Skocz do zawartości

VW Polo 6n2 - strojenie budy


rekos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie nabijać się tutaj

no wlasnie ja sie nabijam...

bo przeciez kazda zmiana w wykonczeniu wnetrza, ilosci osob w srodku bedzie powodowala zmiany rezonansu karoserii...

a robiłes jakies zmiany w tłumieniu np: dorzucajac jakies maty?

no wlasnie chociazby matami obnizamy przeciez rezonans i to znacznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mu o czestotliwosc rezonansowa auta

Dokładnie :)

 

rezonansik się kroi , piękne podbicie dające skok ciśnienia o kilka Decybeli

I o to chodzi

 

Nie mam żadnego wygłuszenia.

Bagażnik to będzie jedna "wielka" skrzynka. Pytanie na jaką częstotliwość ją wyrzeźbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagażnik to będzie jedna "wielka" skrzynka. Pytanie na jaką częstotliwość ją wyrzeźbić.

i tu znowu nielogiczne rozumowanie...

jak mogli zrobic bagaznik na jakas czestotliwosc?

primo - to nie jest docelowo skrzynia pod glosnik wiec nikt tego napewno nie badal

secundo - rezonans wlasny karoserii to wypadkowy efekt uboczny a nie celowy zamiar konstrukotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mogli zrobic bagaznik na jakas czestotliwosc?

 

jemu chodzi o to ze bedzie budowal skrzynie do dB Drag'u zajmujaca caly bagaznik i chce skrzynie BR wystroic na okolice czestotliwosci rezonansowej budy auta co w pewnych warunkach moze poprawic wynik uzyskiwany na Term-Lab'ie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...