swienty Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 panowie, otoz mam taki problem - moj axton c402 strasznie sie grzeje.ostatnio po 2 godzinach grania w trasie - troche glosnego grania przez cala droge - wylaczyl sie - wlaczylo sie zabezpieczenie. zatrzymalem sie, wzmacniacz byl taki goracy ze nie dalo sie go dotknac.w zwiazku z tym mam pytanie: jak zamontowac wentylatory na obudowie, i jakie? wzmacniacz nie jest nigdzie zabudowany - jest przykrecony na gore skrzyni. gdy dostane nowa skrzynie to zrobie mu jakies nozki z plyty wiorowej tak, zeby pomiedzy skrzynia a wzmacniaczem byla odleglosc kilku centymetrow - teraz jedno lezy na drugim i od dolu nie ma przewiewu. wiec tak: jak zamontowac wentylator? aktualnie mam gdzies jeden z komputera - taki jak jest w zasilaczu. przykrece go na gore obudowy, tylko jak? tak zeby wyciagal gorace powietrze czy tak zeby dmuchal na wzmaka zimnym? no i oczywiscie kolejne pytanie, skad wziac zasilanie? taki wentylator nie bierze duzo pradu, wiec mysle ze spokojnie moge wziac + z remote. dobry pomysl? jeszcze jedno pytanie: mam axtona c402 ktory aktualnie ciagnie hertza es250 250w rms - czy potrzebuje do niego kondensator? gdy podkrece dosc glosno volume na radiu to widac ze troche przygasa mi oswietlenie w samochodzie - swiatla zewnetrzne, radio, oswietlenie wnetrza - kondensator na pewno zniweluje te problemy a podobno nigdy nie jest zbedny znajomy, specjalista od naglosnienia, mowil ze nie jest konieczny ale warto dac, szczegolnie ze mam jak widac duze spadki napiecia skoro oswietlenie przygasa - ojciec juz jakis zamowil i przyjedzie do mnie za tydzien wraz z nowa skrzynia (400w rms wiec pewnie bedzie wymagala wiecej pradu niz hertz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Seria ES jest trudnym do napędu przeciwnikiem dla wzmacniaczy ,bo ich impendancja wynosi 4ohmy ale np. rezystancja cewki to już 2,6ohma ......stąd to grzanie . PS: co do przygasania >sprawdź elektrykę (śniedź na klemach,luźne połączenia itp. lub aku już leciwy ,niedoładowany itd. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swienty Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 PS: co do przygasania >sprawdź elektrykę (śniedź na klemach,luźne połączenia itp. lub aku już leciwy ,niedoładowany itd. ) akumulator nowka a styki na nim nie sa zasniedziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Ja bym mu troszke odpuscił gainu na wzmaku, moze ida przesterowania delikatne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hijacker4 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A ja miałem taki sam przypadek i problem leżał w zle podłączonej masie..... oczywiscie do karoserii.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swienty Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ja bym mu troszke odpuscił gainu na wzmaku, moze ida przesterowania delikatne.. gain jest minimalnie odkrecony edit: a co z tym wentylatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.