raven42 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam ponownie, posiadam wzmacniacz JBL GTO 14001 i Kickera 15' L7 , + Wzmacniacz Mac Audio mpx 4000, problem polega na tym że ten sprzęt chyba spokojnie bierze więcej niż 120 Amper, natomiast alternator ma tylko 75 Amper, do tego dochodzi reszta urządzeń w samochodzie, dodam jeszcze ze nie posiadam klimatyzacji.Sprawdzałem na Allegro i nie widziałem tam mocniejszych alternatorów do mojego modelu, co proponujecie?Mam dwa akumulatory ( bez kondensatora ) 1 to centra 45 ah pod maską ( większe pod maskę nie wchodzą ) a 2 to Hollywood spv 20 ah.Dołożyć jeszcze jeden akumulator? Wiem że nie doładuje na tym jednym altku ale chociaz sprzetu nie spale Doradzcie mi czy mam dołożyc drugi alternator ( nie posiadam klimy więc miejsce powinno być ), czy wymienić ten na zupełnie inny od jakiejs innej hondy ( niekoniecznie civic ) i trochę zmodyfikować mocowanie w seryjnym miejscu?Czekam na wasze propozycje.Ile Amper moze w przyblizeniu pobierac ten sprzęt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Osobiście wolał bym 1 sztukę, przynajmniej w moim przypadku zrobić mocowanie, to nie kłopot (trochę stali, spawarka, wiertarka, gumówka) Jakieś 150 A by było ok, tylko nie wiem jakie były najmocniejsze altki (w Legend, Odyssey, może w jakimś nowszym Accordzie) ale oczywiście jak by się miejsce znalazło, to można dołożyć 2 sztukę 75 A. Myślę, że znalazł byś jakiś mocny altek np z Nissana (przełożyć ew. koło pasowe, jak by nie pasowało, to też moment). Ja w Sunny dopasowałem zamiast 70 A serii, z Nissana Note - 120 A i prądu było w sam raz i na audio i na pozostałe odbiorniki. Z nowszych aut przeważnie są sporo mocniejsze altki, więc najlepiej podjechać na jakiś auto-szrot i rozejrzeć się za czymś pasownym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubyBASS Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 ja do rovera 400 wsadzilem w oryginalne miejsce altek od jakiegos mercedesa ale po 2005 r bosh120a i obylo sie bez zadnych przerobek, ale wszedl na stykus na oryginalne uchwyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Przypuszczam że 120 też będzie mało. Muszę zobaczyc jak przychodzi pompa od klimatyzacji w hondach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubyBASS Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 pompe masz pod alternatorem ale jak nie masz klimy to miejsca masz od groma na jakikolwiek altek tylko kwestia uchwytu zostaje. Jak chcesz miec wiekszy alternator jak 120a to musisz pomyslec juz o szerszym pasku a co za tym idzie i rolki napinacza i kola pasowe tez do wymiany bo pasek standardowy (5pk) nie ma sily przeniesc wiekszego obciazenia jak 120a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 na sto procent jest pod alternatorem? Patrzyłem tam i za duzo miejsca to tam nie ma. Przed chwilą dowiedziałem się że pompa od klimy jest pod pompą od wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubyBASS Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 tak masz racje. nie zauwazylem ze masz silnik hondowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Na innym forum doradzili mi abym nie dokładał drugiego altka tylko wymienił ten na mocniejszy. Pomożecie mi taki znaleźć? Nie musi idealnie pasować w fabryczne miejsca, ważne żeby był w miare podobny do tego co mam tylko że mocniejszy, temu kto mi pomoże piwo wyślę pocztą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Odświeżam temat.W tamtym tygodniu przyszedł do mnie kondensator Hollywood 6F, i mam dość spore spadki napięcia na odpalonym dzisiaj spadło mi do 11,3 V.Było to przy piosence Three 6 mafia - late night tip.Co proponujecie? Przewody mam wszystkie dość grube, jedynie od alternatora do akumulatora + jest trochę cieńszy, ze względu na ciężkie dojście nie został wymieniony.Czekam na wasze propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 wymień altek na mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 wymień altek na mocniejszy.x 211,3 V to mocna bida. Piszesz, że 120 A to też mało, a ja powiem, że 120 to nie 75A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Pomóżcie mi znaleźć jakiś alternator. Stawiam piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Słuchaj tu masz z Nissana Note Boscha zdaje się jak dobrze widzę 150 A Zadzwoń do człowieka i zapytaj o rozstaw mocowania i z japońca powinien pasować, najwyżej zmienisz kółko pasowe.http://allegro.pl/alternator-nissan-note-1-5-dci-103-km-i2328315279.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 u mechmana masz do wyboru, do koloru: http://www.mechmanhighoutputalternators.com/shop/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid WM Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Przede wszystkim "stań na głowie" i wymień na grubszy przewód alternator-> aku. W japońcach to wielki ból. W mojej toyocie te połączenie zabezpieczone jest serynie bezpiecznikiem 100A, altek 70A, a przewody to śmiech na sali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Ze względu na ciężkie dojście dokładam drugi przewód (x2 grubszy) i prowadzę go do puszki z bezpiecznikami i z tej puszki do akumulatora.Muszę jeszcze sie przyjrzeć jaki jest tam bezpiecznik bo jeśli jest np 100 A a dołożę mocniejszy alternator to moze nie wytrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.