kacpinio Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam! od dłuższego czasu zastanawiam się nad przeniesieniem akumulatora spod maski do bagażnika (krótsza droga do wzmaków) i "lepszy rozkład masy" moje pytanie brzmi czy coś takiego w ogóle da się zrobić a jeśli tak to jakieś grubości kabel zastosować? PozdrawiamKacpinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Pytanie ogólne - kwestia auta. Nie wiadomo jakie kable masz, jaki akumulator, a w końcu to od silnika i reszty dodatków jest zależny rozruch samochodu.Kable 50mm2? A tak dla świętego spokoju.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 fakt zabrakło trochę informacji ;)seat ibiza 6L z 2005r z 1.9TDi altek 120A.czyli taki 50mm^2 puszczony najkrótszą z możliwych miejsc powinien załatwić sprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawa88 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 a dlaczego nie?tylko w tym wypadku na starcie dałbym nowe przewody masa, buda , altek, by na starcie nie mieć strat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 to to wiadomo, że wszystkie kabelki pójdą nowe, myślałem o 35mm^2 do altka.czyli reasumując nie ma przeciwwskazań na coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 nie ma , i 35 mm starczy z powodzeniem. u ojca w a6 jest nie grubszy od 35mm seryjnie zakładamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 A6 ma z tyłu akumulator? czyli nawet 35mm starczy? no to elegancko tylko mam jeszcze jedno pytanie, jak połączyć nowy kabel z starym? skręcić, zlutować, zacisnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robeekk Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Wymienić cały jak jest możliwość. Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 najlepiej cały . ale jak się nie da to zacisnąć , ale odpowiednią zaciskarką . tak w c6 jest aku z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 nie ma , i 35 mm starczy z powodzeniem. u ojca w a6 jest nie grubszy od 35mm seryjnie zakładamy Potwierdzam w A6ce mam aku pod kanapą i ori przewód do przodu ma max takie zdrowe miedziane 25 mm2. A auto to diesel więc musi mieć prundu by zagadać zwłaszcza zimą.Podobnie jest w 5ce E39 z tym ,że aku jest w prawym tylnym boczku. Tam także idzie coś koło 30 mm2 i styka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 a jak w takim wypadku wygląda kwestia bezpiecznika? tak jak do CA?? jaki zapodać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robeekk Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Tu nic się nie zmienia poza długością przewodu zasilającego. Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 a jak w takim wypadku wygląda kwestia bezpiecznika? tak jak do CA?? jaki zapodać?? Jeśli nie wybierasz się na zawody, wymieniasz kabel (fabryka nie ma żadnych bezpieczników na tym kablu), pod zawody zaś regulamin wymaga przy wymianie kabla jego zabezpieczenie odpowiednio dobranym do przekroju bezpiecznikiem, wtedy owszem potrzebujesz bezpiecznik do kabla idącego od aku z tyłu do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.