Skocz do zawartości

Problemy Golf II. Pilne .


grzesiek7aa14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam posiadam Golfa II z 1991 roku. 1.8+ LPG. Mam dwa problemy z autem może ktoś zna rozwiązanie ich.

 

1. Auto od czasu do czasu zawiesi się na 2-2,5 tys obrotów (na postoju jak i w czasie jazdy) W TYM PRZYPADKU GDY JADĘ NA GAZIE!! Próbowaliśmy na parowników zmniejszyć obroty ale nie pomogło.

 

A drugie to że na benzynie nie da się za bardzo jechać!. Czasami jedzie normalnie, a czasami go tak zmuli że nie chce wcale jechać dopiero jak zacznę pompować po pedale gazu to jedzie ale nim szarpie momentami podejrzewam że to może być pompka ale nie jestem pewien. A i auto gaśnie tez na benzynie zaraz po zapaleniu bo spadają mu obroty. A na gazie jest ok zapale i wszystko ok. 

 

Nie dawno zmieniałem filtr paliwa i gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam w dwójce wygląda motor, ja mam 1.8 AAM w trójce i u mnie winny okazał się czujnik temperatury. Obroty zawieszały się na 2300 i za groma nie chciało się uspokoić. Wymieniłem w pierwszym rzędzie czujnik i jak ręką odjął. Podejrzewałem krokowca - podmieniłem i nic, podejrzewałem również TPS (nie wiem, czy masz), ale zakupiłem nowy czujnik i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem takie cos kiedys w Lagunie na gazie.

Z obrotami to była wina komputera. Zalewalem małe ilości gazu i wyjezdżałem do pustej butli. Podobno to miało rozregulowac kompa. Zacząłem tankować przynajmniej pół butli i jak ręka odjął.

Co do drugiego to stawiam na pompę. U mnie tez tak było. Okazuje się, ze trzeba miec kilka czy kilkanaście litrów paliwa w zbiorniku, bo jadąc na gazie, pompą paliwa podobno i tak działa a paliwo służy jako ciecz chłodząca.

W najgorszym przypadku głowica moze byc do remontu. "Suchy" gaz i podwyższona temperatura spalania z czasem zniszczą zawory i gniazda zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


religii i polityki sie nie tykam - wojna gwarantowana

 

x2 

 

 

Co do autka , to ja podjechałbym błędy sprawdzić do kumatego mechanika , a gdybym chciał zaoszczędzić te 30zł , to założyłbym temat (uprzednio używając szukajki) na forum golfa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z wysokimi obrotami ? To raczej nie pompa.... Prędzej w przypadkowej kolejności : silniczek krokowy, przepływomierz, może lambda, czujniki jakieś, komputer, TPS - nie znam silnika Mitsubishi akurat, więc wymieniam co może powodować podwyższone obroty, ale pompa ? Raczej jak pompa, to kuleje z wolnymi, przerywa, szarpie, brak mocy. Chyba, że mówisz o drugiej części posta, czyli o szarpaniu i muleniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tą drugą część posta mi właśnie chodziło. Na początku podejrzenie padło na świece lub kable - wymienione na nowe, potem filtr paliwa - też wymieniony. Została pompa. tzn mam nadzieję że to pompa bo jak nie ona to wtryski albo coś głębiej w silniku. A wtedy rozpędzę się tym złomem, wyskoczę a auto runie w przepaść. Albo do rzeki. I będę miał 5 000 000 wyświetleń na youtube. Tylko muszę jakiś szlagierowy tekst wymyślić który będę krzyczał przy wypadaniu :zabawa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wypowiedzi:) jak się zrobi pogoda  zacznę się bawić przy tym i zobaczymy co będzie przyczyną. Auto niedawno kupiłem i po trochę zacząłem go remontować bo wcześniejszy właściciel to tylko chyba do niego gaz wlewał i jeździł nic nie sprawdzając;/ 

 

Na car audio się za bardzo nie znam więc się nie wypowiadam, tylko śledzę tematy i z tego dowiaduje się ciekawych rzeczy i coś trochę się tu uczę.



Chlopak pewnie pomylil fora. Z tego co widze to 0 postow na temat audio. juz nie mowiac o swoim 

Mam swoje car audio ale nie ma się czym za bardzo na razie chwalić bo w bagażniku tuba i wzmacniacz blow. Na początek musi wystarczyć, ponieważ na razie nie mam kasy na nic lepszego..:(



Podaj więcej info o tym silniku. 1.8 ale gaźnik, jednopunkt czy 16v? Ja tu widzę brudną przepustnicę albo lewe powietrze łapie lub to i to. Do tego szwankująca pompa paliwa. Sprawdz narazie czy pompa ma stałe ciśnienie i jakie wogóle ma. pzdr

jednopunkt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...