leszekmw Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 HAPE , drzwi mam obklejone na zewnętrzną blachę , dałem jeszcze jakąś gąbkę akustyczną na panele ale teraz widzę ze zerwę ja i dam gms02 lub coś w tym stylu.blach z drzwi nię będę ściągał , to dla mnie już za duża perwersja tak jak pisałem wcześniej , nie robię pod audio tylko bardziej pod wyciszenie auta , a w tej chwili jedyną rzeczą która mnie wku..to hałas silnika..nadkola mam zamiar zrobić przy okazji , z nudów, hałas opon można zredukować zakładając ciche opony..pytanie do znawców - we wnękach pod deską widac że jest tam jakaś wytłoczka plastikowa a nie goła blacha jak na podłodze - trzeba ja usunąć do wyciszania czy kleić na nią ? http://forum.octaviaclub.pl/files/podloga_818.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Jak dasz radę usunąć i wejdzie pod nią mata to jak najbardziej to zrób. Każdy samochód jest inny ale podejrzewam że więcej da wyklejenie blachy pod tymi plastikami niż wyklejenie samych plastików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Stp ak do badziewie, ostatnio robiłem cale auto GMS DP1 ma w sobie 3mm butylu i łącznie 5 warstw , material rewelacyjny w ukladaniu i budowie, plastiki zdejmij i daj pod nie GMS DP1 , NA całą podłogę dalbym tylko DP1 nic więcej. .. Pianki STP to porażka zupełna, zwykły polietylen, takie pianki można kupićz metra dwa razy taniej,GMS DP1 , pianka , 3mm butyl aluminium grube 0.1mm od góry pianka o niskiej gęstości coś jak syntetyczne poroso.. wszystko w jednym..niebawem wkleję swoje nowe fotki z wygłuszenia całej podłogi DP1 , w ciekawym aucie http://gms.pl/media_library/2013/11/24/138530247940.jpg Te plastiki bym jednak może zdjął i nałożył 2 warstwy maty, 2 x GMS-05 lub STP silverpojechać tak jak najwyżej , na 2 warstwy butylu dać GMS-01 która jest gęsta i dosyć twarda , aby zapewnić maxymalnądźwiękoizalcyjność od silnika, pod tym plastikiem pewnie jest kawałek styropianu .. pod deskę rozdzielczą , za schowek ile wejdzie apsorbcji czyli coś takiego : lekkie , puszyste i dwuwarstwowe,.. GMS-09 LINER, materiał pełni funkcję syntetycznego superpuszystego poroso, osobiście użyłem tego zamiast wełny, http://gms.pl/media_library/2013/11/24/138530272402.jpg taki materiał był kiedyś w Dynamicie : nazywał się extermeliner i był 4 x droższy ..http://i.seimg.net/images/23933/big/dyna-21205.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekmw Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 dzięki jeszcze raz za zainteresowanie moim tematem.dareken ładna ta DP1 , ale jak patrzyłem dość droga , zobaczę na wiosnę jak będzie cieplej.. , za to jeżeli jest faktycznie tak wydajna to nie było by problemów z układaniem dywanu potem...tą 09Linaer kleić do deski w takim razie ?jak wykleisz to auto o którym wspominałeś to daj tu jakoś znać gdzie to można będzie obejrzeć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.