Skocz do zawartości

Zestaw do szybszych rytmów


P!t3R
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ache ty masz wypaczone - pojęcie szybkości, kicka itp na wooferach :)

 

No co Ty fandzolisz.

A wiec chodzilo mi dokladnie o to, ze jak woofer jest za nisko pociety/drzwi sa zyebane/empeczi jest kiepskiej jakosci/wzmak nie domaga/ch*j wie co jeszcze to najlepszym rozwiazaniem jest odciazyc woofery wyzszym HPFem/wiekszym zboczem :) Mamy wtedy szanse wyciagnac z wooferow wiecej kicka i automatycznie oczywiscie zmniejsza sie ilosc basu. Reasumujac: jezeli glosniki z przodu w drzwiach (tzw. woofery) graja zbyt nisko - strzelam 35 Hz przy odpowiedniej glosnosci to dla mnie robia sie wolne i ciagnace :D I do tego przewaznie charcza i pierdza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem. Ile osób tyle opinii, ale o to tu chodzi. Padła jeszcze propozycja wooferów udim prox m6. Co sądzicie na ich temat?

 

Tak sie sklada, ze tez je mialem :D Bardzo dobry woofer, w sumie troche zaluje ze sprzedalem.. Bardzo dobry kick, basowo tez gra na przyzwoitym poziomie i do tego na prawde w ch.j srednicy :) Jedyny minus to cena :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wybór raczej padnie na prox m6 na woofery. a co sądzicie o neo29 jako tweeter do nich? i jaki wzmacniacz polecacie? chciałbym jakąś 3lub 4-kanałówke ponieważ mam mało miejsca na instalacje. Myślałem nad xtant 603x, dls a5 i prox 500.24 lub ewentualnie prox 840.4. Do tego dojdzie w niedalekiej przyszłości jaki sub max 10 cali z racji małego bagażnika. A i jeszcze mam pytanie odnośnie jednostki głównej. Wszyscy sugerują wymianę kenia, którego teraz posiadam. Chciałbym, żeby miało bursztynowe podświetlenie i czarną obudowę. Z tego co czytałem do tego pasowałby alpine 9833r. Macie ewentualnie jakieś inne pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nowy Clarion 702 na swoim pokładzie ma wszystko zwrotnice oraz procesor DSP idealne do aktywki a cena jeszcze fajniejsza 900zł robi naprawdę wrażenie.

Co do wzmacniacza ja osobiście kupił bym Helixa z serii A lub P

Co do wysokiego tonu NEO 29 jest to SS wiec mi one się nie podobają.

 

Italiano, masz może bezpośrednie porównanie 2,5T do UP 2,5T?

Sorry za OT

Dego ma tylko Upgrade 2,5T chyba że kolego chce porównać z DLS.

Dego dla mnie najbardziej prawdziwy wysoki ton w kwocie do 1200 zł a kosztuje 700zł choć bardzo fajny jest równieź RS 801 Helixa w podobnej cenie.

Kolego P!t3r Czytałem że jesteś z Lublin więc odezwij się do kolegi Jaro z Zamościa i posłuchaj jego Leona naprawdę robi wrażenie patrząc na to jaki budżet jest w tym aucie.

Warto trochę posłuchać zanim się wyda kaskę i to nie małą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Dego Upgrade 2.5T jest najlepszym wysokim Tonem do 1200 PLN nawet kosztujący 700 PLN, dodam dla przypomnienia ze w tej samej (podobnej) cenie jest PHD AF Pro 1.C . Ja sie do porownania nie bede zabieral ale kilku (bardziej doswiadczonych kolegów) jesli zechce może to zrobić, Raadek mial do czynienia z Dego (ale szybko je sprzedal) z PHD tez sluchal ba nawet robil mi system 2 drozny na pasywnych zwrotkach to porownanie ma, Adamu tez u mnie sluchal tweeter'ow PHD mozliwe ze i Dego sluchal rowniez, lklukasz tez robil mi zwroty do 3 drog to PHD zna, czy sluchal rowniez Dego? nie wiem, moze, Wolf takze sluchal PHD i mozliwe ze Dego rowniez...... . Jak sie chlopakom bedzie chciało to może cos skrobną także jednoznaczne opinie o tym ze cos jest lepsze od drugiego nie sluchajac innych w dane przedziale sa daleko przesadzone. Ja nie sluchalem Dego ale sluchalem wiele innych setup'ow i gdyby nie obecne ktore (posiadam) to z powrotem wrocilbym do PHD bez 2 zdan, nawet majac do dyspozycji 2 razy drozszy tweeter w tej samej cenie co PHD.

 

Jesli jeszcze bury22 nie sprzedal prox'a 840.4 bo cena w ktorej sprzedawał byla wrecz śmiesznaa piecyk daje rade i nim bym sie faktycznie zainteresowal, z innych to faktycznie DLS A5, xtant 603x (chyba balcer ma jeszcze mojego na sprzedaz - bardzo milo wspominam ten piecyk z DLS'em RW10 (2ohmowych) bardzo zgrany duecik

 

Tylko jak sie zastanowic i myslisz na zmiana radio czy to w/w Clarion czy ALpine 9833r to az sie prosi na początek aktywka a pozniej jak fundusze pozwola to oddac komus zeby zrobil konkretna pasywke to ja bym nie ograniczal systemu od poczatku bo kupujesz inny woofer inny tweeter i na 3 kanalowym wzmaku musialbys od razu robic pasywke lub podlaczac losowo dobrana zwrotką a tym sposobem zabijesz mozliwosci przetworników i bedzie wielkie rozczarowanie. I fakt zastanowil sie nad jednym wzmakim jesli nie masz tyle miejsca ale moze DLS A7 sie zmiesci. Wzmak bardzo rozwojowy pozwala podlaczyc caly system 2-way + sub aktywnie i opcji konfiguracji masz w cholere i jeszcze troche. Takze A7 tez wzialbym pod uwage i to bardzo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście szkoda było by czasu na walkę z pasywką tym bardziej że nie słyszałem ogarnietego auta na pasywce oprócz Pawła Xantii, więc mi szkoda czasu ale jak ktoś ma ochotę niech walczy.

 

A co do Dego jest to nie tylko moja opinia lecz kilkun innych doświadczonych kolegów, w/w głosnik jaki i Dego Master mają wielu przeciwników ponieważ grają okrytnie bezpośrednio co dla mnie jest sprawą najistotniejszą.

Są poprostu prawdziwe. I ze swojego doświadczenia wiem że jest nie wiele osób co lubi takie otwartego grania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak ma Pawel w Xantii faktycznie w ciagu doby nie ogarniesz, ale mozna zrobic podzial pasywny z uwzglednieniem czasów z radia dla mnie takie granie zdecydowanie przyjemniej sie slucha niz czystą aktywke. Fakt zeby mieć dobra pasywke trzeba miec dobrego stroiciela najlepiej na miejscu z łatwym dostepem do niego. Przy aktywce o tyle masz łatwiej, ze czesciej mozesz mieszac sprzetem i kazdy troche ogarniety w odsluchach moze pomoc pokrecic gała i cos wymodzic, tylko dla mnie dzwiek z aktywki nie wiem czy potrafie to opisac ale jest taki jakby suchy, brak mi tej plastycznosci, ktory jest w pasywkach. Poza tym jesli juz podchodzic do pasywki to tylko wtedy (jesli sam nie umiesz tego zrobic tylko zlecasz komus) jesli masz zamiar danym samochodem pojezdzic dluzej a nie w przyszlym roku zmieniac i musisz juz miec okreslony sprzet, ktorego tez za chwile nie zmienisz. Sam obecnie jezdze z aktywką i nie powiem jest to wygodna opcja, ale dostanę ostatnia brakującą czesc układanki to jak tylko fundusze pozwolą od razu zabieram sie do pasywki z czasami bo dla mnie brzmi lepiej poprostu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...