sanders156 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Ja nie jestem pewny do konca czy to kwestia temperatury czy ilosc ostrych zakretow i nawrotow sprawia ze zaczyna trzeszczec , fakt jest taki ze jak pada to problemu nie ma , mysle ze w sobote uda sie to sprawdzic bo niestety nie wiem czy bez kanalu mozna jakos przetestowac sprawnosc tego lozyska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Mi kiedyś w astrze też strzelało "coś" przy skręcaniu i winne było łożysko kolumny McPhersona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnas Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 u mnie byly przegluby. Guma ochronna popekala i jak bylo sucho to zgrzytalo, a po deszczu juz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruSki :D Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam. Jakiś tydzień wcześniej miałem dokladnie ten sam problem, zgrzytanie przy skrencaniu. Takie niemiłosierne zgrzytanie, strzelanie. Pojechalem do znajomego mechanika. On posłuchał, postukał, odkrencił korek wlał troche jakiegoś oleum i wszytsko bylo jak wcześniej. Mam do remontu kolumne kierownicza przez, która wydobywa sie ten plyn od wspomagania i dlatego pewnie był ubytek. Auto to Vito z roku 1998. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Ja nie mam ubytku plynu i to jest dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.