Marcino Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Witam.Wczoraj zainstalowałem u siebie pełne okablowanie pod które podpiąłem 4 głośniki. Po podłączeniu wszystkiego do wzmacniacza (axton C500) okazało się, że sprzęt gra bardzo ładnie, lecz po odpaleniu samochodu słychać pisk który nasila się przy dodaniu gazu. W czym szukać przyczyny takich objawów? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Wałkowane milion razy. Kabel sygnałowy zapewne obok zasilającego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1grzecho Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 posłuchaj kuuudlatego, napewno kabel! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
many Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 sprawdź czy masz dobrze masę przymocowaną do karoserii no chyba że masz do aku podpięty. później tak jak koledzy wyżej pisali kable sygnałowe albo leżą obok zasilających a jak nie leżą obok zasilających to zapewne jakieś kiepski ekranowanie mają, noo i w najgorszym przypadku wymiana wzmaka bo u mnie np. dopiero to pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 No kable niby Zealum 16mm2 (zasilanie i masa) a sygnałówka Dietz więc nie podejrzewałbym tu złych kabli, ale sprobuje jakoś rozdzielić te kable bo faktycznie są puszczone jednym progiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Jakie radio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 u mnie byl ten sam problem i nie byla tu winna sygnalowka, wina lezala po stronie kabla przymocowanego do masy. Kiedy pociągnalem plus i minus z akku problem ustapil. Pewnie mam gdzies bladzace prady po karoseri, u ciebie moze byc to samo, aczkolwiek zacznij od przelozenia RCA na druga strone auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeXy Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 sprobuje jakoś rozdzielić te kable bo faktycznie są puszczone jednym progiem.... Hmm wydaje mi się że tutaj będzie tkwił problem, ale gdyby dalej nic z tego to spróbuj dać inne sygnałówki puszczone gdziekolwiek, żeby sprawdzić czy to napewno nie wina tychże kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.W.W Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czasami wina może także leżeć po stronie RÓŻNEGO połączenia prądowego jednostki sterującej i wzmaka. Inaczej mówiąc - jednostka ma masę z karoserii, a wzmak z akumulatora. Albo odwrotnie - jednostka z akumulatora, a wzmak z karoserii. Ale to mniej prawdopodobny problem niż ten, że kable są puszczone jednym progiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik83 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czasami wina może także leżeć po stronie RÓŻNEGO połączenia prądowego jednostki sterującej i wzmaka. Inaczej mówiąc - jednostka ma masę z karoserii, a wzmak z akumulatora. Albo odwrotnie - jednostka z akumulatora, a wzmak z karoserii...... Czyli po prostu jedno z uzadzen ma slabe polaczenie do masy. I stad roznica potencjalow na masie. Jesli oba sa dobrze "zmasowane" (nie wazne w ktorym miejscu) roznica potencjalow nie wystepuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Jakie radio?Alpine IDA-X001 No, więc zaraz pójde sprobować co z tą masą od wzmaka bo to najłatwiej sprawdzić gdyż jest na wierzchu. [ Dodano: 2009-02-02, 19:47 ]Ok dzięki za pomoc - problem całe szczęście leżał tylko w masie wzmacniacza i po problemie ! Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 czyli blodzace pracy po karoseri...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
many Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 czyli np. słabo oczyszczone miejsce gdzie jest masa przykręcona albo za cienki kabel pociągnięty na masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Kabel od masy ma 16mm2 tak samo jak od zasilania - Zealum więc raczej nie są za cieńkie jak na taki słaby sprzęt (50 i 75 RMS). Jednak problem powrócił to pojechałem do mechanika żeby to zbadać i okazało się, że przewód do świecy jest przerwany i stąd te problemy i z paleniem i w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.