Skocz do zawartości

Passat B5 kombi...


bartas204
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ile tego prądu na audio oszczędzisz? "kropla w morzu potrzeb"

 

W klekocie w serii masz już spory, możesz bawić się w dokładanie drugiego altka, możesz dołożyć drugi aku, możesz dopasować coś mocniejszego z innego auta (choć na wolnych obrotach i tak dużej różnicy pewnie nie będzie), albo wywalić to dziwadło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie dzieki butli i kompresorom juz nie masz miejsca, co Ci zalezy dorzucic 2-3 zelowe aku na bufor... Ale wtedy elektrownia jest do przebudowy i 180a minimum... Jak sie bawić to sie bawić, nie ma półśrodków... Na aira było i to nie mało to dlaczego oszczedzac na CA? Kurde nie badz jak 90% VAG'owców, wyglad ok ale CA na sztuke bez przemyslen i z allegro...

może ktoś z etki podać numery alternatorów które bd pasować i bd dawać więcej mocy ? Pozdrawiam Bartek

No i ewidenty przyklad rodem z forum VW... W ASO beda wiedziec... Moze sie nie narobisz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie badz jak 90% VAG'owców, wyglad ok ale CA na sztuke bez przemyslen i z allegro...

teeee nie tylko VAGowców

No i ewidenty przyklad rodem z forum VW

tam by taki temat poleciał :)

moim zdaniem ori altek da rade,w końcu cały czas pompka chyba nie chodzi...może wystarczy radio ściszyć jak sie podskakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisałem o oszczędzaniu, dlatego się pytam, żeby to wszystko było zrobione jak należy.

Mam alternator 90A , są 120 i 130, na allegro nie widzę 130 do afna, więc zamówię 120A, wsadzę nowe łożyska regulator napięcia i zobaczę jak to będzie działać.

Miejsca na żelowe brak. Bagażnik musi wyglądać, żeby móc otworzyć go i pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez zobacz jaki typ alternatora masz i dobierz z oferty 4start sobie i takiego szukaj używanego lub nowego w dobrej cenie. Wymiary podane w notkach katalogowych są, zazwyczaj 130 jest takiej wielkości jak 90 +/- 1,5mm na całości wymiarów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa takie kompresory mam :

http://images46.fotosik.pl/1500/e0afb585eaf6f88dm.jpg

Nie cały czas, ale często, bo im więcej w butli to oczywiście szybciej chodzi, więc staram się w butli mieć cały czas powyżej 11. Alternator dużo nie kosztuje, a powinno to lepiej wszystko śmigać. Słyszę przecież, jak dodaję gazu to kompresory od razu mocniej chodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie pisze ile prądu ciągnie...można pomierzyć...lub google może coś wiedzą

masz blisko do cigacic tam podobno jest mega duzy sklep z rozrusznikami i altkami...podjedź podpasuj mocniejszy

 

chyba ze 60-76A jak tam pisze a to duzo jak są takie dwa...wtedy altek 120 może być mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedz do czego Ci tyle prądu?

AIR tyle pobiera?jeśli tak to ile i czy cały czas?

 

X2

 

Dokładnie to samo mnie nurtuje. Przecież mając AIR używasz go sporadycznie, pomijając zlot, czy jakieś tam walki powietrzne, jeśli uczestniczysz.

A wtedy audio przecież jest wyłączone, no chyba że ma być też przy tym hałas :rotfl: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do takiego klekota wchodzi 120A bo i taki mam, nie polecam Valeo no chyba ze chcesz pozniej walczyc z zrywajacym sie karkasem tj przebicie masy i altek nie dziala. Do mnie Bosh nie pasowal ale w serii w AFNie mam 120A, jak dasz bufor w boczku gdzies schowany to nic sie przeciez nie stanie prawda?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy mi się wydaje, czy te tw są jakoś dziwnie ukierunkowane?

 

Lewy wali w daszek od zegarów aż miło, widocznie panu instalatorowi obce było zjawisko fali odbitej...

Chyba ,że to taki zamierzony zabieg fala z głośnika uderza w daszek, następnie odbija, łapie kąt na szybie i trafia idealnie do pasażera...

Naka siedział parę lat nad Xantią aby uzyskać efekt grania równo prawa lewa strona a tu takie banalne rozwiązanie... :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy wali w daszek od zegarów aż miło, widocznie panu instalatorowi obce było zjawisko fali odbitej...

Chyba ,że to taki zamierzony zabieg fala z głośnika uderza w daszek, następnie odbija, łapie kąt na szybie i trafia idealnie do pasażera...

Naka siedział parę lat nad Xantią aby uzyskać efekt grania równo prawa lewa strona a tu takie banalne rozwiązanie... :rotfl:

dzięki audiofilu za poradę, ale nie mam zamiaru teraz tego przerabiać, bo komuś dźwięk odbija się od obudowy wskaźnika, słonecznika, lusterka, głowy kierowcy. Mi odpowiada, jest lepiej niż w seryjnym miejscu , dziękuje, dobranoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki audiofilu za poradę, ale nie mam zamiaru teraz tego przerabiać,

 

W sumie się nie dziwię, jak dowalisz 1,5 KW na sub to i tak mało ważne czy TW gra w deskę czy na lusterko...

Zawsze można spróbować czy przypadkiem ustawienie w wycieraczkę w nogach nie jest optymalne...

 

Ps.Nie napisałem tego wcześniej złośliwie a aby Ci dać do myślenia ,że może sporo tracisz na graniu tweetera ukierunkowanego w dół...

Ty zaś odebrałeś to po swojemu więc... "audiofil" się już nie udziela... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...