Skocz do zawartości

Rozważania na temat wzmacniaczy...


przemello
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

naszła mnie taka mała refleksja na temat wzmacniaczy które pakujemy do naszych furek. Jako że jestem laikiem w sprawach car audio to zastanawiam się czy dla wzmacniaczy czas sie zatrzymał. Qrde co nie czytam to polecacie wzmaki ze starszych serii znanych producentów, tylko że te wzmaki mają często po 20 lat! Co sie stało że sony, alpina czy kenwood nie robią teraz dobrych wzmacniaczy? Przecież już 10 lat w elektronice to przepaść a tutaj taka mała niespodzianka. Fakt że kiedyś made in Japan to było coś, ale Panowie teraz czy tak czy tak wszystko jest z chin... Ciekaw jestem ile kiedyś takie wzmaki soniacza czy kenwooda kosztowały? Jestem za młody chyba żeby to pamiętać:D ciekawi mnie to strasznie dlatego czekam na wasze opinie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny były spore, sprzet musiał na siebie zarobic, na pracowników, na podatki itd.. Teraz mamy chinola, on jest tani, kolporacja zbiera kase, a ty kupujesz sprzet w tej samej cenie tylko jakosc inna :)

Rynek sie zmienił bo ukazał sie sprzet dla ubogich.. pioniery czy kenwoody serii 2xxx, 3xxx, to własnie sprzed dla mas..

Za te pieniadze tak naprawde kupujesz znaczek firmy..

Wez komus powiedz ze kupiłes playerka do auta za 3kafle, full wypass, elektronika 1klasa, jak w biedrone kupisz radi za 70-130zł.. No człowieku puknij sie w głowe, na co ci takie radio? Nie masz na co pieniedzy wydawac?

:) Ludziom poprostu sie nie wytłumaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez komus powiedz ze kupiłes playerka do auta za 3kafle, full wypass, elektronika 1klasa, jak w biedrone kupisz radi za 70-130zł.. No człowieku puknij sie w głowe, na co ci takie radio? Nie masz na co pieniedzy wydawac?

 

i najczęściej nie ma USB! gruz jak chj.

 

Zawsze będę powtarzał, że stare wzmaki mają dusze. Zapco, Genesis i inni...

Odnośnik do komentarza