Skocz do zawartości

VW Golf mkIV


powieff
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Dzisiaj w końcu, po prawie półrocznym zbieraniu gratów udało mi się zamontować wszystko.

Już gra, jednak nic jeszcze nie ustawiałem, gra to na default'owych ustawieniach.

Auto Golf mkIV 3d

 

 

Na daną chwilę wygląda to tak:

HU Kenwood BT61u

przód tweetery i zwrotnice od Rainbow SAX 265.25

woofery Sinuslive SL165W

wzmacniacz Soundstream 705s

Subwoofer Dynaudio MW180 w zamkniętej

Drzwi zrobione dekarką plus trochę pianki GMS.

 

Wzmacniacz jest w mostku, kanały 1-2 lewy, kanały 3-4 prawy i sub w mono puszczony (nie wiem czy w tym wzmaku to jest bridge czy jak - jest opcja podłączenia w coherent stereo, albo mono)

Za tydzień będę miał Infinity Kappa Perfect 10VQ, także wpadnie trochę niższych częstotliwości, a póki co mw180 nieźle uzupełnia pasmo, jest super szybki (przy jazzie rewelacja, hiphop na żywych instrumentach też ślicznie), jednak jak słucham dubstepu to brakuje mu zejścia

Pierwsze moje spostrzeżenie że tweetery na soft grają jakby przy słabo, nie wiem czy dawać im trochę ognia.

Woofery myślę że muszą trochę jeszcze pograć, przystosować się do środowiska, ale w porównaniu do tego co było oryginalnie, jest niebo a ziemia.

 

Na fotach stan pośredni, na koniec nie wykonałem fotek bo aparat zdechł. I jeszcze trochę bałaganu po zimie się załapało:]

post-7063-0-93868300-1333320933_thumb.jpg

post-7063-0-13068800-1333321029_thumb.jpg

post-7063-0-57638700-1333320997_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin-real

a widzisz tam gdzieś otwory technologiczne:D

http://img0.sprzedajemy.pl/540x405_drzwi-bora-golf-iv-t-990350.jpg

 

ta dekarka to i tak mało daje moim zdaniem sam mam podobną konstrukcję drzwi u siebie cała ta blacha wyklejona matą stp z obu stron + pianka gms 02 i dopiero tak mam spokój z wibracjami, także nie ma bata i tak ta blacha wpada/będzie wpadała w rezonans przy mocniejszym systemie, badz obecnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeca są zaślepione plastikiem :)

O to właśnie chodzi zamiast płacić za gów... dekarę można mieć normalne maty :) (bo dekara suma sum nie jest taka tania w stosunku jakości do ceny) nawet te app czy bole się bardziej nadadzą niż dekara w tym momencie

ale jak kto woli :) Temat setki razy poruszany więc już go zostawiam w spokoju.

Oby cieszyło właściciela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to dekarka, czy to mata typowo pod audio, za zadanie ma usztywnić płaskie połacie blachy. Problem może być w zimę gdy bitum zesztywnieje, jednak ja i tak nie słucham audio w zimę. Zresztą aktualnie miałem ograniczony budżet i chciałem się trochę dowiedzieć o rozbieraniu/składaniu bez uszczerbku dla auta. W przyszłości może i będę zrywał, przynajmniej teraz wiem co i jak i nie muszę prosić o pomoc znajomych :]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hhee dobre :)

kolego z cały szacunkiem ale chyba nie miałeś maty CA w rekach :)

Tak się składa, że miałem. Nieważne, być może guma butylowa, lepiej sobie radzi z wibracjami/rezonansami, tego nie neguję, jednak ja miałem taki budżet a nie inny i zastosowałem dekarkę, przynajmniej poki co. I tak jest lepiej jak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy chwali taką matę jaką założył taka prawda...

Grubość, sztywność porównywalna

ale tu już przeszedłeś samego siebie jak już marcin wspomniał, sam mam w domu rolkę dekarki kupionej w celach jej przeznaczonej i nawet nie myślałem aby zakładać to do auta, grubość butylu jest strasznie mała w porównaniu do np.mat stp silver, a śmierdzieć śmierdzi nie oszukujmy się

także ja nie wiem z jakimi matami matę dekarską porównywałeś :rotfl:

 

ja miałem taki budżet a nie inny i zastosowałem dekarkę, przynajmniej poki co. I tak jest lepiej jak było.

nie lepiej było poczekać przecież maty typowo ca nie są jakieś kosmicznie drogie, dwie imprezy mniej i masz profi maty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy chwali taką matę jaką założył taka prawda...

 

ale tu już przeszedłeś samego siebie jak już marcin wspomniał, sam mam w domu rolkę dekarki kupionej w celach jej przeznaczonej i nawet nie myślałem aby zakładać to do auta, grubość butylu jest strasznie mała w porównaniu do np.mat stp silver, a śmierdzieć śmierdzi nie oszukujmy się

także ja nie wiem z jakimi matami matę dekarską porównywałeś :rotfl:

 

 

nie lepiej było poczekać przecież maty typowo ca nie są jakieś kosmicznie drogie, dwie imprezy mniej i masz profi maty...

 

Porównywałem do mat STP właśnie, a to co piszesz to się kupy nie trzyma. Dekarka jest na bazie bitumu, a te maty do CA właśnie są na bazie gumy butylowej. Maty na bazie butylu są elastyczniejsze, co ułatwia montaż. Grubość jest naprawdę nieznacznie większa w matach CA. A nosa mam naprawdę czułego, jak dziewczyna otworzy gazetę kolorową to nie mogę wytrzymać w pokoju tak śmierdzi ten druk, asfalt to samo, a dekarka niestety, a może stety nie śmierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej było poczekać przecież maty typowo ca nie są jakieś kosmicznie drogie, dwie imprezy mniej i masz profi maty...

Nie wiem dlaczego tak sie uparłeś na profi maty. Jesli kolega chciał dekarke to jego sprawa. A jesli juz tak strasznie jesteś przekonany ze dekarka jest "bee" to możne mi napiszesz jakie różnice w dźwięku systemu wystąpią przy wygłuszeniu dekarką a profi matami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli juz tak strasznie jesteś przekonany ze dekarka jest "bee" to możne mi napiszesz jakie różnice w dźwięku systemu wystąpią przy wygłuszeniu dekarką a profi matami ?

nie chce tu snuć wywodów, bo już jest tyle tematów o matach typowo car audio i budowlanych.

to bym musiał zerwać stp i założyć dekarkę wtedy napisze :rotfl: ale jedno jest pewne napewno drzwi są bardziej "betonowe", bo zastosowaniu profi mat - to akurat sprawdzałem:)

 

Maty na bazie butylu są elastyczniejsze, co ułatwia montaż.

a maty typowo ca nie są elastyczne? zresztą nie wiem jak reszta ale ja i tak zawsze podgrzewam maty dla pewności... wtedy to już wgl aż nadto elastyczna jest:D

 

ja już się więcej nie wypowiadam, bo tu wparuje góra i obaj będziemy mieli po kresce za śmietnik, najbardziej ja :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak ty ale ja sztywność drzwi uzyskał bym w inny sposób.

no to słucham w golfie IV w jaki sposób uzyskamy bardziej sztywne drzwi? (bo to chyba o tym aucie temat i mowa nie o innym...)

zalejesz betonem? :rotfl:

sztywność to takie pojęcie wieloznaczne... pod pojęciem betonowym miałem na myśli pukniesz w blachę, a tam pusty dźwięk tak jakbyś walił pięścią w zbitą masę zmielonego mięsa:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...