Skocz do zawartości

Samochód zabytkowy.


inspire1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opel Monza, VW karmann, Merc W124 coupe to są narazie samochody które biorę pod uwagę. Mają w sobie to coś :P

Tak to jak mercedesy gniją to które nie gniją?

Wszystkie gniją, ale wystarczy trochę o to zadbać i będzie git. A wg. mnie mercedesy dosyć mocno rdza lubi, chociaż to może zasługa naszych handlarzy, naciągnęli padła z przerdzewiałą podłogą bo przeciez mało kto pod spód zagląda, ważniejsza wystawa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwota to 13tyś zły a wy mówicie o w108/109/111/126sec ? Smieszne :)

 

w tej kwocie polecam c123 lub 114/115 do poprawek. A nie myśl że kupisz nie zardzewiałe auto 30letnie do remontu :) albo bierzesz po - ładne, na którym rdza jest pokonana i nie ważne czy to mk1 czy w123 albo kupujesz za grosze rumpla i go remontujesz, wtedy wiesz na czym stoisz. W tym pieniądzu tylko niemce, szczerze mówiąc sumienny remont klasyka niemieckiego na częściach lepszych jakości to kwota rzędu 25tyś zł. Amerykaniec ? Dołóż 40tyś i porozglądaj się za Impale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie kupie nie zardzewiałego, ale wole kupić takie na którym jest trochę rdzy bo ktoś o to zadbał niż kupić z dziurawą podłogą. Kolega kupił kiedyś fajnego merca, w124 chyba i po jakimś tygodniu padał deszcz, jechałem razem z nim i musieliśmy przejechać głęboką kałużę, to do środka naleciało tyle wody, że głowa mała, po zdemontowaniu wykładziny dziura na dziurze.

 

 

 

Najbardziej chodzi mi po głowie, żeby kupić C124, jakoś najbardziej mi przypadł do gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego właściwie w pierwszej kolejności w starych autach patrzy się na podłogę, jeśli chodzi kupienie bazy za 13tyś to spoko, znajdzie się coś ciekawego, ale kwota która trzeba będzie władować w c126 w tej cenie to jest 13x3.

 

Czy mercedes czy opel czy mustang, każdy nie dbany będzie miał dziury w podłodze, to jest dość proste, i tak mercedes w tamtych latach miał najtrwalszą konstrukcję, c124 to jeszcze nie klasyk, chyba że go sprzedaż za 20lat :) Ja bym zdecydował się na w114 jeżeli to ma być projekt długoterminowy, auto z duszą, piękne i coraz rzadsze a i idzie nawet dobrą cenę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł gdzieś wcześniej pomysł na Opla. Commodore, Monza, Senator. Z tym pierwszym MK3 miałem styczność jako mały chłopiec (WOW był szał). Monza jest to "usportowiony" Senator, też kawał monstrum. Z lżejszej konstrukcji od Opla to Manta. Lub Ford Capri, przerabiany na dalekiego krewnego Falcon'a...

 

Życzę wytrwałości w projekcie :super:

 

A wszelkie 126 sec i inne temu daruj sobie, utopisz sie finansowo zanim kupisz coś co ma cztery koła i nie mieście się w worku po kartoflach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...