bogus1984 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Cześć jest może jakiś człowiek na Forum, żeby znał się na mechanice, starych dieslach Mercedesa - chodzi o silnik 2.4 d, 72 KM, silnik ten siedział w beczkach i wielu dostawczakach. Problem dotyczy założenia pompy paliwa i odczytaniu, a raczej ustawieniu wału na znak 0T - gdzie ten znak powinien się znajdować ? Do odczytu jest takie ucho, tylko jest tam okrągłe okienko, a nieco dalej taka jakby strzałka - nie wiem dokładnie jak to nazwać. Gdzie powinien znaleść się 0T - w tym okienku, czy dalej, przy tej niby strzałce, kresce ? Założyłem pompe, ale żadna regulacja ani w jedną ani w drugą stronę nie sprawia prawidłowej pracy silnika Kopci tak niesamowicie niebieskim dymem i tak żrącym, że można się udusić Normalnie się przytrułem. Znaki na pompie wiem jak się ustawia,ale gdzie ustawić znak na wale ? Jakby ktoś posiadał taką wiedzę, to proszę o pomoc... Pytałem na forum Mercedesa, ale zero !!! pomocy i jakiejkolwiek odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 widocznie na zlym forum pytales ;) wejdz na to ktorego adres mam w profilu i poszukaj, jak nie znajdziesz to pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Niebieski dym jest wynikiem spalania oleju przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 widocznie na zlym forum pytales ;) wejdz na to ktorego adres mam w profilu i poszukaj, jak nie znajdziesz to pytaj Właśnie na tym i nic...Niebieski dym jest wynikiem spalania oleju przecież.Jak na auto z takim przebiegiem ubytek oleju był bardzo mały, chodzi mi tylko gdzie ustawić 0T podczas zakładania pompy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Właśnie na tym i nic...nie uzupelniles profilu, nie przywitales sie + temat zalozyles w malo popularnym dziale ;) ogarnij to a ja postaram sie zadzialac aby ktos Ci pomogl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 No kto jak kto;) Jak nie dasz rady odezwij się bo odnalazł się mój szpenio od dresików ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Trochę poszperałem i znalazłem skan ustawiania pompy i okazuje się, że nie ma być 0T na znaku, a na 45 stopni Ja ustawiałem na 0T na tym uchu stałym i znaki na pompie i normalnie dym nie do opisania Ja jestem zawzięty, jutro od rana będę atakował, jak będę zmuszony do kapitulacji, odezwę się na 100 %, bo to staruszka "kaczka", która musi jeszcze parę $$$ zarobić ale silnik i jego wykonanie, niezawodność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Trochę poszperałem i znalazłemchciec to moc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Tylko zastanawia mnie, że w skanie z "sam naprawiam" jest ustawić koło pasowe na 45 stopni na znak, a w innych tematach piszą że 24 stopnie przed 0T, gdzieś się przewinęło, że 15 stopni No nic, atakuję - ustawię na 45 na kole pasowym, pompa na znaki, składam i musi być jako tako resztę będę kręcił pompą na tych fasolkach do regulacji Nadal potrzebna pomoc Ustawiłem zgodnie z "sam naprawiam", czyli koło na 45 stopni, pompa na znaki, odpalił, kopci na czarno i dość konkretnie, zmiana kąta pompy nie przyniosła skutku - brak wolnych obrotów i kopcenie Kolego Szafa, da się coś zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 dostales odpowiedz na forum mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Szybko się nie poddam i oczywiście idę próbować ;) No niestety poległem Nic nie dała zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu (było na 45, 24), całkowity brak wolnych obrotów kopcenie, dobrze, że odpalił, we wtorek trafi do warsztatu, bo ja mam już tak ręce usmolone, że przez miesiąc ich nie doszoruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.