Skocz do zawartości

Civic VII type R


pawellaby
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hum ...

 

osiągi do spalania , jak się to ogólnie prowadzi , na co patrzec przy ewentualnym zakupie , słabe punkty, żywotnośc silnika , jak się tym jeździ przy normalnej jeździe a nie tylko przy ciągnieciu do 8 tys , elastycznośc silnika etc ..

 

a i zapomniałem dodać - gdzie lubi ewentualnie przygnić sobie :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdz na forum Civic Klub Polska (musisz się zalogować), tam się wszystkiego dowiesz, od siebie dodam że takie auto jak jest w bdb stanie mechanicznym jak i wizualnym to grzech nie kupić, sam miałem 3 civici (5 geny), teraz Mazda, ale już się oglądam za Accordem albo Civiciem 4 drzwi:).

Silnik dynamit, 2.0 200KM robi robotę, myślę że jak się przesiądziesz z Golfa do takiego Cifa to już nie zamienisz z powrotem na niemca.

Najlepiej wyszukaj ogłoszenie i jedz obejrzeć, przejechać się a wtedy będzie wiedział już dużo więcej, ale ty musisz prowadzić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat mój znajomy sprzedaje takiego Civica, jest wielbicielem marki więc podejrzewam że udzieli Ci wyczerpujących informacji. 
Jego auto widziałem na własne oczy. Jest bardzo zadbane i dopieszczone mechanicznie. Tutaj masz ogłoszenie oraz numer.
http://otomoto.pl/honda-civic-type-r-220km-hondata-C30460243.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik dynamit, 2.0 200KM robi robotę

 

Aż tak różowo nie jest niestety. Trzeba go gonić po obrotach niestety... ożywia się przy ok 4k RPM. Ratuje go sensowna masa ale przy wyprzedzaniu musisz go wkręcić, bo leniwe te 200 kucy jest (jak na 200 kucy:)

Mówię tu o naprawdę dynamicznej jeździe, a jazda w długiej trasie będzie już wtedy uciążliwa. Osobiście wolałbym mieć 200 KM z turbo niż z kosmicznych obrotów.

Ale niestety świat pasjonatów dzieli się na 4 kategorie: Wysokoobrotowa benzyna, amerykańska pojemność, lub turbo. No i są też fani klekotów :) (bez urazy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Wysokoobrotowa benzyna, amerykańska pojemność, lub turbo.

 

Jak widać z podpisu pawellaby ma dłubane 1.8T  i teraz czy nauczony że "autko ciągnie od dołu" po przesiadce na wysokoobrotowy silnik Hondy nie okaże się dla niego że to auto ....nie chce jechać !  :hyhy:

Ja radzę ustawić się z posiadaczem/sprzedawcą takiej Hondy i na własnej skórze poczuć czy związek z Hondą nie okaże się pomyłką  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bez powodu mówi się, że "Każdego Japońca kręci się do końca" :D 1.8T zdecydowanie wstaje od dołu i jak ktoś śmiga takim autkiem to przy przejściu na Honde czy inne wysoko obrotowe autko będzie miał raczej mieszane odczucia na początku a później to już pewnie kwestia przyzwyczajenia ale zapewne nie każdy zdoła się przestawić. 

 

Na upartego jak chcesz mogę poszukać tego auta w bazie aut z hamowni to bym ze 2-3 wykresy ogarnął to byś zobaczył nawet jaką charakterystykę ma ten silnik w rzeczywistości a nie to co podaje producent. I czy rzeczywiście trzymają parametry podane przez producenta. Z opisem przebiegu przy jakim auto było hamowane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, nie każdy to lubi. Ja osobiście z premedytacją kupiłem Mazdę 6 2.0 benz. bo lubię to kręcenie, ale np niektórzy znajomi którzy ze mną jeżdżą pytają czemu tak męczę ten silnik (przy wyprzedzaniu np) :rotfl: Mazda jest dość ciężka i mimo swoich 150 KM nie jest demonem na drodze.

Temu, kto już raz zasmakował w mocnym turbo ciężko będzie przejść na wysokoobrotowy silnik.

Paweł, zobacz wykres z hamowni. Zobacz przebiegi krzywej mocy i momentu. To inne światy. TRZEBA się przejechać i sprawdzić to samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np. śmigam jak to Truck określił "Totalnie Dymiąca Idea" po chipku ale w domu jest drugie auto które ściągnąłem z USA tzn. Mazda 6 2003r 3.0 V6 222KM(Manual :D) i będąc szczerym tym autem się śmiga rewelacyjnie V'ka szybko wstaje i idzie płasko do 5tyś, wtedy DOHC zaczyna pracę i jeszcze idzie w góre :D aż do ok. 6500obr. Problem jest tylko z częściami no i tym, że nie wypluwa takiej mocy jak deklaruje producent ale może być to wina lambdy, która już ducha zionie albo po prostu tak maja :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Ogólnie Bardzo rozwojowy silnik.

 

czym więcej namodzone tym jest bardziej pod górę, chyba max. z tego silnika bezpieczne to okolica 260-280KM. Dodatkowo nie jest tak różowo na hamowni z tymi type-ami :P 200KM - pojęcie względne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak większość civików jest wysokoobrotowy, ale o to chyba chodzi. Zawsze to lubiłem bo od 4 tyś te silniki dopiero żyją, i redukcja do 3 lub nawet 2 i pełen ogien! Turbo inaczej jeździ ale temu cifowi niczego nie brakuje, tak jak mówiłem, musisz się po prostu przejechać i będziesz wiedział czy to to. Wykresami możesz się podeprzeć ale one nie jeźdzą więc nie pozostaje nic innego jak testdrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem w jednym czasie accordem 2.0 150koni (przedostatnia generacja) i a4 B6 1.8T seria 150koni, przykre ale Accord te 150 koni to na papierze tylko mial, a auto bylo ledwie roczne i mialo cos 20kkm przebiegu.... Bylem wrecz zawiedziony tym samochodem:/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


jak większość civików jest wysokoobrotowy

 

chyba jak większość Japończyków ...

 

 

 


Zawsze to lubiłem bo od 4 tyś te silniki dopiero żyją, i redukcja do 3 lub nawet 2 i pełen ogien!

 

też jeździłem wiertarkami i mam jedną reanimowaną do tej pory, ale ostatnio jakoś bardziej wolę but w podłogę z Nm ...

 

Takim Civem 220KM ( type-em ) też miałem okazję się przejechać - niby wszystko fajnie i itp. ale jakoś ten lewarek z poloneza do mnie nigdy nie przemawiał.

Mimo wszystko przyjemne auto, ale nie do jazdy na co dzień, bo ani to ciche, ani wygodne i mało też nie pali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


przykre ale Accord te 150 koni to na papierze tylko mial,
trzeba było stanac na kresce.. Moze bs sie przekonał ze nie jest tak zle choc trzeba krecic, ale fakt jazda z turbina uzaleznia i ciezko pozniej przesiasc sie do atmosfery... No chyba ze na V z duzym zapasem NM, to nadrabia brak turbo bo na 5 mozna rozpedzic sie od 40km/h :)

 

 

 

 


niby wszystko fajnie i itp. ale jakoś ten lewarek z poloneza do mnie nigdy nie przemawiał.
Mimo wszystko przyjemne auto, ale nie do jazdy na co dzień, bo ani to ciche, ani wygodne i mało też nie pali
Ja moze mam spaprany gust ale ten samochód wyglada jak kupa, do tego ryczaca garbata designerska kupa... No chyba ze ktoś jest zwichniety na punkcie dzapanese, tych moge zrozumieć...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd kwestia sporna, ale auto bardzo sprawnie się porusza po naszych drogach, ma świetne zawieszenie.

200KM w serii daje już wiele frajdy, po modach typu wydech, dolot, strojenie można śmiało osiągnąć okolice 230-240KM, a po zrobieniu Frankensteina czyli dół K24, góra K20 plus kilka innych modów daje spokojnie wynik 270KM - zabawa niestety do tanich nie należy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś miesiąc temu miałem okazje jezdzić taką hondą oraz S4 B5.

 

Po przejeżdżce jednym i drugim jestem właśnie na etapie szukania ładnej S4  :rotfl:

Jednak V6 w dodatku biTurbo daje rade a robiąc wydech + remap w takiej audi mamy ok 300-320km  :wink: a w honde wywalimy kupe kasy i tak nie osiągniemy takiej mocy.

A w dodatku honda to ośka, wypadałoby wstawić szpere a to dodatkowa kasa  :cisza:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...