grzesiek7aa14 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Witam. Mam posiadam Golfa II z 1991 roku. 1.8+ LPG. Mam dwa problemy z autem może ktoś zna rozwiązanie ich. 1. Auto od czasu do czasu zawiesi się na 2-2,5 tys obrotów (na postoju jak i w czasie jazdy) W TYM PRZYPADKU GDY JADĘ NA GAZIE!! Próbowaliśmy na parowników zmniejszyć obroty ale nie pomogło. A drugie to że na benzynie nie da się za bardzo jechać!. Czasami jedzie normalnie, a czasami go tak zmuli że nie chce wcale jechać dopiero jak zacznę pompować po pedale gazu to jedzie ale nim szarpie momentami podejrzewam że to może być pompka ale nie jestem pewien. A i auto gaśnie tez na benzynie zaraz po zapaleniu bo spadają mu obroty. A na gazie jest ok zapale i wszystko ok. Nie dawno zmieniałem filtr paliwa i gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Nie wiem jak tam w dwójce wygląda motor, ja mam 1.8 AAM w trójce i u mnie winny okazał się czujnik temperatury. Obroty zawieszały się na 2300 i za groma nie chciało się uspokoić. Wymieniłem w pierwszym rzędzie czujnik i jak ręką odjął. Podejrzewałem krokowca - podmieniłem i nic, podejrzewałem również TPS (nie wiem, czy masz), ale zakupiłem nowy czujnik i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gofer Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Mialem takie cos kiedys w Lagunie na gazie. Z obrotami to była wina komputera. Zalewalem małe ilości gazu i wyjezdżałem do pustej butli. Podobno to miało rozregulowac kompa. Zacząłem tankować przynajmniej pół butli i jak ręka odjął. Co do drugiego to stawiam na pompę. U mnie tez tak było. Okazuje się, ze trzeba miec kilka czy kilkanaście litrów paliwa w zbiorniku, bo jadąc na gazie, pompą paliwa podobno i tak działa a paliwo służy jako ciecz chłodząca. W najgorszym przypadku głowica moze byc do remontu. "Suchy" gaz i podwyższona temperatura spalania z czasem zniszczą zawory i gniazda zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 dziwne ze takie tematy na forum audio zakladasz... u brata mialem tez problem z obrotami na gazie jak za szybko na gaz przelaczyl. parownik nie zdazyl sie nagrzac i silnik sam sie krecil na 2-3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Dlaczego? Rasizm i religie pasują tu tak samo jak kłopoty z autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 religii i polityki sie nie tykam - wojna gwarantowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 religii i polityki sie nie tykam - wojna gwarantowana x2 Co do autka , to ja podjechałbym błędy sprawdzić do kumatego mechanika , a gdybym chciał zaoszczędzić te 30zł , to założyłbym temat (uprzednio używając szukajki) na forum golfa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Co do autka , to ja podjechałbym błędy sprawdzić do kumatego mechanikaczytajac to mam przed oczami standardowy komputer diagnostyczny...ale to golf mk2! tam sie sprawdza kody migane diodami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Może być to ten czujnik, u mnie bez względu, czy Pb, podtlenek LPG - czujnik łapał chyba - 60 stopni jest na dworze i wzbogacał dawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Ale to stało sie nagle? Na benzynie zaczeły sie problemy w tym samym momencie co na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Chlopak pewnie pomylil fora. Z tego co widze to 0 postow na temat audio. juz nie mowiac o swoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooski Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 tutaj mu przynajmniej nie napiszą "było 100 razy! użyj funkcji "szukaj"". btw mam ten sam problem w mitsu. mechanik podejrzewa pompę paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Masz problem z wysokimi obrotami ? To raczej nie pompa.... Prędzej w przypadkowej kolejności : silniczek krokowy, przepływomierz, może lambda, czujniki jakieś, komputer, TPS - nie znam silnika Mitsubishi akurat, więc wymieniam co może powodować podwyższone obroty, ale pompa ? Raczej jak pompa, to kuleje z wolnymi, przerywa, szarpie, brak mocy. Chyba, że mówisz o drugiej części posta, czyli o szarpaniu i muleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooski Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 o tą drugą część posta mi właśnie chodziło. Na początku podejrzenie padło na świece lub kable - wymienione na nowe, potem filtr paliwa - też wymieniony. Została pompa. tzn mam nadzieję że to pompa bo jak nie ona to wtryski albo coś głębiej w silniku. A wtedy rozpędzę się tym złomem, wyskoczę a auto runie w przepaść. Albo do rzeki. I będę miał 5 000 000 wyświetleń na youtube. Tylko muszę jakiś szlagierowy tekst wymyślić który będę krzyczał przy wypadaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Yaba Daba Dooooooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Tylko muszę jakiś szlagierowy tekst wymyślić który będę krzyczał przy wypadaniuwina tuska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 jak nie ona to wtryski albo coś głębiej w silniku.Gdy by to były wtryski to by szarpało samochodem, i nie chciał zapalić lub by gasł po chwili, miałem tak kiedyś u siebie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BasslineR69 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Podaj więcej info o tym silniku. 1.8 ale gaźnik, jednopunkt czy 16v? Ja tu widzę brudną przepustnicę albo lewe powietrze łapie lub to i to. Do tego szwankująca pompa paliwa. Sprawdz narazie czy pompa ma stałe ciśnienie i jakie wogóle ma. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek7aa14 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Dzięki za wypowiedzi:) jak się zrobi pogoda zacznę się bawić przy tym i zobaczymy co będzie przyczyną. Auto niedawno kupiłem i po trochę zacząłem go remontować bo wcześniejszy właściciel to tylko chyba do niego gaz wlewał i jeździł nic nie sprawdzając;/ Na car audio się za bardzo nie znam więc się nie wypowiadam, tylko śledzę tematy i z tego dowiaduje się ciekawych rzeczy i coś trochę się tu uczę.Chlopak pewnie pomylil fora. Z tego co widze to 0 postow na temat audio. juz nie mowiac o swoim Mam swoje car audio ale nie ma się czym za bardzo na razie chwalić bo w bagażniku tuba i wzmacniacz blow. Na początek musi wystarczyć, ponieważ na razie nie mam kasy na nic lepszego..Podaj więcej info o tym silniku. 1.8 ale gaźnik, jednopunkt czy 16v? Ja tu widzę brudną przepustnicę albo lewe powietrze łapie lub to i to. Do tego szwankująca pompa paliwa. Sprawdz narazie czy pompa ma stałe ciśnienie i jakie wogóle ma. pzdrjednopunkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BasslineR69 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Skoro jednopunkt to do tego co napisałem można jeszcze doliczyc silniczek krokowy. Można go wykręcic i wyczyścic benzyną ekstrakcyjną i sprawdzic czy coś się zmieniło. Czyszczenie nie zawsze pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.