dan124 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Po podpięciu prunda i staniu na tych mrozach zgredek kichnął prychnął i grzechocze jak zwykle ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Z tymi dostawami to na spokojnie tak. Na nafto-bazach są różne stanowiska i różne są nalewaki odpowiednio opisane verv-y, v-power, itp Cały pic w tym co zamawia stacja i co leje u siebie ;) . To nie tak że jest 10 stanowisk i na każdym jest to samów.Na warszawę towar idzie z moscisk i Emilianowa głównie. Sporo napędu idzie jeszcze z Małaszewicz (w tym artic). Co do paliwa, jest mało stacji to fakt ale niektóre są co posiadają olej napędowy artic (arktyczny) który ustaloną ma temperaturę do około -32c, -35c U nas wszystkie cysterny na nim jeżdżą i po bliskie beczki które śmigają z mlekiem i cały sprzet zimowy pługi, spychy itp. Nigdy nie było problemy w zimę z powodu napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawa88 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 mam 3 auto... i nigdy jeszcze nie zmieniłem aku na nowe:) chodź nie ma na to regóły... bo mogę kupić kolejny i wytrzyma 2 lata... kiedyś jeden skończyłem w miesiąc. wymieniłem w aucie na nowszy(nie nowy) i po miesiącu założyłem stary... z 8letni. dziś ten aku ma ok 10 lat. sprzedałem auto z nim do kolejnego użytkownika z którym mam kontakt i padł mu ostatnio ale...auto w te mrozy stało nie odpalane wcale. ogólnie od ostatniej próby jakiś miesiąc... więc chyba dziwne byłoby jakby odpalił a co do paliwa... w lubuskim jest chyba najsłabsze... ON tankuję u siebie(verva) i mam spalanie ok 5.4L. tankując we wrześni/ jarocinie mam spalanie ok 4.6 na niby też vervie i też orlenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 najfajniejsze są jak zwykle informacje o spalaniu........ 5.4 ewentualnie 4.6......... no to ja tez podam u mnie spalanie jest w ok. 11L wczoraj nawet 12L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 no to ja tez podam u mnie spalanie jest w ok. 11L wczoraj nawet 12Lno to nie zle...a jaki masz silnik? u mnie ok 9 litrów w takie mrozystandardowo ok 7,5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 No mój do 110 jeżdżąc spokojnie to z 6,5 łyknie Oczywiście komp pokazuje 5,4l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 No mój do 110 jeżdżąc spokojniedrogą osiedlową, żeby mój uśmiech było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Chodziło o przyspieszanie do tych 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianko Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Możesz nie wierzyć ja wiem co mam w bagażniku W moim byłbym passacie aku wytrzymał od 1996 do 2009 Poddał się w środku lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 W moim byłbym passacie aku wytrzymał od 1996 do 2009 Poddał się w środku lata No wiec wytrzymał 13 lat.Mój ma niecałe 9 wiec mam nadzieję ze wytrzyma jeszcze kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra20 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Mój w mrozy, przy 120 na ekspresówce na kompie 8L, w rzeczywistości ok 9L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek50 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 mój Opel Omega pali bez większych problemów przy tych mrozach odpala od pierwszego rozruchu, ale jakieś dwa razy dłużej kręci około 2-ch sekund. spalanie wychodzi średnio 13-14l/100km lpg w zeszłym roku nie miałem podtlenku spalanie PB wychodziło średnio 10,5-11,5l przy mrozach, głównie miasteczko ale i trochę tasy też bywa... kto zgadnie jaki mam motor ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 kto zgadnie jaki mam motor ??a co można wygrac? 1,8-2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 W kwesyi spalania - Alfa Romeo 147 9litrow ON , 100% miasto i raczej krotie odcinki nie wiecej niz 10km , spalanie jak jest cieplo to od 7,5 - 7,9 , pali od tkniecia i poza usterka spowodowana mrozem ( pekl waz od wspomagania ) nie moge powiedziec ze mroz ma jakis negatywny wplyw na auto aku co prawda mam w miare nowy ( okolo roku ) centra Futura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zostaje jeszcze 3.0 v6 no ale chyba jak na ten motor to za małe spalanie podajesz... Ewentualnie 2.5 Pozostaje jeszcze kwestia który to rok.Czy przed FL czy po. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 no to nie zle...a jaki masz silnik? u mnie ok 9 litrów w takie mrozystandardowo ok 7,5l ja wiem czy niezle.... normalnie 2.0 benzyna, nie jezdze muskając tylko gaz, ale tez nie przesadzam, dlatego takie 4,6 czy "cus" to mnie bawi do łez, moje to spalanie w miescie w trasie w ok. 8-8.5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 ja wiem czy niezle.... normalnie 2.0 benzyna, nie jezdze muskając tylko gaz, ale tez nie przesadzam, dlatego takie 4,6 czy "cus" to mnie bawi do łez, moje to spalanie w miescie w trasie w ok. 8-8.5LKolega ma Cytryne 2.0 136 KM w trasie minimum przy 110km/h 7.5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek50 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 a co można wygrac?uścisk dłoni prezesa Zostaje jeszcze 3.0 v6 no ale chyba jak na ten motor to za małe spalanie podajesz... Ewentualnie 2.5 Pozostaje jeszcze kwestia który to rok.Czy przed FL czy po.hmmm a co za różnica ?? czy 2.0 czy 3.0 rocznik też nie ma znaczenia różnice w spalaniu masz w przypadku automatu lub manuala i czy jeździsz po mieście takie jak Wawa czy Łódź, Wrocław to więcej stania a mniej jeżdżenia, dlatego napisałem miasteczko ja mam manuala ;) po za tym omega to ciężkie bydle jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Za Danielem ( tym 124 ), co to tez mu zaniemógł ten dres, mnie życie wciąż "goni" po świecie i tak własciwie mało wiem co sie w swiecie dzieje prócz tego , ze sa zaj mrozy ale, ...mój "dizlojad" wczorajszego poranka odmówił nazwyklejszego odpalenia bo nie zakręcił ...powód, żonka robi nim po 3 km w jedna stronę (a lubi sobie skorzystac z mojego audio ) i sie zwyczajnie nie ma jak naładować. Po dzisiejszych porannych instrukcjach wzięła sąsiada i na kablach rozruchowych uruchomili ustrojstwo i teraz ma zakaz słuchania radia na mrozach i ma jeździc do pracy i spowrotem najdłuzszymi drogami. Poza tym ...oczami (uszami) wyobraźni czuję bardzo "twardego" kicka i ...skacząca nakę wzięła sąsiada ale to jest ...dobreeeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 uścisk dłoni prezesa hmmm a co za różnica ?? czy 2.0 czy 3.0 rocznik też nie ma znaczenia różnice w spalaniu masz w przypadku automatu lub manualaja mam manuala ;) po za tym omega to ciężkie bydle jest.Różnica ogromna bo 2.0 to 4-cylindrowiec a 3.0 to v6 (6-cylindrowiec)Chyba nie twierdzisz ze te dwa silniki spala tyle samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Różnica ogromna bo 2.0 to 4-cylindrowiec a 3.0 to v6 (6-cylindrowiec)Chyba nie twierdzisz ze te dwa silniki spala tyle samo? Kwestia w jakich warunkach , jezeli bedziesz chcial jechac z ta sama dynamika omega 2.0 ktora nie jedzie i 3.0 ktora juz jako tako sie odpycha to 2.0 bedzisz muail mocnioej krecic co wplynie na spalanie , w trasie mocniejszy silnik z innymi przelorzeniami np. na 6 biegu moze spalic tyle samo lub mniej niz slaby silnik przy tej samej predkosci z piecio biegowa skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Kwestia w jakich warunkach , jezeli bedziesz chcial jechac z ta sama dynamika omega 2.0 ktora nie jedzie i 3.0 ktora juz jako tako sie odpycha to 2.0 bedzisz muail mocnioej krecic co wplynie na spalanie , w trasie mocniejszy silnik z innymi przelorzeniami np. na 6 biegu moze spalic tyle samo lub mniej niz slaby silnik przy tej samej predkosci z piecio biegowa skrzyniaZgodzę się z tobą w 100% .Myślę tylko ze piszemy tu o silnikach w dobrej kondycji W moim przypadku 6 bieg zaczyna być oszczędny dopiero przy 130-140 km/h wtedy dopiero spada spalanie na kompie.Więc do spokojnej jazdy nawet nie używam 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek50 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Kwestia w jakich warunkach , jezeli bedziesz chcial jechac z ta sama dynamika omega 2.0 ktora nie jedzie i 3.0 ktora juz jako tako sie odpycha to 2.0 bedzisz muail mocnioej krecic co wplynie na spalanie , w trasie mocniejszy silnik z innymi przelorzeniami np. na 6 biegu moze spalic tyle samo lub mniej niz slaby silnik przy tej samej predkosci z piecio biegowa skrzynia i wszystko w temacie ;) a jeszcze na chwilę wracając w temat odpalania i wytrzymałości akumulatora, trzeba pamiętać że niema akumulatorów bez obsługowych warto raz na rok zajrzeć do niego i sprawdzić stan elektrolitu, już nie wspominam o tym że jak już aku wyjmiecie z auta to warto by było go umyć z zewnątrz. Teraz padną pytania dlaczego, elektrolit jak każdy kwas podczas podawania prądu np. z alternatora powoduje zjawisko tak jakby "wrzenia" a gorące cząsteczki parują, plastik mimo swej nieprzepuszczalności cieczy, przepuszcza pojedyncze cząsteczki które osiadają na zewnętrznej obudowie akumulatora. Możecie kiedyś zrobić taki test wziąć miernik w łapkę ustawić pomiar na najniższą wartość, jeden koniec miernika przyłożyć do "+" i drugi do obudowy akumulatora. Powiem tak, byłem zdumiony wynikiem !! Wykonując proste zabiegi konserwacyjne można przedłużyć życie akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zostaje jeszcze 3.0 v6 no ale chyba jak na ten motor to za małe spalanie podajesz ee tam, ja mam 3,2 i teraz, zimą podaje równe 11 litrów po mieście /100 km. Wzrosło średnio o 1,2 litra, porównując wynik z grudnia. Najfajniej jak go odpalałem - zwykle latem, jak go odpaliłem, to miał przez pierwsze sekundy pobór 3 litry/h, potem schodził do 0,9 l/h. Teraz jak go odpalam, to przez 10 sekund pobór wynosi 10 litrów , i tak sobie spada powoli, aż dojdzie do 2,5 litra. Dopiero jak motor złapie solidną temperaturę,spada do 1,3 l/h.a sądzę, że kolega ma V6 i strzelam, że jest to X30XE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Siostra ma astre II 2.0 Di(esel) z 1999r i aku jest od nowosci. Jest bezobsługowy bo w żaden sposób nie można dostać sie do korków. Nie ma ich pod rzadna przykrywka, naklejka czy cuś - korków porostu nie ma wiec jest bezobsługowy:) Poki co jeszcze daje rade. Nie ma reguły na akumulatory. Zapa w swoim benzyniaku woziłem 2 lata i padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.