mateusz22 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Czy spinając 2 akumulatory ( nie na 24v na zawody) odległość miedzy nimi jakieś 1,5 m, trzeba zastosować bezpiecznik, troche się wzaham żeby mi nic w powietrze nie wyleciało!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 troche się wzaham żeby mi nic w powietrze nie wyleciało!! Ja bym się nie "wzahał"Przecież i tak przy pierwszym aku stosujesz bezpiecznik czyli na tym odcinku między pierwszym a drugim więc pytanie w sumie dziwne ( nie na 24v na zawody)W jakich zawodach spinają na 24V agro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz22 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Dobra inaczej, pod maską jest aku od przy nim bezp 200A kabel dochodzi do rozdzielacza, w bagażniku jest drugi aku przy nim bezp 300A kabel tez do rozdzielacza, i właśnie do tego aku w bagazniku chce podłaczyc jeszcze jeden aku, i czy miedzy nimi musi być bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Dobra inaczej, pod maską jest aku od przy nim bezp 200A kabel dochodzi do rozdzielacza, w bagażniku jest drugi aku przy nim bezp 300A kabel tez do rozdzielacza, i właśnie do tego aku w bagazniku chce podłaczyc jeszcze jeden aku, i czy miedzy nimi musi być bezpiecznik. Ja już się pogubiłem pod maską jest aku w bagażniku jest drugi aku do tego aku w bagazniku chce podłaczyc jeszcze jeden akuw końcu trzy akumulatory mają być mateusz22 pisz po woli tak aby inni mogli to zrozumieć Pamiętaj że bezpiecznik ma chronić przewód i z tego co opisałeś planujesz wstawić dwa akumulatory do bagażnika (oczywiście mam nadzieję że wiesz co robisz i alternator spokojnie da sobie radę te wszystkie akumulatory naładować) Odpowiedź brzmi “TAK” trzeba zastosować bezpiecznik jeśli występuje jakaś tam większa odległość (czyt. akumulatory nie dotykają się) chyba że łączysz to prętami, profilami bądź innymi sztywnymi materiałami i wiesz że nie dojdzie do obluzowania PS:Opisz te zawody w których stosują te 24V bo jestem ciekaw, TIR CAR czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz22 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Ja je łącze żeby mieć wiekszy zapas prądu, a nie 24v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Ja je łącze żeby mieć wiekszy zapas prądu, a nie 24v Naprawdę Wspominałeś o 24v na zawodyWięc się pytam w jakich to zawodach spinają akumulatory na 24V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Rysiu jeszcze raz i może powoli przeczytaj pierwszy post a szczególnie : ( nie na 24v na zawody) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Rysiu jeszcze raz i może powoli przeczytaj pierwszy post a szczególnie : Użytkownik mateusz22 dnia 09 wrzesień 2010 - 19:25 napisał( nie na 24v na zawody)powalla czytam ze zrozumieniem i wiem że temat tego nie dotyczy ale z ciekawości się pytam w jakich to niby zawodach stosuje się te 24V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łuki88 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Taki mały przecinek a ile potrafi Wg. mnie w pierwszym poście miedzy "nie na 24v" a "na zawody" powinien być przecinek czy też wyraz np. "lecz" i było by dużo jaśniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki87 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Myślę, że autor nie chce wcale na te zawody;-) I myślę, że ktoś mu głupot nagadał, że na zawodach łączy się akumulatory w 24V... (chociaż jak ktoś cwany to do 20V może by i mógł operować na odpowiednich klockach =D)Najlepiej niech narysuje schemat to będzie wiadomo co mu po głowie chodzi i ile tych akumulatorów będzie:) Edytowane 9 Września 2010 przez miki87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) fajnie napisaliście 9 postów zbędnych Nie wiem jak byś chciał dać ten bezpiecznik dla tamtego 2 aku w bagazniku ale to bez sensu, aku włącza się do instalacji bez bezpiecznika. Oczywiście wpinasz go równolegle. Edytowane 9 Września 2010 przez yeti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) I myślę, że ktoś mu głupot nagadał, że na zawodach łączy się akumulatory w 24V... (chociaż jak ktoś cwany to do 20V może by i mógł operować na odpowiednich klockach =D)Wreszcie ktoś kto załapał ocb Nie wiem jak byś chciał dać ten bezpiecznik dla tamtego 2 aku w bagazniku ale to bez sensuNa przewodzie łączymy przy akumulatorze do którego się podczepiamy,Bez sensu Przecież to jest takie same łączenie jak od pierwszego akumulatora do drugiego, autor napisał że będzie odległość ok~1,5m więc warto ten przewód zabezpieczyć PS: Dzisiaj pamiętny dzień PS2: powalla relacje zdaj na pw jak by co Edytowane 9 Września 2010 przez Rysiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.