Skocz do zawartości

Autodetaling kuj.-pom. jaka firma?


dreadlook
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Z racji tego, że lakier na moim aucie nie należy do najlepszym, zadbanych chciałbym dać go w ręce fachowców. Chodzi o to, że kupiłem go z nalotem (raczej od lakieru bezbarwnego nanoszonego podczas malowania nadkoli tylnych) na dachu, zderzaku tylnim i trochę na nadkolach. W dotyku jest to matowe (miałem też na szybie - bardzo mocne tarcie rozpuszczalnikiem nitro poskutkowało, jednak boję się robić to samo na lakierze). Chciałbym aby ktoś się za to zabrał i doprowadził do stanu. Auto to Fiat Stilo 2001r. 3D.

 

Znacie jakieś firmy lub fachowców/fachowca z kuj.pom. godnego polecenia? Ile taka usługa może kosztować (liczę na coś do 500zł)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie to czytaj, edukuj się i proboj sił samemu :P

 

odradzam nie próbuj samemu jeśli nigdy nie miałeś doczynienia z maszyną polerską i pastami do polerowania aut siedzę w tym od kilku dobrych lat i wiem co nie co na ten temat.

 

Ile taka usługa może kosztować (liczę na coś do 500zł)?

 

w tej kwocie spokojnie ci to ktos ogarnie ale powiem tak zależy w jakim stanie jest całośćlakieru bo to ważne. Jeśli ci ktoś zrobi kilka elementów a reszta zostanie bez ruszania to może być mega różnica w kolorze zależy jeszccze jaki kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dradzam nie próbuj samemu jeśli nigdy nie miałeś doczynienia z maszyną polerską i pastami do polerowania aut siedzę w tym od kilku dobrych lat i wiem co nie co na ten temat.

JESLI ZACZNIE OD CZYTANIA A NIE OD ZAKLADANIA TEMATU TO OGARNIE TO BEZ PROBLEMU... BEZ JAJ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JESLI ZACZNIE OD CZYTANIA A NIE OD ZAKLADANIA TEMATU TO OGARNIE TO BEZ PROBLEMU... BEZ JAJ...

 

Mastah22 widziałem niejedno auto po pseudo polerce (zreszta już wrzucałem fotki w innym temacie jak wyglądało) zrobionym przez kolesia co mówił że zna się na robocie a jak zobaczyłem auto jak klient przyjechał do mnie to ręce mi opadły. Nie jednemu się wydawało że to takie proste jest dopóki nie wziął maszyny do ręki i np przepalił lakier :). Nie mówię że jestem najlepszy ale do tego trzeba mieć to coś i szybko można wychwycić jeśli kogoś szkolisz czy to ma czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JESLI ZACZNIE OD CZYTANIA A NIE OD ZAKLADANIA TEMATU TO OGARNIE TO BEZ PROBLEMU... BEZ JAJ...

Na kosmetykaaut.pl czytałem bardzo dużo, tam też zakładałem taki temat - jednak nikogo nie polecili. Sam się za to nie wezmę, czytanie to jedno a praktyka to drugie.

 

s-plus dobrze robi swoje ale znacznie większa kasa..

Zadzwonię i zapytam. Masz może obeznanie, widziałeś auto, które robili?

 

Kolor auta to ciemny granat :)

http://www.otofotki.pl/img23/obrazki/pr213_317732_499016413464362_2011481767_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na tych fotkach zupełnie nie widać efektu zrobionej polerki autka po mojej pracy świecą sie jak psu jajca :) niektórzy klienci to sie nawet czasem pytają czy to ich auto czy sobie jaja robię wrzuce jakieś fotki wieczorem to sami ocenicie.

P.s. Dreadlock co do twojego autka to fajnie by wyglądało po polerce bo ciemne kolory dużo lepiej wyglądają po odnowieniu lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupiłem swojego to tez polerke robiłem to różnica była kolosalna i po pól roku nadal się świeci jak psu jajca :D

 

Od siebie dodam ze używam kompletnego systemu 3M łącznie z politurą z woskiem dlugotrwale zabezpieczających czyli łącznie 3 past i efekt na czarnym kolorze - łeb urywa :wink:

 

Polecam każdemu kto się w to bawi, tanie nie jest ale zayyyyyebiście skuteczne :D

 

http://imageshack.us/a/img528/1617/signumm.jpg

 

Mam gdzieś zdjęcie przed i w trakcie oraz zbliżenia kółek i blinków przed i po.( po polerce nie ma pod swiatlo zadnych kólek jest po prostu lustro :D ) ale jestem w trasie teraz i jest kłopot.

 

Ale pogladowo to tez myśle wystarczy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam ze używam kompletnego systemu 3M łącznie z politurą z woskiem dlugotrwale zabezpieczających czyli łącznie 3 past i efekt na czarnym kolorze - łeb urywa :wink:

 

Polecam każdemu kto się w to bawi, tanie nie jest ale zayyyyyebiście skuteczne :D

 

3M jest bardzo dobra pastą ale ja używam jeszcze lepszej angielskiej firmy AUTOSMART efekt jeszcze lepszy niż po 3M

 

p.s. moja ex Astra z 99 roku kilka lat temu niektóre nowe auta nie świecą się tak jak ta moja DEMO Astra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz nie siedzę już troszkę w branży i i jestem nie na czasie :wink:

 

Nie pobowałem tej co piszesz. A cenowo półka 3M czy droższa?

 

Chociaż i tak mam jeszcze po pól litra każdej z systemu 3M i tylko jeden samochód + 2 motory więc zanim te wykorzystamy to jeszcze długo zejdzie. Prędzej się skisną :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tańsza od 3M-a . Może następnym razem spróbuje chociaż mam sentyment jakoś do 3M nie tylko jeśli chodzi o pasty tylko o wszystko co produkują. Jakoś dla mnie ta firma jest takim synonimem jakości :wink: po prostu jeszcze mnie nie zawiodła.

 

Ja muszę poszukać tych swoich fotek przed-po bo tez fajnie jest widać różnice i zasadność dobrej polerki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie zaciekawileś tym produktem. Muszę pogooglowac troszkę.

 

Dreadlook - pomógł bym ci bardziej ale ja tez trochę daleko a i czasowy tez nie za bardzo bo całymi miechami za miedzą siedzę.

 

Ja napewno jakbym miał 500 na to przeznaczone to pewnie bym kupił sobie polerke wolnoobrotowa za jakies 250-300 pln i do tego jakaś paste 2komponentowa 3M lub ta co kolega kepke_23 poleca i pobawilbym się sam.

 

W 500 pln byś się spokojnie wyrobił.

Jak z głowa do tego podejdziesz to i problemów tez sobie nie narobisz. Chyba ze jesteś jak ja to mówię 0/1-kowy ( czyt. Zerojedynkowy czyli albo 0 albo na maxa i nic po środku ) to się raczej do tego nie zabieraj. Jeśli posiadasz odrobine finezji i delikatności a już w ogóle jak myślisz przy robocie to dasz sobie rade sam. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napewno jakbym miał 500 na to przeznaczone to pewnie bym kupił sobie polerke wolnoobrotowa za jakies 250-300 pln i do tego jakaś paste 2komponentowa 3M lub ta co kolega kepke_23 poleca i pobawilbym się sam.

 

W 500 pln byś się spokojnie wyrobił.

 

powiem ci że polerka za 250-300pln sorki ale to nie może być dobra maszyn polerska ja sam ma 3 maszyny polerskie 1. firmy Rupes kosztowała na nasze 1400pln z regulacją obrotów, 2. włoska Felisatti PA20 bez regulacji kosztowała 1000pln i 3. nie pamietam firmy praktycznie nieużywana leży gdzieś kosztowała jakieś 700-800pln. Moja taka rada jeśli się tego nie robiło nigdy to nie próbuj tego na swoim aucie bo można narobić więcej szkód niż dobrego lepiej jeśli ktoś chce spróbować własnych sił potrenować na jakimś starym aucie ta jak robiłem to ja 1 auto do treningu to było Audi 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...