Adamaleksander Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam Po kilku tygodniach po zakonczeniu całej instalacji CA pojawił sie problem. Mianowicie chodzi o denerwujący gwizd z głosników . Przy zgaszonym silniku juz tego nie słychac. Czy wiecie co może być przyczyną tego? z gory dzięki za pomoc. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawa88 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Już Ci mówię. Masz zakłócenia wywołane praca silnika alternatora itp przyczyny. Raczej napewno źle prowadzona instalacja kabli do wzmacniacza! Sygnałówe kable widocznie są obok kabli które podają wzmacniaczowi napięcie. Mniej prawdopodobne może być zakłócenie od radia wtedy jakieś filtry. Ale sprawdź kable. Prąd musi być daleko od kabla sygnału rca [ Dodano: 2008-12-10, 11:36 ]Dodam że to typowy często spotykany błąd. Jeszcze wadą może być zły kabel rca który słabo chroni od zakłóceń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
many Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 jaki to sprzęt, jakie okablowanie i jak to wszystko podłączone?? przyczyn może być wiele. jak masz wzmak to sprawdź czy masz dobrze masę podłączona, ogólnie musisz sprawdzić całe okablowanie ale najpierw napisz jak to wszystko masz podłączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamaleksander Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 no więc tak jesli chodzi o instalacje to raczej jest poprowadzona prawidłowo rca (stinger)jedną stroną a zasilające (ekranowane) drugą. Aku mam z tyłu wiec wzamk jest podpiety bezposrednio czyli i masa i napięcie kablem około i metr. Dzisiaj zdjełem troche mocy na wzmaku i znikło ale gra ciszej wiec nie wiem czy tak powinno byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeXy Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 czyli i masa i napięcie kablem około i metr. Masę masz pociągniętą z aku czy z karoserii? Bo wydaje mi się że tutaj może być problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
many Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Aku mam z tyłu wiec wzamk jest podpiety bezposrednio czyli i masa i napięcie kablem około i metr.więc raczej pod aku więc tu raczej nie tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jakie radyjko Którą dokładnie stroną idą sygnałówki Jakim cudem przewody zasilające masz prowadzone jedną stroną a sygnałówki drugą skoro akumulator masz w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jakie masz radio? Sprawdź czy jest masa na wyjściach RCA . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeXy Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Aku mam z tyłu wiec wzamk jest podpiety bezposrednio czyli i masa i napięcie kablem około i metr.więc raczej pod aku więc tu raczej nie tkwi problem Heh no tak coś nie doczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamaleksander Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jakie radyjko Którą dokładnie stroną idą sygnałówki Jakim cudem przewody zasilające masz prowadzone jedną stroną a sygnałówki drugą skoro akumulator masz w bagażniku Takim cudem, że lewa strona kabli zasilających lewą, prawa prawą a po srodku są rca. Z tym, że całkiem zapomniałem, że mam puszczony kabel remote po lewej stronie czyli idzie razem z zasilającym myslicie , że to może byc przyczyną? [ Dodano: 2008-12-10, 20:34 ]radyjko ALPINE CDE-9880R i kabelki stingera 4ch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Przepraszam Cię ale jakoś nie mogę tego pojąć możesz przetłumaczyć to zdanie Takim cudem, że lewa strona kabli zasilających lewą, prawa prawą a po srodku są rca.Bo skoro masz akumulator z tyłu i wzmacniacz też (chyba że jest inaczej) to progami żadne przewody zasilające (położone przez Ciebie) nie powinny biegnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 co to jest za auto?? w e36 kabel zasilajacy aku idzie prawa strona, on moze zaklucac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamaleksander Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 mercedes w202 aku z tyłu i nie wiem oco chodzi ze idzie prawą stroną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 nie wiem jak w mercedesie ale w bmw idzie kabel od aletrnatora do aku prawa strona auta mniej wiecej pod fotelem psazera nie przy progu, i ten kabel zwykle mocno zakluca mialem taki problem w e36, sygnalowki z przewodami glosnikowymi od wzmacniacza do glosnikow spokojnie moga isc razem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamaleksander Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Bo skoro masz akumulator z tyłu i wzmacniacz też (chyba że jest inaczej) to progami żadne przewody zasilające (położone przez Ciebie) nie powinny biegnąć. chodzi mi o kabelki ze wzmacniacza pod przedni zestaw, prawa prawą lewa lewą. kumasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Kumam tylko to są przewody głośnikowe a nie zasilające Jeżeli masz kabel sygnałowy puszczony prawym progiem to może to być przyczyna bo jak pisze Pawel BMW, tym progiem idzie całe zasilanie z akumulatora Podepnij "na skróty" inną sygnałówkę i zobacz jaki będzie efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klapausius Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 maxtz, no ale jakiś kabel z alternatora do aku też iść musi, więc pewnie jakieś zasilające idą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Przecież napisałem wyżej "tym progiem idzie całe zasilanie z akumulatora " czyli logiczne że i ładowanie akumulatora też tędy leci.wykonałeś ten test z sygnałówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 A ja stawiam na niedobrze ekranowane RCA, ne pierwszy post czytam o problemie z stingerem... Zakup jakis inny ekranowany sygnal i sprobuj. Ja tez kupilem no-name ale drogawe full profi hehehe, i wlosy targalem z glowy bo kombinowalem jak koń pod góre, coby wyeiminować swist... Na samym koncu kupilem na sztuki 2 sygnalowki po 25zł i jak reka odjal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 W ostateczności spróbuj tego: http://axel2.pl/aukcje//1/IMG_1547.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 strasznie wycina pasmo szczeże nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamaleksander Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Sprawdziłem przewody głosnikowe i to nie jest przyczyną. Odłączyłem prawą strone tą po której idzie zasilanie z aku i z lewej nadal słychac gwizd jak gazuje.wiec odpada.Sprawdzałem też kabel remote, kabel zasilający czy nie ma pętli i naprawde nie wiem co jest pszyczyną? co jeszcze proponujecie? Pomuszczie panowie please.... [ Dodano: 2008-12-22, 17:57 ]A ja stawiam na niedobrze ekranowane RCA, ne pierwszy post czytam o problemie z stingerem... Zakup jakis inny ekranowany sygnal i sprobuj. Ja tez kupilem no-name ale drogawe full profi hehehe, i wlosy targalem z glowy bo kombinowalem jak koń pod góre, coby wyeiminować swist... Na samym koncu kupilem na sztuki 2 sygnalowki po 25zł i jak reka odjal... kabelki mam Stinger SPI 4317 (ST-1770) - seria PRO - noweczy sądzicie ze mogą być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 heh, moze jakbys dal radio co ma 4v rca to zaklucenia by zniknely, kiedys tez mialem taki problem, ale zrobilem mostek na wzmaku ktory pedzil przod, gain praktycznie na minimum i gwizdow nie bylo, wzmak mialem helix hxa 40x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamaleksander Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 heh, moze jakbys dal radio co ma 4v rca to zaklucenia by zniknely co masz na mysli pisząc 4vrca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 4 volt, standatowe radia maja w granicach 2 volt wyjscie przedwzmacniacza, im wyzsze napiecie tym gain na wzmaku mozna miec ustawione mniejsze i taki sygnal jest bardziej odporny na zaklocenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.