Sinoff Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Najlepiej to przyjmij się do pracy w jakimś zakładzie i to najlepiej w dziale badań i rozwoju, będziesz mógł tam ich przekonywać o swoich racjach. Zobaczymy jak długo tam popracujesz.Każdy swoje wie, Ty tony też, problemem jest to że wiesz dość mało i na ślepo bijesz a do tego zupełnie nie trafiasz Tak się składa, że gazownik pracował u jednego z producentów instalacji LPG. A że się tam mocno zadomowił, to coś koło pięciu lat tam spędził, na dodatek właśnie w dziale badań i rozwoju, który obok kupy doskonałego sprzętu diagnostycznego własną hamownią dysponował.Jednak wszystko ma kiedyś swój koniec i gazownik zapragnął własnej firmy. Krok był to trudny, tak jak i początki firmy, na chwilę obecną decyzja jak najbardziej słuszną się okazała i nie miało to nic wspólnego z wywalaniem na zbitą mordę z pracy, co jak widzę sugerujesz.Z resztą i na tym forum znalazł byś co najmniej kilka osób, które chwalą sobie takie podejście do pracy jakie prezentuje gazownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony_tr Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Tak się składa, że gazownik pracował u jednego z producentów instalacji LPG. A że się tam mocno zadomowił Z układem hamowania ma to jednak mało wspólnego. Z resztą i na tym forum znalazł byś co najmniej kilka osób, które chwalą sobie takie podejście do pracy jakie prezentuje gazownik.Czyli jakie? Oczywiście nie jestem w tej dziedzinie expertem. Ograniczam się jedynie do logicznego myślenia, a przykładów nie trzeba daleko szukać. Oglądacie nieraz wyścigi albo chodź F1? Jak długo oglądam F1 to jeszcze nigdy mym oczom nie było dane zobaczyć zablokowanego tylnego koła podczas dohamowania przed zakrętem lub w. Jak nie trudno się domyśleć blokada tylnych kół w zakręcie = wypadek. To tylko moje przemyślenia... nikomu nie każę się z tym zgadzać. Co do postawy gazownika w tym temacie? Sam podjudza, a potem pokazuje jaki to on nie jest oburzony pisaniem nie na temat. Skoro tak to zgłoś moderacji, że prosisz by wykasować wszystkie posty nie na temat, RÓWNIEŻ TWOJE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Krok był to trudny, tak jak i początki firmy, na chwilę obecną decyzja jak najbardziej słuszną się okazała i nie miało to nic wspólnego z wywalaniem na zbitą mordę z pracy, co jak widzę sugerujesz. Z resztą i na tym forum znalazł byś co najmniej kilka osób, które chwalą sobie takie podejście do pracy jakie prezentuje gazownik. choć może i niektórym wygląda na "cwaniaczka" to dobry to człowiek Dobry zakład sam się obroni - czego dowodem jest robota od 8 do 21 ... więc jak nie wie ktoś z autopsji czegoś, to nie w du** sobie wsadzi argumenty z cyklu : Najlepiej to przyjmij się do pracy w jakimś zakładzie i to najlepiej w dziale badań i rozwoju, będziesz mógł tam ich przekonywać o swoich racjach. Zobaczymy jak długo tam popracujesz. poznaj człowieka, potem pisz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Tomek jak ten temat bedzie szedł dalej w tym kierunku to jakos nie widze twoich nowych hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol_M6 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja z tego co przetestowalem to najepiej sie sprawuje klocki ORI od mazdy mialem ebc red cos tam ok fajnie ale na zimnych klockach to nie dziala jak bylem raz w PL to mi wcisneli jakies LUKAS gowno takie ze po przyjezdzie do UK zmienilem odrazu na ORI klocki.... Co do samych tarcz jak nie zmienisz na wieksze i wielotloczkowe zaciski to o kant dupy potluc wszystkie te klocki bo i tak roznica bedzie nie zauwazalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Czas testów dawno zakończony. Minoł rok od modów w audi B5. Poszło po mojemu. Czyli tarcze przód ATE POWER DISC 288mm tył BREMBO gładkie 245mm. Klocki przód Ferodo Premier , tył Ferodo DS Performance . Napisze tak. Jest super. Maga różnica da duży , duży (+) Przód zero nurkowania , po mieście po 2 hamowaniu czuć już jak tył łapie mocno, tak że po zatrzymaniu i puszczeniu hamulca tył opada z 2cm. Na szlakowej drodze podczas hamowania na granicy przyczepności widać po śladach że tak samo wgryzają się , natomiast przy progresywnym hamowaniu tracą przyczepność najpierw przednie koła, a po dodaniu +5% siły nacisku dochodzi zerwanie tyłu. Na asfalcie prosto , w łukach itp żadnych objawów niestabilności czy to 140-80 w łuku czy 200-90 na autostradzie. Testy na gładkich płytach chodnikowych gdzie widać ślady opon na granicy przyczepności jak i już po zerwaniu - przód i tył puszcza w tym samym momencie. Tak że przykro mi ..... Wyszło że mam rację , a maniaków przednich tarcz wielkości pizzy XXL odsyłam jednak do szerszego przeanalizowania tematu. Ps: w B7 było 312 przód , 255 tył , poszedłem podobną drogą aczkolwiek inną , bo i taka była możliwość. Na tył kupiłem jarzma i zaciski od 3.2 FSI , pod tarcze 288mm , i jeszcze bonusem wyszło że tłoczysko zacisku ma 42mm ( było 38) Płyn poszedł zwykły ATE. W planach przewody w stalowym oplocie, płyn 5.1 i Brembo Max , lub ATE PD na przód bo narazie zostały ori, i to jeszcze chyba z pierwszego montażu. Klocki Ferodo Premier bo nie mieli na tył DS'ów. Premiery puchną przy gładkich tarczach na przodzie , na nacinanych jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Mam przewody w oplocie i po ich zainstalowaniu na nowo musiałem się uczyć hamować automata. Po nich założyłem blacdiamondy i klocki yelowstaf. Hamulce robią robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Klocki przód Ferodo Premier , tył Ferodo DS Performance Klocki Ferodo Premier bo nie mieli na tył DS'ówto jak wkoncu wyszlo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Temat generalnie dotyczy Audi A4 B5 ,tylko końcowy tekst jako Ps: dotyczy Audi A4 B7. Właśnie dopisałem na początku B5 żeby było wiadomo jeśli ktoś nie czytał całej dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Temat generalnie dotyczy Audi A4 B5 ,tylko końcowy tekst jako Ps: dotyczy Audi A4 B7Ok plus za wytrwale testy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ufik Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 temat o hamulcach ale mam nadzieje ze Panowie nie zapominają o podstawowej zasadzie, ze nieważne jak dobre hamulce to i tak jeśli opony słabe to nie przeniosą tego na drogę jak trzeba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 temat o hamulcach ale mam nadzieje ze Panowie nie zapominają o podstawowej zasadzie, ze nieważne jak dobre hamulce to i tak jeśli opony słabe to nie przeniosą tego na drogę jak trzeba .Fakt , nie zapomniałem , dlatego też pisałem w temacie "Co zrobiłeś dla swojego samochodu" : W B7 nowe opony 205/55/16 Conti ts 850 , nowe Uniroyal RainSport 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Uważaj na te ATE Pd bo u mnie po za ledwie pół roku z przodu tarcza juz dostała po dupie tzn unikaj z dużych prędkości gwałtownie hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darflex Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Uważaj na te ATE Pd bo u mnie po za ledwie pół roku z przodu tarcza juz dostała po dupie tzn unikaj z dużych prędkości gwałtownie hamować. Zakładam te tarcze już dłuugo i nie mam żadnych zastrzeżeń.Natomiast nie zapominajmy że w samochodach "cywilnych" każdą tarcze hamulcową można spalić traktująć ją tak jak napisałeś.Pomijam montowanie "sportowych" tarcz z klockami bo znów sporo z nimi kłopotów na co dzień więc pozostajemy przy "normalnych". Widzę że masz chyba Ibizę-spaliłem tarcze w takim autku tylko w cuprze a tam był fajny hamulec.Niestety nie wytrzymały temperatur, i to przy wspomaganiu hamowania silnikiem.Wszystko idzie zakatować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 u mnie po za ledwie pół roku z przodu tarcza juz dostała po dupieOd takich akcji jest gwarancja, znajomy mechanik wysyła je non stop i wracają nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 gazownik a pomyślałeś o tym że może ci blokować tylne koła przy mocniejszych heblach? Wydaje mi się że lepiej zacząć od przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Każdemu tak się " wydaje" Przecztaj cały temat i zobacz co napisałem po roku użytkowania B5 na innych heblach i jakie były proroctwa ludzi którzy hamują byle hamować, bez analizy co można jeszcze podciągnąć w kwestii równego wykorzystania przyczepności przód/tył. Zwykły kowalski wrzuca tarcze wielkie jak pizza tylko na przód , z jednej strony powiększając ich pojemność cieplną , a z drugiej strony zapominając o tyle. A słaby lub mały tył to głównie: wydłużenie drogi hamowania, przegrzewanie przednich tarcz ze względu na symboliczne hamowanie tyłu , nurkowanie przodu , szybkie tracenie przyczepności podczas hamowania.Słyszałem negatywne opinie o Power Discach. U mnie jest ok włącznie z hamowaniem na granicy przyczepności 200-90 oraz 10 razy pod rząd co skrzyżowanie ze 120-0 w czasie kiedy dopieszczałem na jesień strojenie LPG na AFR'a. Aż fioletowe były i jest ok, zero defektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Mam 312mm na przodzie, na tyle seria, chyba 240mm. Jest słabo, Czeka mnie wymiana tylu na coś większego. 256mm jest odczuwalnie lepsze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Wiesz.... Najpierw musisz przeanalizować jakie średnice masz do dyspozycji oraz z jakimi jarzmami. Jakie auto ? 312 /240 to faktycznie duża różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Bora variant. Przód zmieniłem, oryginalnie było 280/240. Zmienilem głównie z powodu ciągłych kłopotów z pogietymi tarczami, co jest ponoć częsta przypadłościa mając 280mm heble z przodu. Po kilku toczeniach tarcz i wymianie całych kompletów na nowe ATE dałem spokój i zmieniłem na większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Postaram się rozkminić co z czym się krosuje po katalogach i różnych wersjach silnikowych. Bora/golf4/a3 i tak już w serii fajnie hamuje 4 łapkami (grupa PSA też) Tyle tylko że mają za mało pojemności cieplnej , ale rozdział siły hamowania przy 280/240 jest spoko. Zwiększyłeś pojemność cieplą i sprawność przodu, ale teraz rozjechała sieę fajna proporcja hamowania 4 łapkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Tomcio - u mnie jest 300/294, w tej 3.0 co robiłeś, było 325/320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 W borze/golfie jest raczej 288 z przodu a z tyłu 232. żeby zmienić na 256 z tyłu musisz mieć inne jarzma. z leona cupry/golfa r32 lub octavii rs powinny załatwić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 288/312 w zależności od wersji silnikowej. Ja mam cały przód od Leona Cupra R z tarczami 312mm. Tył seryjny, który nie dość, że w chwili obecnej nie hamuje, a wcześniej hamował słabo, to wygląda komicznie w porównaniu do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 http://allegro.pl/vw-golf-5-a3-octavia-zaciski-hamulcowe-tyl-256x12-i4102828135.htmlkomplet na tył na racingforum chwala "produkty" tego sprzedawcy a może od razu grubo?http://allegro.pl/audi-a3-tt-golf-iv-leon-octavia-zaciski-tyl-280x22-i4102828313.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.