Skocz do zawartości

Przewody hamulcowe w oplocie


greg-si
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Panowie chcę zmienić wszystkie przewody hamulcowe w samochodzie. Sztywne to nie problem zrobią na zamówienie ale z elastycznymi w stalowym oplocie jest już problem. Praktycznie tylko Goodridge jest polecany.

Może macie jakieś inne sprawdzone firmy które robią takie przewody? Wdzięczny bym był za jakieś info :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody goodridge kosztuja prawdopodobnie ok 600 pln,

 

ja nietypowe przewody dorabiam w tubes przy jerozolimskich, nigdy nie bylo z nimi problemu. Mozesz wziac przewody na wzor, pracownicy sa zazwyczj bardzo cierpliwi, ale uciesza sie jak przejzysz ich katalog i pojdziesz z kodami koncowek jakie musza zarobic.

Jedyny problem w tym, ze nie wiadomo czy wyjdzie duzo taniej.

 

Przewody w oplocie robi jeszcze firma hel napewno do motocykli a czy do samochodow to musisz sam sprawdzic.

 

BTW jezeli chcesz w ten sposob poprawic hamowanie swego pojazdu to zdecydowanie lepiej zainwestowac ta kase w hamulce od wiekszych/mocniejszych braci z rodziny rovera lub hondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW jezeli chcesz w ten sposob poprawic hamowanie swego pojazdu to zdecydowanie lepiej zainwestowac ta kase w hamulce od wiekszych/mocniejszych braci z rodziny rovera lub hondy

Dokładnie. Zakładanie przewodów w stalowym oplocie(oryginalne mają bawełniany) to przy seryjnej pompie i zaciskach, przerost formy nad treścią jak dla mnie.

Więcej da zmiana zacisków wraz z tarczami(zwiększenie średnicy tarczy) niż zakładanie takich przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że lepiej wrzucać większe tarcze i lepszy zacisk ale to dodatkowy koszt ~1kzł a przy takim zestawie zostawić seryjną pompę i przewody jest bez sensu. Tym bardziej że pół roku temu zmieniałem tarcze/klocki przód.

O tyle dobrze że do mojego samochodu pasują P&P zaciski dwutłoczkowe z Legend`a. Temat jest obadany i tylko $$$ potrzeba ;)

Tak w ogóle to mam najlepszy zestaw jaki wychodził w mojej budzie w Roverze. Tylko VTi z hanki ma większy układ hamulcowy.

 

A zmieniać zaciski bez przewodów pompy to tak jak na kablu 10mm2 zasilać piec 2kW ;)

 

Dlatego nikt mnie nie musi przekonywać bo wszystko wiem. Z tym że wszystko po kolei :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...