michal90000 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 witam jak w temacie chodzi o wymiane alternatora w vw passat b5 1.9tdi standard jest 120AI teraz moje pytanko montowal ktos wiekszy altek 180A albo i wiecej jak tak to prosze o info co kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Passat 2.0 tdi, altek 180 A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson990 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 I podejdzie ten altek (mam na myśli zamocowanie go) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal90000 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 no ja tez sie zastanawiam rozgladalem sie jeszcze za altkiem z vw transporter t5 tam tez jest 180A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Do pastucha podchodzi 180A z craftera z tego co wiem. Szakal do 1.9tdi wsadził taki i pasował plug and play. Poszukaj jego instalki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal6661 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dokładnie od craftera 2,5td 180a pasuje idealnie nawet koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 pasuje idealnie nawet koło Też bym tak chciał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Kuudłaty tez ma u siebie 180a i było plug&play Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiku Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 PodLacze sie ,żeby nie zakładac nowego tematu czy prawda jest to ,ze z altka 120a da rade go przerobic na więcej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 tak ale chyba taniej bedzie kupić jakąś wiekszą używkę. Czasem warto poszukać w markach należących do tego samego koncernu, lub po numerach alternatorów. Dla przykłądu podam: Miałem w vectrze b altek 120A ( wczesniej wymieniony bo seria to marne 70A) który był swego czasu najwiekszym altkiem w samochodach opla pasujący p&p. Opel należy/należał do General Motors więc szukając w samochodach koncernu GE trafiłem na altek 140A od 3.0DIT Saaba ze sprzęgłem pasujący niemal p&p ( wystarczyło zdjąć szlifierka milimetr na obudowie altka ponieważ jedno żeberko tej obudowy/radiatora minimalnie przeszkadzało ( może 0.5mm). wiekszego altka nie mogłem znaleść do Vectry b pasującego p&p. Dodam że moj altemk ma specyficzne mocowania ponieważ jest wewnątrz dużej łapy trzymającej silnik a jego mocowania są w 3 kierunkach. Te nowsze altki z opla są dużo bardziej przyjazne Czasem warto przejechac sie na szrot i dobrać coś o podobnych uchwytach bo byc może uda sie łatwym sposobem dorobić mocowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michallll Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Zamiaruje też u siebie wymienić altek w swojej wiki A 1.8i ,bo ten "gwizda" i jest to 70A , wiec mocniejszy by nie zaszkodził , jedyne co przychodzi na myśl to wersja z klima 2.0i (altek chyba 90A) ale . . . szeroki pasek a u mnie 1.8i wąski pasek , dieslowskie wersje maja wbudowana vacu-pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.