Skocz do zawartości

Prośba o pomoc i przestroga dla innych regeneracja axel 2 wrocław


asmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypadałoby w tym miejscu napisać kilka zdań w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.Dla niewtajemniczonych to ja jestem właścicielem sklepu Axel2 oraz wcześniej tego forum(arcyciekawa informacja biorąc pod uwagę wątek i okolicznośći:-)).Kolega Asmo odebrał głośnik w czwartek przed zamknięciem sklepu.Przy odbiorze zwrócił uwagę na wizualne niedociągnięcia widoczne na zdjęciach.Podczas odklejania kopułka uległa rozwarstwieniu.Ponadto lekko nacięte zostało zawieszenie górne.Zapewniłem klienta,że razie gdyby zawieszenie w tym miejscu się odkleiło dokonamy bezpłatnie ponownej naprawy.Aczkolwiek na tym etapie Asmo najbardziej zmartwił się uszkodzona kopółką.Zaproponowałem,że w takim razie oddam 50 zł, a po negocjacji 100 zł w ramach rekompensaty.Propozycja została przyjęta.W tamtym momencie nic nie wiedziałem o tym ,że głośnik w dalszym ciągu zniekształca.Podczas fazy testowania nie zniekształcał.Kolega Asmo zabrał głośnik...

 

Następnego dnia głośnik powraca.Asmo twierdzi,że głośnik w jednej pozycji zniekształca.Ustalamy ,że interesuje go zwrot rynkowej ceny głosnika, którą ustala na 600 zł. Przystaje na tą propozycje i oddaję 600zł + całkowite koszta poniesionej naprawy. Amen.Na żadnym etapie sporu(chociaż o tym,że to był spór dowiedziałem się dopiero na forum.Dziękuję za wskazanie mi wątku znajomym) nie próbowałem klienta oszukać.Pierwszego dnia Asmo odebrał głośnik i rekompensatę pienieżną i stwierdził,że takie rozwiązanie mu odpowiada.Następnie zamiast zadzwonić i wyjasnić sprawę wolał założyć wątek na forum i napisać o oszustwie.Jego prawo, aczkolwiek jest to wysoce nieetyczne oraz niesprawiedliwe.

 

Druga sprawa.Asamo pisze,że głośnik był w stanie idealnym.Myslę,że powinien dodać,że został sponiewierany przez Pocztę Polską i dotarł z przetraconym magnesem.Idealnych głośników raczej nie przynosi się do naprawy.Czyli była to operacja pod znakiem "przywrócenie trupa do życia".W 99% procentach przypadków klienci rozumieją,że nie da się głośnika w takim stanie pozbierać do kupy bezinwazyjnie.Ale powinienem go tym uprzedzić i za to przepraszam.Następnym razem takiego błędu nie popełnię.Biorąc pod uwagę fakt,że klient zapłacił za głośnik na allegro 350 zł rekompensata wydaje się odpowiednia.Forumowicze, którzy przysyłali do nas głośniki bez przetrąconych magnesów mogą zaświadczyć o jakości świadczonych przez nas usług.Sprawę uznaje za zamkniętą.Ciekawą manierą zrobiło się rozwiązywanie problemów za pośrednictwem internetu.Czasami wystarczy po prostu zadzwonić.Każdej firmie świadczącej usługi w końcu przytrafia się taki paszkwil.Tylko w Internecie ludzie są nieomylni :-)

Edytowane przez mattom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że obie strony już wszystko ustaliły. A teraz od siebie :

Każdemu zdarza się coś "skopać" (to jest statystyka) także najlepszym. Ważniejsze jest to aby jak coś skopałem przyznać się i w jakikolwiek sposób po uzgodnieniu z drugą stroną zrekompensować stratę.

Było by zdecydowanie mniej niedomówień między stronami gdyby było zlecenie naprawy w formie pisemnej z zaznaczeniem w jakim stanie jest oddawana rzecz, przewidywany kosztu usługi oraz termin wykonania i .... tyle na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak najbardziej nie mam nic do właściciela sklepu przynajmniej stanął na wysokości zadania po tym jak mój głośnik zostal zniszczony to się chwali ale niestety jakość usługi już nie trudno wyszło jak wyszło najlepszym się zdarza najbardziej z tego wszystkiego szkoda mi głośnika bo za 600zł to ciężko mi coś znaleźć teraz a głośnik naprawdę bardzo mi odpowiadał teraz będe musiał kupić coś no napewno gorszego ale trudno grunt że doszliśmy jakoś do porozumienia dziś jeszcze dla pewności sprawdziłem swoje wzmacniacze i grają świetnie a głośnik poprostu w pewnych pozycjach przycierał co i tak nie zmienia faktu że głośnik dostałem zniszczony i gdyby nawet był sprawny i grał nie wiem jak świetnie to sądzę że i tak sprzedawca powinien mi za niego oddać co uczynił ja sprawę uważam za zamkniętą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...