grissley Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Wrzuciłem dziś płytkę do radia i panel zamknął się jakoś "na dwa razy". Konkretnie, zrobił sobie przestój na sekundę w połowie zamykania.Po domknięciu, radio bez przerwy się restartuje - najpierw ekran powitalny przez kilka sekund, potem przez ułamek sekundy normalny widok ekranu i wygaszenie. Po sekundzie znowu ekran powitalny kilka sekund, ułamek sekundy normalnego i wygaszenie...Efekt dokładnie taki, jakby w ten ułamek sekundy po pełnym uruchomieniu się radia ktoś odcinał na chwilę prąd.Jakieś pomysły, o co może chodzić?Nie dość, że nie gra, to ciągłe migotanie może do ch*lery w trakcie jazdy doprowadzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robeekk Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 A nie ma przypadkiem spadków napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Stawiam na taśmę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backonik Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 A zobacz czy ma chłodzenie?? Kiedyś w JVC miałem tak że wentylatorek przestał pracować i się restartowała stacja cały czas.A jak zrobisz "twardy reset" to tak samo??Tak jak mówi Robeekk, pomierz jakie napięcia są na zasilaniu przy radiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Ale to się nagle zupełnie stało - dzisiaj cały dzień radio chodziło bez problemu. Chociaż bez płyty - przez dłuższy czas płyty nie było, a radio służyło tylko jako nawigacja.Dzisiaj wrzuciłem płytkę i od razu zaczęły się jaja.Najpierw myślałem, że może by przełączyć na inne źródło, bo może drgania od płyty coś tam robią - za jakimś dwudziestym razem udało mi się przełączyć źródło na USB we trakcie tego ułamka sekundy przed wygaszeniem, ale nic to nie dało.Z drugiej strony - jeśli coś nie łączy albo nie chłodzi, to czemu wyłącza się dokładnie w tym samym momencie po włączeniu? Gdyby coś nie łączyło powinna tu być chyba większa losowość, a objawy nasilałyby się po trochu, zamiast takiego nagłego zejścia jak dzisiaj?Cholerka, radio jest nieźle zbunkrowane, na samą myśl o jego wyciąganiu wszystkiego mi się odechciewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Również stawiam na taśmę . Niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Pojawienie się problemu musiało mieć związek z włożeniem płyty i/lub otworzeniem panelu (przez parę miesięcy panel nie był nawet ruszany). Może coś się poruszyło, albo, qrde, zardzewiało od nieużywania W sobotę parę razy gasiłem sprzęt, odczekiwałem chwilę i próbowałem znów - cały czas leciał cykliczny nieprzerwany restart poodpaleniowy.Dzisiaj rano wsiadłem do auta i wszystko śmiga bez problemu (?!?).Spróbuję teraz parę razy otwierać/zamykać panel i zmieniać płyty - zobaczę, czy będzie powtórka z rozrywki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dziwne jakieś akcje z tym radiem. Na odpalonym silniku nie ma problemu. Na załączonym zapłonie i wyłączonym silniku - jakieś akcje, restartuje się, albo włącza się, ale ekran jest czarny (jedynie przyciski się świecą) itp.Nie wiem, co może zmieniać włączony silnik - oprócz napięcia. Ale napięcia w kostce było podobne do etgo na akumulatorze, a aku ciągle jeszcze trzyma uczciwe 12V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Problem nierozwiązany do dzisiaj - na wyłączonym silniku radia się nie posłucha, non stop restart. Przyzwyczaiłem się, nib i tak na postoju nie słucham, no ale qrde żesz... Drugi problem z Alpiną - co jakiś cas w czasie jazdy dźwięk się wycisza i wyskakuje mi ekran taki, jak po naciśnięciu guzika "navi menu".Po kilku sekundach ekran znika, a głośność wraca do poziomu wyjściowego. Wygąda tak, jakby nawigacja w tym czasie wyciszała audio, żeby coś powiedzieć - ale powyłączałem już wszstkie ostrzeżenia jakie tylko się dał owyłączyć i dalej to samo. CO to może być i jak to wyłączyć? I drugie pytanko, chyba retoryczne - nawigacji innej niż alpine pewnie się na W910r nie da wgrać? Oryginalna to jakaś totalna poruta, do tego aktualizacja raz na dwa lata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta189 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja bym je podłączył na próbę do innego auta, jeżeli będzie to samo to radio jest uszkodzone i wymaga naprawy.Ewentualnie podłącz je pod STAŁY prąd nie po kluczyku i zobacz co się dzieje.Wyjmij radio otwórz panel, odłącz od zasilania, weź je do góry nogami i zobacz jak wygląda taśma łącząca panel z radiem. Sam i tak tego nie naprawisz, oddaj do kogoś zaufanego, niech na początek wymieni taśmę, to powinno załatwić wszystkie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Nie wiem za bardzo, o jaką taśmę chodzi, aleee...Problem nr dwa z taśmą nie ma chyba nic wspólnego - trzeba pewnie coś przestawić w ustawieniach, nie wiem tylko, co. A problem pierwszy - gdy włączony jest silnik, żadnego restartowania nie ma, radio działa be problemów.Z punktu widzenia radia chyba nie ma znaczenia, czy silnik pracuje czy nie (?),napięcie na żółtym kablu pojawia się przecieżpo załączeniu zapłonu, a nie odpaleniu auta. Gdyby coś było walnięte w radiu (taśma?), to problem na załączonym silniku istniałby chyba dalej...?Czy coś w instalacji się zmienia w momencie odpalenia silnika? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wzrost napięcia z 12 do 14.4V, ale to chyba nie może być przyczyną (?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 edyne co mi przychodzi do głowy to wzrost napięcia z 12 do 14.4V, ale to chyba nie może być przyczyną (?). Zamiast odpalania auta , podłącz prostownik i on podniesie napięcie , a wtedy uzyskasz odpowiedź na to pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_A_X_A_M Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Czy coś w instalacji się zmienia w momencie odpalenia silnika? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wzrost napięcia z 12 do 14.4V, ale to chyba nie może być przyczyną (?).A sprawdzałeś jakie napięcie panuje w instalacji przy wyłączonym silniku?Jednostka zachowuje Ci się tak samo bez względu na to, czy silnik nie pracuje dopiero chwilę czy też dłuższy czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta189 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 pociągnij nowy kabel plusowy od akumulatora do radia, podłącz i będziesz znał odpowiedź.Kiedyś w samochodzie zakładałem Pioneera z DVD - z monitorem i przy słuchaniu radio się resetowało i wyłączało, co się potem okazało wiązka co szła do radia była uszkodzona, po wymianie kabli napięcie już nie spadało i było wszystko ok. Także weź nowe kable w rękę i podłącz na krótko pod akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.