniałeś nie ma dwumasy, turbina bez kierownicy, prosty tani w eksploatacji śmierdziel , bo nie ma się co zepsuć, występował w Yarisie, Corolli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 tak, ale bodajże do 2006 albo 2008 roku ( np Auris)( musiał bym sprawdzić), do tego roku osprzęt Boscha, potem Denso( droższe w regeneracji, nie każdy a dostęp do ich zamienników, w 95 % przypadków tylko Autoryzowani przedstawiciele Denso ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 tu się zgadzam, tylko zazwyczaj ludzie jadą zmieniać olej jak już skrzynia się sypie, a wymiana oleju ją tylko dobija... O ile pan Rysiu z serwisu robi wymianę na zasadzie wylewam to co się da i wlewam nowy, wchodzi mu z 5 litrów a kolejne parę w trzewiach skrzyni i konwerterze, syf się rusza stary olej miesza z nowym i po skrzyni.... A wystarczy zrobić wymianę dynamiczną, wypłukać wszystko co jest ze skrzyni , łącznie z zawartością konwertera i zalać świeży olej, ale na to idzie już ok 10-12 litrów oleju , a Polak jak to Polak... Panie a po co?? Wtedy zaś przez swoją pazerność wyskakuje z 3-5 tys za naprawę skrzyni i oszczędził. tak, ale bodajże do 2006 roku( musiał bym sprawdzić), do tego roku osprzęt Boscha, potem Denso( droższe w regeneracji, nie każdy a dostęp do ich zamienników, w 95 % przypadków tylko Autoryzowani przedstawiciele Denso ) Z tego co pamiętam do 2007/08 w zależności od modelu, potem i tak zaczęli wsadzać ten debilny DPF, więc już są mało interesujące.Ostatnio śmiałem się z szefa, mają najstarsze auto Transita chyba 2007, ja mówię, że moja babcia ma już przeszło pół bańki, on ,że transit prawie 600 tys....Zapomniał wspomnieć ,że to już jego trzeci silnik w tym aucie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Dobre są jeszcze Toyoty z silnikiem 1,4 diesel, tak jak wspomniałeś nie ma dwumasy, turbina bez kierownicy, prosty tani w eksploatacji śmierdziel , bo nie ma się co zepsuć, występował w Yarisie, Corolli...Oraz Focusy II 1.6tdci 90km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Potrzebuję sporego kombi, coś pokroju Vectry C, ewentualnie może jakiś VAN.Budżet 25-28 tys, najchętniej żwawa benzyna, bez LPG. Spalanie w granicach 10L w mieście jest akceptowalne. Przebiegi miesięczne rzędu 600-1000 km. Rocznik od 2006 w górę. Jakieś propozycje ? Szukam, czytam i coraz więcej niewiadomych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burton Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Może ford s-max? Bardzo ładne autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Laguna III bliżej 30tyś, Citroen C5 bliżej 25, Vectra C też dobry wybór Może ford s-max? Bardzo ładne autkoPraktycznie tylko diesle na rynku... choć w sumie tak jak większości aut niestety ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 o S-Max'ie myślałem, ale w tym budżecie będzie ciężko, druga sprawa prawie same TDCi, których wolałbym uniknąć.Laguna III - nie myślałem o tym, ktoś wie jak z awaryjnością ? Poprzednia edycja to stały bywalec warsztatów. C5 to kolejne auto na celowniku, jednak tak samo jak z Fordem większość to HDi. Pozostaje Vectra C, o której pomyślałem na samym początku. No nic, trzeba wertować kolejne strony na otomoto, może coś wpadnie w oko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 o S-Max'ie myślałem, ale w tym budżecie będzie ciężko, druga sprawa prawie same TDCi, których wolałbym uniknąć.Laguna III - nie myślałem o tym, ktoś wie jak z awaryjnością ? Poprzednia edycja to stały bywalec warsztatów. C5 to kolejne auto na celowniku, jednak tak samo jak z Fordem większość to HDi. Pozostaje Vectra C, o której pomyślałem na samym początku. No nic, trzeba wertować kolejne strony na otomoto, może coś wpadnie w oko.Laguna III świetne auto, a dzięki opinii o Lagunie II idzie ją kupić względnie tanio. C5 z benzyną się znajdą częściej niż SMAX. Vectra fajna, ale z jakimś 2.0T. 1.8 słabawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burton Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Lagune 3 mialem i polecam, nie ma nic lepszego w takiej kasie...Szwagier ma galaxy i jest b.zadowolony więc myślę, ze i smax jest dobryCitroen w tej nowej budzie jest podobno okDo opli mam uraz, mieliśmy w firmie od nowości signum 2,0t i sypał się jak drewno w tartaku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 C5 w tej kasie wyrwiesz w 1.8 benie, podobnie idzie poszukać laguny, jak i mondeo Z reacji że na mobile też już kombinują, czasem szukam auta w NL/BE tu masz mondeo, po tablicach sobie sprawdzisz ile podatku BPM idzie zdjąć na export i jaki miał ostatni wpis przebiegowy http://schadeautos.nl/auto.php?id=692491&pageNum_result=0&totalRows_result=8&from=0&merk=ford&type=mondeo&brandstof=alles&bouwjaar_van=2008&bouwjaar_tm=2013&automaat=alles&climatronic=&letter=&pag=zk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ciekawe, ile osób puszczających w obieg hit(e)orie o lagunie II faktycznie miało z nią do czynienia. Moja siostra tym jeździ w 1.9dci i żadnych problemów Wymagała tylko tuningu egr'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Laguna ma ten plus że proste zawieszenie ( z tyłu ), taka Vectra czy Mondziak, lub wspomniany wcześniej Exeo ( przednia oś) bardziej skomplikowane, może i lepsze prowadzenie ale za to droższe w serwisowaniu, nawet jak w momencie sprowadzenia auta z zagranicy wszystko jest cacy, to nasze drogi po kilku miesiącach robią z takim autem sieczkę.Z drugiej strony takiego zawieszenia nie zmienia się co rok ( raczej ) chyba że ktoś naprawdę dużo jeździ i zakłada najtańsze zamienniki ( a tak robią WSZYSCY handlarze, nie wierzę w jakiekolwiek bajki o markowych zamiennikach w autach sprowadzonych pod sprzedaż ) .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 nawet jak w momencie sprowadzenia auta z zagranicy wszystko jest cacy, to nasze drogi po kilku miesiącach robią z takim autem sieczkę.Generalizujesz. U mnie w Maździe 6 mam wielowahaczowe zawieszenie z przodu i z tyłu. Auto po przekroczeniu granicy przejechało już prawie 20k km, a nie dotykałem zawieszenia i w najbliższym czasie nie planuję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Opel Astra H 1.8, lub 1.6 Turbo + LPG, w kombi ( zwiększony rozstaw osi względem HB ) wydaje mi się rozsądnym wyborem dla Polskiego Kowalskiego.Nie rdzewiej, tanie w serwisowaniu, szeroka lista zamienników, duży wybór aut.Silniki Diesla 1.7 Isuzu 100 KM też raczej są dobre i żywotne, jak by ktoś chciał ropniaka.Jasne ze generalizuje, bo zawsze znajdzie się wyjątek który potwierdzi regułę ;) Napisałem to bo widzę co się sprzedaje i do czego na co dzień.Fakt, do japończyków wyższej klasy idzie tego mniej ( najgorzej pod tym względem wypada Carisma oraz bliźniacze Volvo z tylnym wielowahaczowym zawieszeniem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Jak vectra c to tylko 2.0 turbo albo 3.2 V6. W obu spalanie takie samo. Omijać 2.2 bo to same problemy. 1.8 jest zamulone. A co do totalled to chyba trzeba się będzie zastanowić nad takim rozwiązaniem. W autach z usa bie ma tyle elektroniki i innych cudów. Mniejsze jest też prawdopodobienstwo zakupu jakieś ulepy z 7 aut i przystanku. Tylko trzeba by mieć kogoś w usa kto by to obejrzał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Tyle, że tych 2.0T w Vectrach jest jak na lekarstwo, a 3.2 V6 w polifcie brak. 1.8 nie jeździłem, więc się nie wypowiem, choć 140KM w tak dużym aucie rzeczywiście może być za mało.Na tapetę trafiła Mazda 6 i Honda Accord, oba z podobnych lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutkam Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Jestem właścicielem Accorda z 2005 roku 2.0 benza. Zapomnij o 2006 za 30 tyś. Będzie to skarbonka bez dna. Na forum ten rocznik chodzi po 40 w górę za zadbaną sztukę. Miedzy 2005 a 2006 jest spora różnica w cenie, bo od 2006 są poliftowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Mazda 6 i Honda Accord - tu znowu słabe blachy, mogą szybciej rdzewieć niż szwaby... i tak w koło macieju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 40tys za 8 letnie auto, które bądź co bądź nie prezentuje sobą nic szczególnego to dla mnie jakaś abstrakcja. Mowa o Accordzie. Od zawsze jeździłem japońcami, w każdym słabym punktem była blacha, ale to było dawno temu.Za 40 tys można zacząć się rozglądać za Mazdą 6, która wygląda o niebo lepiej, ale na jej temat nie wiem nic. Z resztą skoro budżet nie ten, to nawet nie mam zamiaru zaprzątać sobie nią głowy ;)Wybór trudny, bo niby aut sporo, a tak na prawdę niewiele. A z tych niewielu trzeba jeszcze znaleźć zadbany egzemplarz...P.S. GOLF V Kombi - pomijam kwestie silników, da się znaleźć coś w miarę bezawaryjnego, ale jak z miejscem wewnątrz ?Dużo większy od poprzednika czy raczej podobny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutkam Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Accord wyróżnia się bezawaryjnością silników benzynowych i łańcuchem rozrządu. 400kkm silniki dają rade czasem bezproblemowo, jak są użytkowane w odpowiedni sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burton Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 za lagune 3 zapłacisz jakieś 12 tys mniej niż ten sam rocznik accorda, mazdy 6 czy passata...nawet jak się cos zepsuje to i tak będziesz do przodu...japońce są też zazwyczaj słabiej wyposażone od laguny gdzie bixenon czy navi nie jest rzadkością... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 za lagune 3 zapłacisz jakieś 12 tys mniej niż ten sam rocznik accorda, mazdy 6 czy passata...A co powiesz przy ewentualnej odsprzedaży Laguny? Ludzie mają w głowie cały czas bajki o L2 i cena leci na łeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.