Skocz do zawartości

Golf 2 i miłość do BASSU


Sato
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, jestem szczęśliwym posiadaczem VW Golfa mk2 :)

Jak jeszcze nie miałem auta to juz kupiłem skrzynie i wzmacniacz by było od razu do włożenia do auta :D

 

Co tu będe dużo pisał, czas na zdjęcia :D

 

Ogolnie autko prezentuje się tal

548390_438031016243771_76720252_n.jpg

 

A teraz co do kwestii audio :D

 

Początkowo grał u mnie JBL GT5-12 ze wzmakiem Magnat HQ44

 

599395_401851016528438_190751033_n.jpg

 

Teraz Magnat HQ44 napędza przedni zestaw odseparowany ALPINE SPG-17CS.

 

Poźniej przyszedł czas na zmiane wszystkiego.

Zakupiłem radio ALPINE 9887r.

I postanowiłem dalej ładować się w głośniki JBL ale teraz w p1222

 

319721_405772009469672_1723717620_n.jpg

 

I zakupiłem wzmak MAGNAT RX MONO 2kw

 

376510_408627342517472_64066879_n.jpg

 

Aktualnie wszystko wygląda tak:

 

545726_445726052140934_311393805_n.jpg

 

I od razu był robiony pomiar :D

 

197486_452603988119807_1106530806_n.jpg

 

 

A tu krótki filmik :

 

Pozdrawiam serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie: pochwaliłeś się sprzętem (przynajmniej częsciowo), pokazałeś ekranik miernika, a gdzie instalacja? Dla jasności - instalacja to coś więcej niż wzmaki ze skrzynią ciepnięte w bagaju i oplecione puszczonymi luzem kablami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie dodam jeszcze że kabel zasilajacy monoblock 21mm2 ofc , przewod sygnalowy pro ofc Level-2.

A wzmaka na przod zasila 16mm2 cca.

Wszystko to idzie tylko z aku pod maską.

 

Napięcie jest słabe podczas grania ok 10V i muszę jeszcze zainwestować w dobry aku, ale to juz spory wydatek.

 

Przednie drzwi wygłuszone matami Dynamat.

 

I od razu mówie że nie jestem bardzo obeznany w tym dlatego założłem tutaj temat żeby zaciągnąć informacji co do podłąćzeń i całej instalacjii CA,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I od razu mówie że nie jestem bardzo obeznany w tym dlatego założłem tutaj temat żeby zaciągnąć informacji co do podłąćzeń i całej instalacjii CA,

To w pierwszej kolejności poczytaj faq Nazara, później porównaj to czego się dowiedziałes z tym co masz w aucie i tym co próbujesz pokazać zakłądając temat. Pośpieszyłeś się bardzo mocno zakłądając temat w tym dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 10 V to bardzo mało, żeby wzmacniacz kiedyś nie zaświecił na czerwono... Ja bym o aku nie myślał, tylko raczej na początek alternator z diesla G3 załatwił chociaż te 120 A, albo z VR6 180 A, następnie zajął się drutami, bo 21 mm2 to niewiele. Raczej spawarka 50 mm2 do bagażnika dla bezpieczeństwa. Reszty nie komentuję, bo oprócz zdjęcia pudła, to instalacja nie widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ, że instalacje w tym dziale prezentuja jakikolwiek poziom, wyzszy lub nizszy z racji roznego budżetu, ale kazdy zakladajacy tu temat stara sie aby miało to rece i nogi.

 

Wróć kiedy troche to ogarniesz bo to co tutaj prezentujesz to nic innego jak szybka wrzuta ( na od... i zrobiona bardzo dawno temu.) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...