ostek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Panowie wiem ze jest taki temat przyklejony, napisalem tam swojego posta ale przez 3 godziny nawet jedna osoba go nie przeczytala. Pozwalam sobie zalozyc wlasny temat gdyz zalezy mi na szybkiej pomocy... Zabralem sie za wymiane radia w BMW e46. Bylo zamontowane radio Clariona na mp3, a ja zapragnalem miec orginalne BMW. Po wymontowaniu Clariona, wypialem przejsciowke z kostką ISO z orginalnej kostki BMW. Co ciekawe kostka ISO byla jeszcze polaczona dwoma kabelkami nie odchodzacymi od ori kostki tylko z głębki auta, uciałem te 2 kabelki Teraz efekt jest taki, ze po przekreceniu kluczyka na zaplon z lewego glosnika dobiegają zgrzyty, piski, trzaski. Dzieje się tak rowniez wtedy gdy radio nie jest podpiętę. Proszę o pomoc, co moglem schrzanic, moge porobic zdjecia kostki, tych uwalonych kabli jesli bedzie to pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra20 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Lutownica w dłoń i przylutuj teraz te kabelki na nowo do kostki.Na to nie trudno wpaść.Btw... co Ci przyszło do głowy, żeby ciąć jakie kolwiek kable? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Kable ktore przecialem byly podpiete do kostki ISO, nie do orginalnej kostki. Tej ISO juz nie ma wiec nie bardzo wiem gdzie je przylutowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra20 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 możesz wrzucić zdjęcie jak to wygląda? Tzn zdjęcie ori kostki i zdjęcie tych nieszczęsnych kabli. ile ta kostka ma pinów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woolly24 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Pewnie uciąłeś remote i jeszcze jakiś, tym bym się nie przejmował jeżeli w ori kostce są wszystkie kable. Swoją drogą sprawdź czy poprzedni właściciel dobrze podpiął kable do ori głośników. Domniemam że było w tym samochodzie wcześniej jakieś inne nagłośnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 jutro cykne fotki i wrzuce na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreas Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Albo, kabel do tego głośnika jest gdzieś nacięty.. A co do oryginalnego radia to porażka jeśli chodzi o jakość dźwięku Chociaż nie wiem jak Harman Becker - czyli BMW Professional.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgodnie z zapowiedzią zamieszczam fotki kostki i uwalonych kabli. Jeszcze chcę sprostować... wariuje nie lewy a PRAWY głośnik. Jedno trzaśniecie po przekreceniu kluczyka w pozycji zapłon oraz zgrzyt w momencie rozruchu silnika. Potem cisza Zdjęcie orginalnej kostki BMW, uwalony żółty kabel:http://img59.imageshack.us/img59/5370/36924940.jpg Ponownie kostka:http://img846.imageshack.us/img846/8662/68443203.jpgUwalone kable:http://img851.imageshack.us/img851/5033/20259626.jpg Skeciłem zółty kabel uwalony na kostce z tym luźnym wychodzącym z wnęki na radio. Nie pomogło Czego mogę sie wiecej chwycic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.