Skocz do zawartości

Dylemat kupna głośników - Alpine, JBL, Helix, Magnat 130mm


Bambus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkujący w dziedzinie Car Audio, nie znam się za bardzo na sprzęcie grającym, ponieważ nie miałem szansy porównania żadnego z głośników.

 

Chciałbym w swoim Citroenie ZX (wejście na głośniki 13 cm) zmienić głośniki na coś lepszego. Z reguły lubię połączenie dobrych wysokich tonów ze średnim basem (nie cierpię tzw. łupania).

 

Dlatego przychodzę do Was tutaj z dylematem jakie głośniczki polecacie do radia ALPINE CDE-111RM, mam na oku następujące głośniki:

 

 

Alpine SPG-13C2 - http://allegro.pl/alpine-spg-13c2-200w-max-dealer-myslowice-i1287161902.html

 

JBL GTO 528 - http://allegro.pl/jbl-gto-528-faktura-vat-sklep-wysylka-0-zl-i1298890802.html - ciekawy patent z przyciskiem do podbijania wysokich tonów

 

HELIX DARK BLUE 5.1 - http://allegro.pl/helix-db-5-1-dark-blue-2-drozne-13tki-slask-i1307491650.html

 

Słyszałem pozytywne opinie o Magnatach.

 

Na głośniki mam przeznaczone mniej wiecej 200 zł, nie chcę zbytnio cudować i robić z auta pojazdu, który będzie grał, a nie jeździł.

Zależy mi tylko na głośnikach, nie chcę ani wzmacniacza ani suba :P

Czyli głośniki będą tylko pod radio.

 

Polecicie coś?? Mam wielki dylemat. Pozdrawiam

Edytowane przez Bambus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem pozytywne opinie o Magnatach

a kto to takie opinie głosi??

warto zacząć od opcji "szukaj" zarejestrowałeś się 19min temu i zakładasz temat...poczytaj troszkę, a na pewno pomoże Ci to podjąć najlepszą dla ciebie decyzje w sprawie głośników i nie tylko :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto to takie opinie głosi??

warto zacząć od opcji "szukaj" zarejestrowałeś się 19min temu i zakładasz temat...poczytaj troszkę, a na pewno pomoże Ci to podjąć najlepszą dla ciebie decyzje w sprawie głośników i nie tylko :wink:

 

A witam, opinie takie głoszą sprzedawcy w Słupsku.