Skocz do zawartości

pomoc w doborze prostego CA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od razu zaznaczę że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o CA i po kilkudniowym czytaniu forum tylko potwierdziłem się w tym mocno...

Do rzeczy. Mam Mazdę 626 hatchback, 99r. Siedzi w niej jakieś stare radio Sony i standardowe 4 głośniki (nie wiem jakie, w 4 drzwiach).

Chcę zbudować proste CA , ponieważ nie mam dużego budżetu (maks na wszystko 1500 - 2000zł).

Zakupiłem takie radio (zależało mi na usb i BT):

http://allegro.pl/show_item.php?item=3094133128

 

Mam nadzieję że wystarczy do moich oczekiwań.

Planuję wygłuszyć drzwi  - w profesjonalnym zakładzie - koszt 400-500zł.

I teraz doradźcie czy dobrze planuję :

- kupuję wzmacniacz 

- kupuję woofery do drzwi przednich

- kupuję tweetery na słupki

ale

- co z dodatkowymi głośnikami w tylnich drzwiach? mogą zostać czy też zmieniać bo powiem szczerze podoba mi się jak coś jeszcze słyszę z tyłu i zależy mi żeby było słychać je ? Jak mają zostać to obowiązkowo wygłuszenie ?

- jest sens robić zestaw z małym subwooferem ? Czy dorzucić go ewentualnie później, jak usłyszę początkowe możliwości CA?

 

Może znacie jakiegoś sprawdzonego człowieka z lubelszczyzny który robi CA ? Wolę dać zarobić forumowiczowi niż zakładowi... sam nie ogarnę na pewno :/ 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- kupuję wzmacniacz 

 

Tak, pytanie czy nowy czy używany. Jeśli planujesz dołożyc w przyszłości suba to 4-kanałowy.

 

 

- kupuję woofery do drzwi przednich

- kupuję tweetery na słupki

 

Kup zestaw odseparowany na przód, jaki poszukaj na forum bo jest tego pełno.

 

- co z dodatkowymi głośnikami w tylnich drzwiach?

 

Jeśli dobrze czytałes to wiesz ,że głośniki z tyłu stanowczo nie. J.W do tego zrób drzwi przednie porządnie, aby nic nie wpadało w rezonans, jeśli chodzi o elementy tapicerki itp, otwory technologiczne blachą, do tego maty a zobaczysz jak wtedy zagra całośc.