Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, mam taką sprawę otóż zamontowałem sobie takie małe nagłośnienie w aucie i jak puszcze wiecej niż 15% mocy na radiu to mi strasznie wszystkie swiatła mrugają... Poniżej napiszę co mam dokładnie. Moje pytanie brzmi czy kondensator rozwiaże mój problem? i jeżeli tak to ile faradów muszę mieć minimum? Prosze mi nie pisać "poczytaj a znajdziesz" itd bo chyba po to jest forum aby komuś pomóc:) Jestem w kropce bo dałem troche kasy a tu lipa...;/ Auto Golf 3 1.9 TD akumulator kupiony misiąc temu nowy BOSH 74A, 680ah Radio: Pioneer deh-1400UBGłośniki przód: Diora GDS 1607Głośniki tył: Diora GDS 1607+ zwrotniceSkrzynka: Ground zero GZRW30LSPL ustawiona na 1OhmWzmacniacz: Crunch GPX2000 1 monoblock 1Ohm Przewody zasilające 35mm2 - , 16mm2 +(masa ciągnieta z karoseri)Przewody pod głośniki przednie i tylne 1.5mm2, przewody wychodzące ze wzmachola na skrzynke 8mm2 oraz przedów RCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Sprawdź jeszcze raz masę. Altek jaki w Golfie siedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A jak mam sprawdzić tą masę?? Podpiąć minus od akumlator i sprawdzić czy migają wtedy światła np?? A co do altka to nie wiem ale to diesel także chyba jest 90A... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Przewód plusowy powinen być takiego samego przekroju co przewód masowy ponieważ płynie przez nie taki sam prąd!Popraw połączenie aku-altek bo w koncu to kilowat w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Prosze mi nie pisać "poczytaj a znajdziesz" itd bo chyba po to jest forum aby komuś pomóc:)Ale masz z tym problem czy o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A wzstarcyz mi 16mm2 przewód na mase ? ps jak mam poprawić połączenie aku-altek?? Mechanikiem nie jestem może jakieś porady? Sam to zrobię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ty nawet nie starasz sie zrozumieć co do Ciebie piszemy... Prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Przewód plusowy powinen być takiego samego przekroju co przewód masowy ponieważ płynie przez nie taki sam prąd!Technicznie jest ok bo jest dużo krótszy , ale warto mieć ej samej średnicy . Generalnie kable za chude . Jaki materiał jest w kablu ?Moje pytanie brzmi czy kondensator rozwiaże mój problem? i jeżeli tak to ile faradów muszę mieć minimum?Pewnie że możę pomóc , najlepiej jak by był żelowy i miał 20 000 F minimum . Sprawdz czy masz dobre połączenie masy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Kable mam z zakładu gdzie pracuje i jest to czysta miedziucha nie jakieś mieszanki z alu także tu jest ok Pisaliście, że przedów masowy i plusowy powinien być takiego samego przekroju więc pytam czy mogę dać na masę 16mm2 bo plusowy taki jest a wymiana masowego to mniejszy koszt bo krótszy. Masa jest prosto z karoserii wydrapany lakier powierzchnia styku jest ok według mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ja dam sobie rękę uciąć że to wina przewodów, masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Wyczyść do gołego metalu szczotką drucianą/papierem ściernym/czym chcesz miejsce gdzie masz przykręcony konektor od masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Tak tez zrobiłem wyczyściłem do gołej blachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Luzy na konektorach, sprawdź jeszcze raz całą elektrownię bo to w niej tkwi przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Stawiam na luzy w połączeniach,kiepskie połączenie aku-karoseria, za cienki + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Wszystkie konektory prasowane przy uzuciu spacialnych prasek oraz dobrze odizolowane przed prasowaniem. Tak mam 16mm2 plusowego. To co mam dać 20mm2 na plusa i minusa? A to ze altek się poci to nie wiem ale wtedy co trzeba go wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A może tak pomierz napięcie na zaciskach zasilających przy piecu i przy aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ok jutro dokonam pomiarów na piecu i aku. I jakiego rezultatu mam się spodziewać? Skąd mam wiedzieć kiedy pomiar będzie oznaczał, że jest ok a kiedy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jeżeli napięcie na zaciskach zasilania pieca będzie niższe niż przy aku to znaczy że wina leży w instalacji (przewodach zasilających). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Lepiej aby było więcej niż 12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ok jutro jak wstanę dokonam pomiarów i napiszę tutaj wyniki ich. Ale to ma być dokładnie takie samo napięcie czy jakiś tam minimalny spadek może być dopuszczalny bo w koncu mam prawie 5m tego kabla tam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Wiadomo, że będzie jakiś spadek. W końcu przewody też mają oporność.Wiadomo, że będzie jakiś spadek. W końcu przewody też mają oporność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 To nie zamykajcie tematu jutro napiszę jak to tam dokładnie jest i coś wtedy może pomyslimy. A jak przykładowo będę miał na piecu znaczny spadek napięcia to wdety wymienić przedowy zasilające na jaki przekrój ? 20mm2 czy wiekszy?? A tak w ogóle może pomoć coś pociągnięcie masy prosto od aku a nie od karoserii?? Czy nie ma to różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Na odpalonym 14.4V czyli tyje ile daje altek zobacz jakie masz spadki przy aku i na zaciskach na wzmaku. W dodatku po co chcesz wymieniać od razu wszystkie kable na 20 jak jeden masz 35mm to ewentualnie taki drugi dopakować na +. Pomierz i wstaw nawet jutro co Ci tam wyszło Jak będzie duży spadek to sekcja zasilania jest do duszy Teoretycznie tak się powinno robić ze oba idą od aku. Zobacz jeszcze jutro połączenie masy akumulator z karoserią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Wpierw zmierz napięcie a pózniej się będziesz martwił o kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A jak będzie znaczny spadek to sprawdź instalkę w kolejności altek->aku, aku->karoseria, karoseria->masa->piec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.