Sato Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Witam serdecznie, jestem szczęśliwym posiadaczem VW Golfa mk2 Jak jeszcze nie miałem auta to juz kupiłem skrzynie i wzmacniacz by było od razu do włożenia do auta Co tu będe dużo pisał, czas na zdjęcia Ogolnie autko prezentuje się tal A teraz co do kwestii audio Początkowo grał u mnie JBL GT5-12 ze wzmakiem Magnat HQ44 Teraz Magnat HQ44 napędza przedni zestaw odseparowany ALPINE SPG-17CS. Poźniej przyszedł czas na zmiane wszystkiego.Zakupiłem radio ALPINE 9887r.I postanowiłem dalej ładować się w głośniki JBL ale teraz w p1222 I zakupiłem wzmak MAGNAT RX MONO 2kw Aktualnie wszystko wygląda tak: I od razu był robiony pomiar A tu krótki filmik : Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No fajnie: pochwaliłeś się sprzętem (przynajmniej częsciowo), pokazałeś ekranik miernika, a gdzie instalacja? Dla jasności - instalacja to coś więcej niż wzmaki ze skrzynią ciepnięte w bagaju i oplecione puszczonymi luzem kablami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sato Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 W takim razie dodam jeszcze że kabel zasilajacy monoblock 21mm2 ofc , przewod sygnalowy pro ofc Level-2.A wzmaka na przod zasila 16mm2 cca.Wszystko to idzie tylko z aku pod maską. Napięcie jest słabe podczas grania ok 10V i muszę jeszcze zainwestować w dobry aku, ale to juz spory wydatek. Przednie drzwi wygłuszone matami Dynamat. I od razu mówie że nie jestem bardzo obeznany w tym dlatego założłem tutaj temat żeby zaciągnąć informacji co do podłąćzeń i całej instalacjii CA, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quinix Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 140dB i 10V21mm2 ofc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sato Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Przy dobieraniu okablowania powiedziano mi właśnie że jak narazie do tego sprzętu wystarczy właśnie zestaw Hollywood PRO-44 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 I od razu mówie że nie jestem bardzo obeznany w tym dlatego założłem tutaj temat żeby zaciągnąć informacji co do podłąćzeń i całej instalacjii CA,To w pierwszej kolejności poczytaj faq Nazara, później porównaj to czego się dowiedziałes z tym co masz w aucie i tym co próbujesz pokazać zakłądając temat. Pośpieszyłeś się bardzo mocno zakłądając temat w tym dziale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No 10 V to bardzo mało, żeby wzmacniacz kiedyś nie zaświecił na czerwono... Ja bym o aku nie myślał, tylko raczej na początek alternator z diesla G3 załatwił chociaż te 120 A, albo z VR6 180 A, następnie zajął się drutami, bo 21 mm2 to niewiele. Raczej spawarka 50 mm2 do bagażnika dla bezpieczeństwa. Reszty nie komentuję, bo oprócz zdjęcia pudła, to instalacja nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zauważ, że instalacje w tym dziale prezentuja jakikolwiek poziom, wyzszy lub nizszy z racji roznego budżetu, ale kazdy zakladajacy tu temat stara sie aby miało to rece i nogi. Wróć kiedy troche to ogarniesz bo to co tutaj prezentujesz to nic innego jak szybka wrzuta ( na od... i zrobiona bardzo dawno temu.) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi