Skocz do zawartości

Dobry tani zestaw audio


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym trochę zmodernizowć mój zestaw audio w aucie(opel astra II) i planuje kupić radio SONY MEX-BT3800U i głośniki HERTZ HSK 165 (np z tej aukcji http://allegro.pl/glosniki-hertz-hsk-165-zestaw-zwrotnice-nowe-i1467596215.html) i jesze jakieś dwa głośniczki 13cm na tył np HERTZ DCX 130. Jestem laikiem w tych sprawach i chciałbym sie dowiedzieć czy ten zestaw bedzie działał z tym radyjkiem z pełnom mocom bez wzmacniacza. Może oferujecie jakiś inny zestaw tak do 700-800zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radyjko do bani głośniki na przód mogą być. Najważniejsze to dobrze wygłuszyć drzwi.

Za 800 zł można zdziałać coś ciekawego 300 zł jakieś radyjko 200 wygłuszenie 300 Hertze hsk Potem gdy zabraknie juz Powera z HSK można kupić dopałke w postaci wzmacniacza tyle odemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim bedziemy pisac poraz 1001 na ten sam temat tylko dlatego bo nie chce ci sie czytac i szukac musimy ustalic kilka konkretow.

 

1.Szukasz za 800zl jakosci dzwieku ?

2.Jezeli tak to na jakie kompromisy mozesz isc zeby osiagnac to w maksymalnie duzym stopniu jak na taki budzet ?

3.Sprzet uzywany wchodzi w gre ( radio ) ?

4.Jezeli nie jakosc jest priorytetem to co , mp3 , bluetooth , usb , sd itp ?

5.Masz zamiar zapewnic dobre warunki do pracy tym HSK czy nie ( mowie o wygluszeniu i wytlumieniu drzwi oraz mocowaniu samych glosnikow a takze czy tweetry beda poprostu gdzies przyklejone czy wyladuja w rozsadnym miejscu )?

6.Czy wydawanie pieniedzy na glosniki z tylu jest konieczne w twoim przypadku ?

 

Odrazu mowie jezeli radio ma byc nowe , miec te wszystkie swiecidelka i do tego ma dobrze brzmiec to niestety tak to tylko w erze bo za 800zl to moze samo radio kupisz.