Raadek Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Pewnie masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk9753 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Z grupy VW tylko Audi utrudniło tunerom audio robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Z grupy VW tylko Audi utrudniło tunerom audio robotę A wiesz jak wygląda montaż w innych markach grupy VW, np.: Bugatti, Porsche, Bentley czy Lamborghini Może tam jest jeszcze gorzej niż w Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 z graniem już nie jest tak kolorowoto też fakt, ale za to woofer łatwo przed tapicerkę wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 jesli nie chcesz OFC kupowac to juz zamiast CCA lepiej zastanow sie nad spawarą,Z początku też myślałem nad spawarką. Ale koszt takiego kabla to ok 60-70 zł za 6m. Do tego sygnałówki na 4 rca jakieś w miarę dobre to pewnie też podobny koszt. Do tego kable głośnikowe a potrzebnie mi jakieś 10 m i oczywiście oprawka bezpiecznika z bezpiecznikiem i konektory i w sumie mógłbym przekroczyć z tym 200 zł. U mnie w okolicy raczej nie ma gdzie tanio kupić tych rzeczy. A przez allegro doszłyby znowu koszty przesyłek bo wątpię żebym dał radę kupić wszystko u jednego sprzedawcy. I w sumie koszty by mogły wyjść na poziomie tego zestawu ale z kablami ofc. Dlatego w jednym poście zapytałem czy warto dopłacać to tych kabli w wersji ofc te ponad 100 zł. A więc spróbowałem odpiąć progi dzisiaj i się wystraszyłem. Lewa strona z początku poszła łatwo ale to tylko dlatego że 2 pierwsze zatrzaski były urwane. Dalej za chiny nie chciało pójść więc zmontowałem z powrotem i dałem sobie spokój z tym. Prawa strona trzymała jak diabli ale dało radę niestety tylko 2 pierwsze zatrzaski były całe. Dalej wszystko pourywane poza tymi przy mocowaniu pasów .Szukałem także dojścia do drzwi. I chyba znalazłem:Strasznie ciężko w tą dziurę paluchy włożyć ale wydaje mi się że ta guma między karoserią a drzwiami da się ściągnąć.Także z poprowadzeniem kabli problemu raczej nie będzie choć patrząc na te zatrzaski to aż dziw że to się kupy trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 wydaje mi się że ta guma między karoserią a drzwiami da się ściągnąćmnie się nie wydaje...ja jestem tego pewny przy demontażu progów na końcu (pod tylną kanapą) jest zdaje się jedna śruba na wierzchu i jedna schowana za kolejnym plastikiem - taka uwaga co byś nie pourywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 O tych śrubkach to wiem bo tam obecny kabel przeciągałem. Tyle tylko że pod próg go wciskałem. Ale przypomnienie się przyda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Osprzęt do poprawy zasilania już jest. Dodatkowo separator antenowy bo już znudziło mnie słuchanie tylko rmfa.Jutro zabieram się za montaż. Kable sygnałowe będę miał w przyszłym tygodniu. Jak dobrze pójdzie to jeszcze głośnikowe wymienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Moze odrazu zrobisz sobie porzadek z tymi wzmakami.Chociaz tak jak to jest u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Chwali pięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Sie ma ,sie gra A tak na powaznie to widzialem gdzies fotke z wzmakami latajacymi po bagaju takze chcialem tylko podpowiedziec koledze jak to mozna ogarnac (po amatorsku )nie robiac zadnej zabudowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 ...chciałem tylko podpowiedzieć koledze jak to można ogarnąć (po amatorsku )nie robiąc żadnej zabudowykabelki ładnie upięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk9753 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 A wiesz jak wygląda montaż w innych markach grupy VW, np.: Bugatti, Porsche, Bentley czy Lamborghini Może tam jest jeszcze gorzej niż w Audi Raczej miałem na myśli grupę VW która jest raczej często spotykana na polskich drogach niż niszowe egzotyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Moze odrazu zrobisz sobie porzadek z tymi wzmakami.Chociaz tak jak to jest u mnieNa razie wzmacniacz pozostanie przykręcony do zabudowy. Ale przy zmianie suba na inny powędruje pewnie na oparcie. A kabelki rzeczywiście fajnie poukładane . Po wstępnych bojach położyłem w końcu kabel plusowy . Masowy i podpięcie bezpiecznika dopiero przede mną. Przy okazji zrobiłem małe przemeblowanie i zabudowa wraz z subem wyleciała z bagażnika. Także teraz myślę jak przykręcić wzmacniacz do oparcia foteli. Bo wstępnie próbowałem to zrobić ręcznie ale albo mam za mało siły albo to oparcie jest takie twarde( one jest ze stali czy co? ). Przez to przemeblowanie będę musiał także przez pewien czas słuchać muzyki tylko na przednich głośnikach. Zobaczymy może mi się spodoba . PS. Rzeczywiście za drugim razem zaczepy progu puszczają bezproblemowo. A oto efekt końcowy zmiany zasilania:Po otwarciu bagażnika pierwsze co rzuca się w oczy to te grube kable. Niestety na razie wzmacniacz leży na podłodze bagażnika. Ale jakoś go tam przymocuje żeby nie odfrunął gdzieś na zakręcie. Jak wpadnę na pomysł jak to dobrze przymocować do oparcia to opuści podłogę(ponoć trzeba wiercić w oparciu). Na razie wzmacniacz zasila przód i szczerze to to fajnie sobie gra. Nawet nie wiedziałem że te wooferki tak fajnie kopią . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Bez wiercenia sie nie obejdzie niestety ale przeciez to nie jest zaden problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Czekam już tylko na sygnałówki i zabieram się za robotę. Może przyjdą jutro jak dobrze pójdzie. Co do kabli to wydaje mi się że te co mam starczą do drzwi ale to się sprawdzi jak będę sygnałówki montował. Będę też przenosił wzmacniacz na oparcie a masa pójdzie pewnie od mocowania zaczepu pasów. Największego szoku dostałem jeżdżąc bez suba. Z przodu nie ma prawie żadnej różnicy . Zmniejszyłem hpf z 85 na trochę poniżej 80 hz i gra to praktycznie tak samo jak z subem. Chyba że ja głuchy jestem. W każdym razie muszę zmajstrować sobie nową skrzynkę. Może ktoś wie jaka będzie dobra br czy zamknięta i jakiej objętości. Poczta mnie zaskoczyła i dziś przywiozła kabelki . Oto one:Także jutro zabieram się za montaż wszystkiego do kupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Fajne kabelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk9753 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Procony zaczynają się pojawiać w coraz większej ilości aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Wiadomo czemu, nie ma dla nic alternatywy jakość/cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Ile kosztuja te procon goldy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 No i po długich bojach dałem radę puścić te sygnałówki i głośnikowe . Niestety nie mam żadnych fotek z montażu. Bardzo się spieszyłem i nie było kiedy pstrykać zdjęć. Oczywiście wszystkie kabelki ładnie pochowane i tam gdzie trzeba było zaizolowane dobrze. Odpaliłem auto i nasłuchiwałem jakiś niepokojących dźwięków z wysokotonowych, ale poza cichym szumem który jest także na zgaszonym aucie nic nie zwróciło mojej uwagi. Szum ten jest ledwo słyszalny, praktycznie tylko przy zmianie utworu i niezależnie od głośności radia. Ale może jest on spowodowany tym że puszczam muzykę z mp3. Na poprzednich kablach i wzmacniaczu też było słychać ten szum więc pewnie to będzie to. Ogólnie nie zauważyłem poprawy w dźwięku choć gra to nieco inaczej niż wcześniej albo mi się po prostu wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 to może być kwestia wyregulowania GAIN na wzmacniaczu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Może choć wątpię. Radio ma wyjścia 2V a gain na wzmacniaczu jest ustawiony na około 4V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riws Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Dobry utwór jest na jednej płytce focala mianowicie digital silence można obadać czy występują jakieś szumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 ale to niestety ostatki tych kabli, cena teraz to 30-40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi