Skocz do zawartości

słychac jak daje gazu w głośnikach...


Przemek540i
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

radio musi zostac fabryczne bo chodzi o wyglad fabrycznie jest ladnie i jest monitorek dvd i navi i wszystko wabryczne a wsadzajac radio bedzie brzydko wiec radio tylko fabryczne i wiem ze fabryczne radia bmw sa kiepsie ale no niestety...slyszalem o tym zeby wypuscic sygnal z przed koncowek mocy fabrycznych i pewnie bede tak chcial zrobic tylko musze znalesc kogos zeby mi to zrobil jakiegos elektryka bo w to to juz sam sie nie bede bawil a jak juz wypuszcze tak sygnal z przed koncowek mocy to juz ten konwerter nie bedzie potrzebny??a kable sygnalowe na przod ida lewym progiem tym od kierowcy ale inne kable ide i lewym i prawym bo juz patrzylem , wszedzie ich pelno.duzo osob puszczalo lewym progiem w bmw e 39 i nikt nie mial tekiego problemu...kable proadowe sa krotkie bo wzmacniacz jest w bagazniku i aku takze :kwasny: sprobuje obciac ten za dlugo kabel sygnalowy z przodu bo z tylu pozwijalem tak byle jak i zycilem to moze tego wina no zobacze,a gdzie powinno sie prawidlowo montowac zwrotniece???u mnie w drzwiach nie bylo miejsca wiec zamontowalem je po bokach tam pod nogami z przodu.

 

[ Dodano: 2008-08-18, 18:43 ]

a mozna skrecac kable przed glosnikiem??bo dawalem mocniejsze kablena zlaczu drzwi z samochodem bo te orginalne co sa w powerbassach to by popekaly szybko od otwierania drzwi a zwrotnice mam w samochdozie a nie w drzwiach

 

[ Dodano: 2008-08-20, 23:26 ]

juz doszlem ze zaklucenia czyli gwizd jak daje gazu jest tylko w lewym glosniku z przodu,a nigdzie wiecej go nie ma i wyjmowalem kabel z progu i nic to nie dalo,a co powiecie o jakis filtrach anty zakluceniowych????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Witam, przyłączam sie do tematu zamontowałem dzis w miejsce mojego Cruncha mxb Blaupunkta velocity VPA 2120 do napedzania przedniego zestawu. Nie mam pojecia jak to mozliwe ale po odpaleniu sprzetu słychac jakies zakłucenia w głosnikach :looka: gdy odpale silnik słychac alternator wszystko dzieje sie na głosnikach napedzanych przec Velocity i subie napedzanym przez monoblocka Magnata. Sygnałowy z radia prowadzony jest do monoblocka (input) a z monoblocka (ouput) do Blaupunkta, po zmianie tego ustawienia (Velocity na Magnat) nie ma zadnych zmian. Problem jest tylko ze wzmakami bo głosniki napedzane z radia chodza czyściutko. Instalacja to klasyka, zasilajacy prowadzony lewym progiem a sygnałówka prawym masa do obydwu wzmaczniaczy pochodzi z jednego miejsca podpietego do karoserji. Prosze o pomoc, jedyne co podejzewam teraz to miernej jakosci kable sygnałowe albo moze cos z ta masa, chociaz przetem wszystko chodziło bez zarzutu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat. Słychac u mnie alternator a jak wlacze klime to swist sie wzmacnia.Wiem bo zciagnalem pasek klinowy z klimy i altka i cisza. 2 rózne radia i efekt ten sam, rozne kable sygnalowe i progiem i góra po siedzeniach, swist dalej. Zasilania z instalacji i prosto z aku efekt ten sam, na starym wzmaku no name nie ma klopotu. Sadze ze jednak problem lezy po stronie wzmacniacza i jakiegos jego uszkodzenia, kumpel w hondzie ma to samo i walczymy z tym jak nienormalni na rozne sposoby. Mam dość tego złomu, wdepnąłem na mine i musze teraz sobie jakos poradzic, czy taka naprawa bedzie kosztowna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mastah22 ja jak narazie sprawdziłem 50% mozliwych przyczyn ale niestety swistu alternatora dalej nie wyeliminowałem:/ na razie czekam na nowe kable RCA i filtr sinuslive-a i bede kombinował dalej. A sprawdzałes na innym aku?? mozna jeszcze sprubowac zmienic regulator napiecia przy alternatorze podobno kiedy jest wadliwy takie sa własnie skutki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kable nawet nieekranowane puszczone po siedzeniach nie koliduja z niczym przeciez wiec nie beda nic łapac, zakladam sie ze filtry nic nie dadza, nawet nie kupuje bo szkoda wywalonej kasy, na radiu mam konkretny filtr a podlaczenie radia bez zadnego filtra nic nie zmienilo. Ani sie nei polepszylo ani nie pogorszylo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest radio zasilane ze seryjknej instalacji jesli bedzie potrzeba pociagne zasilanie prosto z aku, a jak myslicie czy swisty alternatora moga byc spowodowane ułozeniem kabla zasilajacego w bezposrednim sasiedztwie z instalacja zapłonowa samochodu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie regulator napięcia może być wadliwy tylko diody prostownicze w mostku na alternatorze. Uszkodzenie diód powoduje zakłócenia, gwizdy itd, a zasilanie prosto z akumulatora często pomaga, jednak jak widać nie zawsze.

Zawsze można szukać przyczyny wyciagając sprzęt i kable z auta na bok, i podpinając do akumulatora. Jeśli wtedy coś gwizda, to znaczy sprzęt walnięty :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego myslisz ze od razu to wina sprzetu?? U mnie sa 2 wzmaki i zachowuja sie tak samo czyli na podpietych głosnikach lub na subie sa zakłucenia, podpinałem jeszcze jeden inny wzmak i to samo. 3 wzmaczniacze uszkodzone na raz to raczej nie mozliwe. Przyczyny raczej szukał bym w uszkodzeniu alternatora, akumlatora lub jakiegos innego podzespołu w samochodzie. A poza tym bardziej prawdopodobne ze uszkodzeniu uległo radio niz wzmaczniacze przynajmniej w moim wypadku:/ No ale narazie nie ma co gdybac, na dniach powinienem rozwiazac swoj problem a jesli nie no to wtedy bedziemy sie zastanawiac:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I jak rozwiazales to jakos??

JA sie przyznam, az mi wstyd ze wypisywalem takie bzdury, zamiast od razu posłuchac innych...

Kilka dni temu postanowilem ewdentnie sprawdzic co jest...Wyjalem wzmaka zasilanie z aku, masa z aku moj silnik start a sygnał na chinch z radia w aucie obok... Wszystko OK..

Mysle paranoja, wyjałem od brata radio zapinam pod swoje zasilanie- piszczy, pod jego zasilanie z auta obok-cisza...

Mysle dosc, wzialem innego wzmaka, podpinam- To samo identyczne zachowanie... Mysle nie moze byc tak ze 2 wzmaki sa uwalone...Poddalem sie- pisk dalej...

Wszystkie testy przperowadzalem co prawda na kablu po fotelach ale nieekranowanym, zwyklym jakims tam syfie z saturna za 10zł... I tu byl problem... Progiem lecial moj sygnał 2 kable rca jeden tandetny drugi ekranowany, zasilanie drugim progiem jak juz pisałem wczesniej. Dzis postanowiłem w koncu ze wypierdole wszystko bo musze dojsc do ładu. yprułem wszystki od sygnału po zasilanie, kupilem 2 pary rca podwójnie ekranowanych, puszczam po fotelach na probe i co?? :) cisza... Tzn jest pewnien naprawde minimalny swist przy 5-6tys obrotów, słysze to bo jestem juz przeczulony ale jest slyszalny tylko kiedy muza jest zciszona do 0 przy muzyce sie gubi- niebo a ziemia...

Wpakowałem kable w próg i jest dobrze...

 

TAk ze jestem bogatszy o nowe doswiadczenie i konkluzja taka,że NAWET TESTOW NIE ROBI SIE NA KABLU NIE EKRANOWANYM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie teraz dokucza mi straszliwy brak czasu :) w ostatnia sobote miałem poł dnia wiec troche poeksperymentowałem tzn. zasilanie radia prosto z aku - brak jakiego kolwiek rezultatu, masa do wzmaka prosto od aku - brak rezultatu, oczywiscie przewod sygnałowy nowy ekranowany sinusliva. Jeszcze pozostało mi do sprawdzenia podłaczenia wzmaka na plusie i masie prosto z aku oraz radia tak samo z aku, jesli nie da to rezultatu bede podejzewał ze uszkodzeniu mogło ulegnac radio albo przyczyny bede szukał w alternatorze. A u Ciebie jaka była ostateczna przyczyna? Przewod RCA przechwycał zakłucenia z instalacji samochodu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja tez sie podepne, wiec moj problem wyglada tak , mialem w bagaju cp1502 sygnalowka jednym progiem zasilanie drugim ( standarty ) teraz kupilem us amps 1600,4 wiec podpiolem pod niego stara instalacje od cp1502 oraz wyprowadziolem z radia drugi sygnal ktory poszedl tym samym progiem co ten pierwszy , pozniej puscilem ze wzmaka do zwrotnic kable glosnikowe , odpalilem i bylo zajebiscie do momentu az nie przekrecilem kluczyka , wtedy uslyszzalem alternator a po odpaleniu im wiecej gazu tym wiekszy halas. Pierwsze co mi przyszlo na mysl to to ze ten nowy kabel sygnalowy zbiera zaklucenia wiec odlonczylem a tu dupa swist zostal , wyjelem kable glosnikowe - bez zmain zdawalo mi sie to idiotyczne ale odlonczylem staryt kabel sygnalowy i nagle cisza nowy kabel puscilem progiem a w bagazniku go rozdzielilem rozdzielaczem sygnalu zeby tak prowizorycznie miec i przod i sub i bylo prawie ok zostal taki maly trzask w glosnikach bardzo cichy ale jednak byl wiec dzisiaj probowalem sie go pozbyc narazie nie ruszalerm starego kabla ani nie podlanczalem nowego tylko staralem sie pozbyc trzaskow wiec puscilem go srodkiem po fotelach i trzask ustal wiec dumny dalem sobie spokoj , gdy za godzine wsiadlem do samochodu i odpalilem to fakt trzaskow juz nie bylo ale tym razem na tym kablu zaczela sie jazda z alternatorem znowu im wiecej gazu tym glosniej. Jestem zmeczony i9 wkur.... bo wydalem tyle chajsu na wzmaka niby takiego dobrego a jak narazie to go nawet nie posluchalem. Powiedzcie w czym moj problem czy to wina kabli sygnalowych ?

 

Nie dam sobie uciac glowy czy sa ekranowane bo byly w jakims zestawie HAMA ale dlaczego te pierunskie kable nie zbieraly zaklucen na starym kablu ?

 

Chyba ze jest mozliwosc ze nie slyszalem zaklucen bo tylko sub gral pod wzmakiem a sub byl odciety na wysokich czestotliwosciach !

 

Nie wiem czy dobrze kombinuje ale co mi zalecacie ?

Wymienic sygnalowki? Jak tak to na jakie nie chcialbym na dwie pary wydac wiecej niz 100zł czy to mozliwe ? niestety po kupnie wzmaka jestem splukany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noname upalona masa objawia sie troche inaczej a dokładniej są same zakłucenia a nawet nie tyle co zakłucenia co charczenie sprzetu i cała masa dziwnych dzwieków wiem bo całkiem niedawno przytrafiło sie to kumplowi (hmm... tez w pionku :hyhy: tylko troche starszej seri nie pamietam jaki to był model) tam kawałek przewodu wystarczył i wszystko było OK. Nie jestem pewny czy upalona masa objawiała by sie przez to ze w głosnikach było by słychac altek?? Bardziej szukał bym jakiejs innej usterki w radiu.

 

sanders156 w tym temacie jest juz bardzo duzo opisane na ten temat wystarczy poczytac i testowac wszystkie porady, innego pomysłu nie ma. A jesli to Ci nie wystarcza uzyj opcji szukaj bo na forum jest duzo takich postów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...