Skocz do zawartości

Fiat Punto II - Instalacja zestawu Harman/Kardon z Range Rover P38


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tak jak w temacie, borykam się z problemem instalacji systemu nagłośnienia z Range Rover P38 firmy Harman/Kardon we Fiat Punto II.

Iż jestem tutaj kompletnie "Zielony" liczę na pomoc forumowiczów.

Posiadam komplet głośników jaki jest widoczny na załączonym zdjeciu + 2 mniejsze głośniki z zestawu-głośniki średniotonowe. (Posiadam tylko głośniki).

Niestety na chwile obecną nie jestem w stanie podać mocy każdego z głośników. (Wyjazd za granice, kwestia kilku dni). 

Jeżeli chodzi o samą instalacje, chciałbym podłączyć ten zestaw do odtwarzacza Kenwood KDC - W3037A. 

Zestaw który posiadam, niestety nie ma żadnego wzmaczniacza co doprowadziło mnie między innymi do zamieszenia powyższego tematu, jak i zmusza mnie do zakupienia wzmacniacza który będzie pasował do całego zestawu. 

 

A mianowicie co potrzebuje, aby system ruszył? (Jeżeli chodzi o budżet to chciałbym zmieścić się w kwocie 1000zł). 

 

Pozdrawiam! Z góry dziękuje za pomoc!

 

post-12520-0-82212300-1374141270_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A mianowicie co potrzebuje, aby system ruszył? (Jeżeli chodzi o budżet to chciałbym zmieścić się w kwocie 1000zł).

Moja rada wystaw aukcję na allegro może ktoś to kupi do:

 

 


Range Rover P38

Następnie zapoznaj się z Faq oraz podwieszonymi poradnikami i jeżeli nadal będziesz miał jakiś problem to wtedy pytaj  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach