Skocz do zawartości

Takie tam różne... :)


greg-si
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 562
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

jak "takie tam - różne" to ja tez ;-)

 

wczoraj delikatnie stunnigowałem jedne ze swoich sluchawek. Wymieniłem fabryczny kabel (byl do uspienia) na Cordial'a CMK209, wrzucony w oplot i koncowka mini-jack Neutrika. Zabawa w reckabling/rejacking trwala ok. 2,5h z małymi przerwami no ale w koncu jest fajniej i brzmieniowo lepiej. 1-sze zdjecie fabryka, drugie po "przerobce".

post-1931-057224600 1279801368_thumb.jpg

post-1931-092590100 1279801420_thumb.jpg

Edytowane przez disaster3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm koles z Czestochowy to ogarnial wzledem probka, cos tam z kompa wyciaga i wgrywa inny eprom czy jakos tak, a zdjecie boost cuta ponoc jest proste bo zamiast 12 trzeba wpisac 0 w tym epromie tyle ze trza miec jakas pierdolke do kompa aby moc wejsc na tego pierdolnika co jest eprom :)

chaotycznie napisane ale bylem 11h na sloncu i mam dosc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś dopieściłem przedwzmacniacz do pomiarów :)

Oczywiście nie obeszło sie bez prób z gitarką:hyhy: Miło mnie zaskoczył, nagranie nie jest najgorsze...

Dla ciekawych fragment, sorki, że w koło to samo, ale patrzyłem na poziom wysterowania, a nie na to co gram :P

 

Zobaczymy jak sie spisze przy pomiarach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja dzisiaj przerzucałem z kumplem M54B28 2.8 200 hp z e46 do e30. W ch. roboty zwłaszcza ze zdjęciem tylnej belki. Wózek z belką zdemontowane, wyszczotkowane i do proszku.

Serwo od 325ix zawitało z nową pompą przerobioną na wspólny układ cisnieniowy dla obu kół przednich + chłodnica z takowego na podwójnym wiatraku ( elektro smigło z kokpitu + włacznik samoczynny na układzie od temp cieczy z E46 ).

Na jutro zostały mi do wstawienia Black Helle, poliuretany i przeróbka wiązki kompa :kijemgo::zdziwko:

Na poniedziałek klatka do wspawania.

Edytowane przez Karolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo ruszam z pół własnym projektem :P. Będe próbował zlożyć mega lekkie i stosunkowo mocne e30. Na razie uzbrajanie budy ( niestety 316 ale coupe :D ) w podstawowe rzeczy, hamulce, gwint + kąty z przodu, klatka i inne takie tam. Choć nie powiem, bo łapy pod przyszły silnik już mam :przestraszony:

 

Poprawka do postu poprzedniego - oczywiście M52B28, ja już o 3 litrach myśle :krzeslem:

Edytowane przez Karolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się za swojego wziąłem, swap zrobiony ze znajomym, ledwo żeśmy z garażu wyszli, a już dwóch kupców było :D ehh ale latanie bokiem to fajny sport. Przynajmniej mnie bardziej kręci niż time attack. W sumie zarobiliśmy na tym interesie, ale nie myślałem, że tyle zabawy będzie przy swapie. No ale jak z e36 do e30 się przekłada, to zawsze coś się wydarzy, mimo, iż większość uważa, że swap na 2.5 vanos z e36 do e30 jest plug&play.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cursor ale kto mowi ze sie czegos boi ? :)

co jak co ale kabelki to ja kocham od dziecka

 

ja tylko mowie ze mi sie kabelki i kolorki po nocach snia :)

moja wiazka juz kiedys byla przerabiana i ktos sobie pomieszal kolorki po swojemu + jakies dziwne rozwiazania a teraz ja musze dochodzic do tego co ktos mial na mysli

w zwiazku z czym musialem rozciac cala wiazke i czesc robic od nowa + nowe wtyczki bo aktualnie jest robiona do budy usdm a nie euro, dodatkowo wylatuje cala zbedna czesc od klimy, egr, zbiornika oparow, abs, zaworka westgeta itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem o tyle dobrze, że robiłem hot swapa z e46, opisałem więc wszystkie kable przy wyjmowaniu z budy i poprzerabiałem to pod kanta. Nie wszystkie kable nawet są wykorzystane.

Jak cos pomylisz to najwyżej coś nie będzie domagało albo chodziło - przynajmniej u mnie tak było, jakies tam pierdoły tylko wyszły. Dwie nasze głowy podołały :P Druga sprawa, ze oba auta nasze więc zero pośpiechu.

 

Wszystko jest fajnie jak ma sie schematy i przetarte scieżki a przy BMW to tradycja. Inaczej to bym w ogóle tego nie robił, a juz przy swojej robocie gdyby nie zimna woda to bym tym jeXnął o ziemie 4 razy.

 

Ale faktycznie gorsze są sprawy mechaniczne, zwlaszcza z wałem... pamiętam jak cieliśmy i spawaliśmy wał - ofc bez wyważania jakiegokolwiek, bo 3 lata temu to na mysl mi nie przyszło coś takiego :D - prosta rura tylko złozona z dwóch częsci. Tyle, że jak później sie rozbujało do 120/h to chciało z budy wysadzić nas obu :D

 

Waham się nad podłączeniem ABSu w E30, nie wiem czy w drifcie bedzie to potrzebne... : ?

 

IGE testowałeś te kapce Toyo R888 ? Bodaj tak sie zwią. Wahamy sie nad zakupem dwóch na szybsze starty poza driftem.

Edytowane przez Karolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie abs wylatuje z auta - cala wiazka, czujniki, i pompa od abs

 

nie nigdy nie jezdzilem na r888 natomiast kolega je ma w mocnym fwd 1/4

z tego co mowil to na suchym jest calkiem zajebista trakcja jak na uliczne opony ale jak popada to tragedia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...